Trip.com ו-Ctrip חוגגות את חזרת הנסיעות על ידי הכרזה על השותפות האסטרטגית שלהן עם Hylink Digital

Hylink

(Hylink Digital (Hylink, סוכנות גלובלית עטורת פרסים בת 30 שנה בשירות מלא, הוכרזה כשותפה האסטרטגית הרשמית של Trip.com ו-Ctrip עבור אמריקה (צפון ודרום אמריקה). נתון זה מסמן את הראשון מסוגו בין סוכנות פרסום לבין סוכנות נסיעות מקוונת בינלאומית.

ככל שהתיירות חוזרת, משווקי יעדים, מותגי נסיעות ומשווקי נסיעות יכולים לצפות לא רק לערך רב יותר מהשירותים הקיימים שלהם, אלא גם לתעריפים טובים יותר ולגישה בלעדית ליצירת מלאי ותוכן באמצעות שותפות זו.

“תמיד הייתה לנו מערכת יחסים עמוקה עם Hylink, והשותפות הספציפית הזו היא מאוד מתוזמנת ככל שהנסיעות הגלובליות מתחדשות. אנו צופים לראות התאוששות מלאה במרכז הנסיעות העולמי”, אומר אדיסון צ’ן, מנכ”ל Trip.com ושותפויות Ctrip.

בשנה ההיסטורית הזו לנסיעות, ניכר שתעשיית הנסיעות משתנה, ועתיד הנסיעות ייראה כמו שותפויות כמו זו. “המודל העסקי של Trip.com עובד בכל הענפים שמצטלבים עם נסיעות, בין אם זה תיירות נסיעות, שיווק יעדים, קמעונאות נסיעות, בריאות, חינוך או מותגי נסיעות”, אומר המפרי הו, שותף מנהל, אמריקה ב- Hylink Digital.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version