מנוע בינה מלאכותית חדש הוא ההתקדמות הגדולה ביותר בבדיקת פורמולציות מוצרים מזה 70 שנה
NielsenIQ BASES, המובילה העולמית בפיתוח מוצרים וחדשנות חדשים, שמחה להכריז על פריצת דרך באופן שבו מוצרים נבדקים, מסוננים וממוטבים באמצעות בינה מלאכותית של מוצרי קריאייטיב של BASES. הבינה המלאכותית של BASES Creative Product נבנתה באמצעות למעלה מ-100 דגמים ואלגוריתמים, ויצרה מנוע בינה מלאכותית שיכול לחזות ביצועים ולזהות דרכים חדשות לייעל מוצרים.
ההשקה של BASES Creative Product AI היא צעד משמעותי קדימה בדור הבא של הכלים המאפשרים ללקוחות לפתח מוצרים חדשים ומלהיבים עבור הצרכנים. BASES Creative Product AI הוכשרה באמצעות בדיקות צרכנים ייעודיות ב-35 מדינות, והעריכה יותר מ-11,000 מוצרים בשוק כדי ללכוד את אהבת הצרכנים, פרופילים חושיים ונתונים דמוגרפיים. NielsenIQ ממשיכה להכשיר את BASES Creative Product AI, עם מוצרים חדשים שנוספו למנוע הבינה המלאכותית מדי שבוע.
“BASES Creative Product AI היא ההתקדמות הגדולה ביותר בפיתוח מוצרים מזה למעלה מ-60 שנה”, אמר כריס סינקלייר, ראש תחום אופטימיזציית מוצרים גלובלית ב- NielsenIQ BASES. “הלקוחות שלנו מגלים דרכים יצירתיות חדשות לשיפור פורמולציות של מוצרים שמחקרים קודמים לא יכלו. זוהי גישה חכמה יותר, זריזה יותר, חסכונית ויצירתית ליצירת פורמולציות של מוצרים המשמחות את הצרכנים”.
ניתן להריץ מחקרי אופטימיזציה של בינה מלאכותית של מוצרים יצירתיים של BASES על 20 דגימות בלבד לכל מוצר שנבדק, ובכך לחסוך בעלויות מחקר ופיתוח ולהגביר את היעילות תוך שימוש בתובנות מקטגוריות מזון ומשקאות גלובליות. בנוסף, ניתן להפעיל אופטימיזציות עבור מוצרים בודדים בעד 35 מדינות, תוך הסרת שלב המחקר המקיף עם תוצאות תוך שבועיים בלבד.
הצלחה בשוק של היום דורשת תובנות דינמיות כדי להתחרות בתעשיית הקמעונאות המהירה. עם יותר מ-40 שנות ניסיון, BASES הוא תקן הזהב להמשגה, הערכת מוצרים ואופטימיזציה.