חדשות

NetSfere ודויטשה טלקום משתפות פעולה כדי לספק פלטפורמת העברת הודעות ניידת תואמת

המאפשרת תקשורת צוות מיידית ומאובטחת עבור קבוצת St. Augustinus הגרמנית

החברות פרסו את פלטפורמת ההודעות המוצפנת התואמת לתקנות HIPAA/GDPR כדי להפסיק את השימוש באפליקציות הודעות מיידיות צרכניות וכדי לייעל את התקשורת הפנימית ועם המטופלים.

NetSfere, ספקית עולמית של הדור הבא של פתרונות העברת הודעות וניידות מאובטחים ותואמי תקנות, הכריזה על שותפות עם דויטשה טלקום, מחברות התקשורת המשולבות המובילות בעולם, לפריסת פלטפורמת ההודעות המיידיות המאובטחת של NetSfere בכל בתי החולים של קבוצת St. Augustinus, קבוצת שירותי הבריאות הגרמנית המובילה.

כלי תקשורת מהירים ומיידיים מציעים ללא עוררין יתרונות לייעול התקשורת בין אנשי הצוות. עם זאת, ב-St. Augustinus הבחינו בעלייה מדאיגה בשימוש במכשירים אישיים ובאפליקציות הודעות פופולריות כמו WhatsApp, ברמה שמציבה סכנה לפרטיות ולציות לחוקים רגולטיביים. בתגובה, NetSfere ודויטשה טלקום חברו כדי להטמיע את פלטפורמת ההודעות המצייתת לתקנות HIPAA ו-GDPR של NetSfere. פלטפורמה זו מציעה תפקודיות דומה לאפליקציות כמו WhatsApp, אך מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של הצפנה מקצה לקצה באמצעות מרכז הנתונים המאובטח ביותר של דויטשה טלקום.

“NetSfere תוכננה לעמוד בדרישות האבטחה והתאימות בוורטיקאלים שפועלים תחת רגולציה, כולל שירותי בריאות”, אומר פרנץ אוברמאייר, סגן נשיא NetSfere לאזור אירופה. “אנשי מקצוע רפואיים עושים עבודה משנה חיים בלחץ גבוה, והיא דורשת פלטפורמת תקשורת המאפשרת להם לעשות זאת בצורה יעילה יותר. השותפות שלנו עם קבוצת St. Augustinus מספקת אפשרויות העברת הודעות מאובטחות, בציות לתקנות, ובגמישות המבטלו את הצורך של חברי הצוות לפנות לאפליקציות העברת הודעות מסוכנות. עם NetSfere, החלפת נתוני מטופלים מוגנת בצורה מרבית”.

בניגוד ליישומי הודעות ברמת הצרכן, NetSfere מספקת תפקודיות ברמה ארגונית המשפרת את שיתוף הפעולה ומייעלת את התקשורת, כולל הודעות אישיות וקבוצתיות, שיחות שמע באיכות HD, שיתוף מסך ושיחות וידאו קבוצתיות. תכונת שידור החירום NetSfere Lifeline, שהוספה לפלטפורמה לאחרונה, מאפשרת לצוותי משאבי אנוש וקבוצות לטיפול במשברים להפיץ במהירות התראות קריטיות ומידע חירום בעדיפות גבוהה לצוותים ממוקדים או לארגון שלם בצורה שמושכת תשומת לב. St. Augustinus ממנפת את שידורי NetSfere בתוך בית החולים שלה כדי לעדכן את העובדים במידע הקשור למגיפה באמצעות ערוץ NetSfere Lifeline המוקדש לקורונה.

“בסביבה הרפואית הרגישה חייבת להיות אפשרות לתקשר בצורה מהירה ומאובטחת. NetSfere היא המומחית לאפליקציות הודעות מיידיות בארגונים. טלקום מביאה את המומחיות שלה באבטחה, ייעוץ ושירות. ביחד נוכל לעמוד בדרישות המיוחדות לתעשייה, וכן זה די קריטי כרגע”, אומר הייגן ריקמן, מנהל לקוחות עסקיים, דויטשה טלקום. “בדרך זו נוכל לתרום ישירות להקלה על העומס על הצוות ולתמוך בטיפול מיטבי בחולים”.

“האחריות שלנו היא לצייד את העובדים שלנו בכלים מתאימים. הם חייבים להיות מסוגלים לבצע את עבודתם ביעילות. יחד עם זאת, יש להגן על פרטיות המטופלים שלנו”, אומר ריינר פפרט, מנכ”ל קבוצת St. Augustinus. “עם השילוב של NetSfere פעלנו בהתאם לרצון העובדים שלנו: הם רוצים להשתמש במכשירים האישיים שלהם, והם רוצים לעשות זאת עם אפליקציית הודעות קלה לשימוש. אז, שילבנו במהירות את NetSfere לתקשורת פנימית. בעזרתה השגנו במהירות פרודוקטיביות ושיתוף פעולה טובים יותר. בין צוותים, אבל גם בתוך כל הקבוצה שלנו. וזה בערך 5,600 עמיתים”.

St. Augustinus בחרה להשתמש ב-NetSfere כפתרון לצוות העובדים שלה לא רק בגלל הפונקציונליות החזקה שלה, אלא גם בגלל בזכות ההכרה בתעשייה. בשנים 2018 ו-2019 נבחרה NetSfere בידי Entscheiderfabrik, פלטפורמה למקבלי החלטות IT של למעלה מ-800 בתי חולים גרמניים, כזוכה בתחום “הדיגיטציה של תעשיית הבריאות הגרמנית”.

“הדגשים העיקריים מהפרסום האחרון של VoTE: Digital Pulse, Business Reinvention & Transformation 2021 מראים שאבטחת מידע, פרודוקטיביות עובדים והמשכיות עסקית נותרו בראש מעייניהם של מקבלי החלטות ב-IT”, אמר ראול קסטניון-מרטינז, אנליסט בכיר לשיתוף פעולה בכוח העבודה ב-451 Research, חלק מחטיבת S&P Global Market Intelligence. “משתנים אלו יניעו את דרישות השוק לתקשורת עסקית ושיתוף פעולה, במיוחד עבור עובדים ניידים, מרוחקים/היברידיים ועובדים בקו החזית על פני ענפים ומקרי שימוש כגון עובדי שטח וספקי שירותי בריאות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן