TrueCommerce זכתה להכרה ברביע הקסם של גרטנר ל-2022
החברה זכתה להכרה על סמך יכולתה להציג ביצועים ואת שלמות החזון
TrueCommerce, ספקית גלובלית של קישוריות, אינטגרציה ופתרונות מסחר אחודים עבור שותפים מסחריים, הודיעה היום כי היא הוכרה על בידי גרטנר כ-Challenger ברביע הקסם של מאי 2022 לרשתות שרשרת אספקה עסקיות מרובות ארגונים (MESCBNs). הערכה זו מבוססת על קריטריונים מוגדרים שניתחו את שלמות החזון ואת היכולת הכללית של החברה להציג ביצועים.
גרטנר מגדירה “רשתות שרשרת אספקה עסקיות מרובות ארגונים” (MESCBN) כפלטפורמות הוליסטיות ומגובשות התומכות בקהילה ממוקדת בצד השולח של שותפי סחר שצריכים לתאם ולבצע תהליכים עסקיים הנמתחים על פני מספר ארגונים. גרטנר רואה ב-MESCBN טכנולוגיית בסיס עבור ארגונים בוגרים ברמה גבוהה יותר, המיושמת כדי לתאם, לתזמר, למכן ולשנות את שרשרת האספקה המורחבת של ארגון בתוך האקו סיסטם העסקי הכולל בו הוא פועל להנעת שיתוף פעולה ושיפור התחרותיות.
יכולות הליבה של שוק ה-MESCBN כוללות:
*קישוריות רשת נרחבת עם תמיכה באקו סיסטם ופלטפורמות טכנולוגיות רב שכבתיות ומגוונות.
*מרכז מידע/נתונים והדמיה מרכזי.
*אפליקציות אוניברסליות חוצות תחומים.
*אפליקציות ליבה לביצוע שרשרת אספקה (ממוקדות בארגונים ובריבוי ארגונים).
*אפליקציות משלימות לשרשרת אספקה (תכנון או מימון).
*מודיעין משובץ.
“עבורנו זה מרגש להיבחר כחברה מאתגרת במחקר הבסיסי הזה – ארבע שנים ברציפות”, אמר מייק גרוס, סגן נשיא בכיר למוצר, TrueCommerce. “במהלך השנה האחרונה, עשינו השקעות משמעותיות בטכנולוגיה ובאנשים שלנו, וכתוצאה מכך הרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו ב-40%. בדרך יש לנו גם חידושי מוצר מלהיבים, כולל ניצול ממשקי API ומינוף המתאם האוניברסלי שלנו כדי להרחיב את האינטגרציות הפנימיות והחיצוניות כאחד, כמו גם לנצל במידה רבה יותר את הנתונים באמצעות בינה מלאכותית/לימוד מכונה”.
TrueCommerce מציעה מערך רחב של פתרונות מסחר אחודים ואפליקציות המחברות לקוחות, ספקים, ערוצים ומערכות. פתרונות אלו מחוללים מהפכה בנראות ובשיתוף הפעולה לאורך שרשרת האספקה בכך שהם עוזרים לארגונים להפיק את המרב מהיוזמות הרב-ערוציות שלהם באמצעות קישוריות P2P עסקית, ניהול הזמנות, התאמות מלאי שיתופיות, מימוש חכם, ניתוח חוצה תפקודים וניהול מידע של מוצרים.
הפתרונות ממנפים את רשת המסחר הגלובלית של TrueCommerce הכוללת יותר מ-160,000 עסקים מחוברים. מעבר לפלטפורמה עצמה, מודל שרשרת האספקה-כשירות שמציעה TrueCommerce כולל תמיכה מותאמת, מיפוי שותפי מסחר וניטור תאימות מתמשך.
החידושים הטכנולוגיים והאסטרטגיה העסקית של TrueCommerce זיכו אותה בשבחים רבים בתעשייה. בנוסף לכך שוב כמאתגרת בידי גרטנר, החברה זכתה להכרה בדוחות הבולטים הבאים:
*מובילה בדו”ח MarketScape for Worldwide Multi-Enterprise Supply Chain Commerce Network, 2021 של IDC.
*טוענת לכתר בדו”ח IDC MarketScape for Worldwide Product Information Management Applications, 2021 של IDC.
*טוענת לכתר בדו”ח MarketScape for Worldwide B2B Digital Commerce Platforms Vendor Assessment, 2020 של IDC.
*טוענת לכתר בדו”ח MarketScape for Worldwide B2C Digital Commerce Platforms Vendor Assessment, 2020 של IDC.