Visa העולמית מכריזה על מהלך מיתוג עולמי חדש

Brand mark evolution 2021

במהלך השנים התפתחות המותג מדגישה את כוחה העולמי של ויזה המאפשר תנועת כסף מודרנית ומחויב לכלכלה

חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa חושפת היום, את השלב הראשון בהתפתחות מותגית חדשה, המדגישה את היכולות המגוונות והמחויבות שלה לכלכלה העולמית. בהתאמה הדוקה לאסטרטגיה העסקית של החברה, שלב זה כולל קמפיין שיווקי עולמי דינמי והצצה  למותג האיקוני המודרני החדש שלה.

לפני יותר מ -60 שנה, עם הקמת Visa, מעטים יכלו לדמיין עולם שמעבר למזומנים וצ’קים. החזון המכונן של Visa להשקת מטבע מאובטח, אמין ונוח יותר בצורה דיגיטלית החל בשאלה פשוטה: מה אם כסף יהפוך לאלקטרוני לחלוטין? כיום, Visa ממשיכה לחזות את עתיד המסחר הדיגיטלי, תוך שהיא מספקת גישה לכולם ובכל מקום, באמצעות הרשת הגלובלית המאובטחת שלה.

“אנשים חושבים שהם ‘מכירים’ את Visa. צרכנים ועסקים סומכים על כוחם של ארבע האותיות האלה ורואים אותן כאשר הם פותחים את הארנק, משלמים לספק, נכנסים לחנות או מבצעים תשלום אונליין. מה שהם לא רואים זה כיצד ארבעת האותיות האלה מפעילות את התשתית הדינמית ביותר של אנשים, שותפויות ומוצרים “, אמר ברק מלניק מנכ”ל Visa העולמית בישראל. “המשימה שלנו היא להבטיח ש- Visa נתפסת כיותר מחברת כרטיסי אשראי ושהיא מובנת כתשתית מהימנה המניעה את המסחר קדימה.”

בעוד Visa ממשיכה לעצב את העולמות הפיזיים והדיגיטליים של תעשיית כרטיסי האשראי והחיוב, היא ניצבת כיום יותר בצומת המאפשר תנועת כסף. כחברה הבנויה על גישה לשילוב כלכלי, התשתית של Visa מחברת כיום 3.6 מיליארד אישורי עיסקאות, למעלה מ -70 מיליון בתי מסחר ועשרות אלפי שותפים והיא מניעה אומדן של יותר מ -11 טריליון דולר בשנה. רק בחמש השנים האחרונות השקיעה  Visa תשעה מיליארד דולר בטכנולוגיה שמטרתה לעצב את עתיד פני המסחר, ובמגוון רחב של מוצרים, שירותים והטבות. התשתית של Visa מאפשרת תשלומים בזמן אמת, תשלומים בין אדם לאדם המחזיקים במיליארדי כרטיסים וחשבונות ברחבי העולם, ותשלומים גדולים של תאגידים ללא מיגבלת גבול פיזי, ואלה הן רק כמה דוגמאות.

היסודות הראשוניים של התפתחות מותג Visa הממחישים את יכולותיה, כוללים  סידרה של סרטי ‘פגוש את Visa’ המאירים זרקור על כוחה של התשתית. הסרטונים פותחו על ידי סוכנות הקריאייטיב העולמית, עטורת הפרסים Wieden+Kennedy, ובבימויו של מאליק חסן סייד שמזמין את העולם לפגוש את  Visa – התשתית הפועלת עבור כולם. להשלמת סרט הכרות זה נוצרה סדרת סרטים דיגיטליים קצרים עם צילומים נוספים. אלה, מציגים את גודלה של תשתית Visa הפועלת לספק גישה ולקדם מסחר בין אנשים אמיתיים הנמצאים במקומות אמיתיים ברחבי העולם. כשרונות נוספים שעסקו בעשייה הם הצלמת קמילה פאלקס וצוות הבימוי הארגנטינאי Pantera & Co – בריאן חזז ופאטו מרטינז שתפסו רגעים כמו:

גמישות בקבלת תשלומים

חיבור בין בתי מסחר מקומיים למוכרים גלובליים

עתיד שבו באמצעות קריפטו אפשר לקנות דברים מגניבים

עזרה בהפיכת עבודה מהצד להצלחה עולמית

זהות המותג החדשה של Visa  מסמלת שינוי. Visa כבר מזמן עמדה במבחן האמון, הביטחון והקבלה. ערכי ליבה אלה, בנוסף למטרתה לאפשר גישה לכל אחד לקחת חלק בכלכלה העולמית, יבואו לידי ביטוי באמצעות זהות מותג ויזואלי מודרני, שנבנה בשותפות עם חברת עיצוב המותגים העולמית המובילה Mucho . קמפיין פגוש את Visa מעניק הצצת בכורה לזהות המותג החזותי המתפתח שיושק בהמשך השנה. הוא יכלול צבעים רעננים לנראות טובה יותר בפלטפורמה הדיגיטלית, גופן ייחודי שעוצב על מנת לייצר חוויות דיגיטליות אופטימליות וסמל מותג מעודכן שנועד לבטא את מטרת הארגון.

במהלך שנת 2021 זהות המותג החדשה של Visa תופיע בכל 200 המדינות והאזורים בהן היא פועלתואשר כאמור משקפת את האסטרטגיה העסקית העיקרית של החברה:

• תשלומי צרכנים, תוך התמקדות בהרחבת אפשרויות גישה והעברת 17 טריליון דולר של עסקאות מתשלומי מזומן וצ’קים ברחבי העולם לתשלומים דיגיטליים.

• תזרימי תשלומים חדשניים הכוללים תשלומים אישיים חוצי גבולות ומגוון שירותי ערך מוסף המסייעים לעסקים מכל סדרי הגודל לנווט בנוף של ימינו; לזהות הזדמנויות צמיחה חדשות; ולשמור על המשימה להפוך את Visa לרשת המאובטחת, הגמישה והאמינה ביותר.

•מגוון הצעות ופתרונות באמצעות שותפויות עם תעשיית הפינטק ועם מותגים אחרים בעל שם, שותפויות עם ממשלות ברחבי העולם וטכנולוגיה חדשנית שתיבנה את העתיד.

“שאיפתה הנועזת של Visa עם התפתחות המותג הזו ,הינה לתפיסתנו דרך לבטא את מה שאנחנו עומדים מאחוריו ולמה שאנו שואפים “, אמר מלניק. “עם פתיחתו מחדש של העולם ועם כסף שעובר יותר ויותר בדרכים חדשות, אין זמן טוב יותר להציג את העבודה שלנו ואת ההשפעה שיכולה להיות למותג ממוקד-מטרה בקנה מידה של Visa לאפשר לאנשים פרטיים, עסקים וכלכלות לשגשג.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version