עם העוצמה של Voltax, פלטפורמת הטכנולוגיה הקניינית של החברה, Minute Media התפתחה למובילה גלובלית בתעשיית התוכן הדיגיטלי
Minute Media, חברת טכנולוגיה גלובלית מובילה המניעה מותגי תוכן דיגיטלי, חוגגת עשור. Minute Media, שנוסדה בישראל בשנת 2011, הקדישה את 10 השנים האחרונות לבניית מוצרים ושירותים חדשניים שיספקו פתרון לאתגרים בתעשיית התוכן הדיגיטלי המתפתחת ללא הרף. הפלטפורמה הטכנולוגית Voltax של Minute Media, המושרשת בטכנולוגיה ושמה דגש על מעורבות באמצעות וידיאו כדי להגיע לקהל היעד, מספקת את המנוע עשרות מפיצים דיגיטליים כמו גם עבור פורטפוליו מותגי התוכן שבבעלות Minute Media, כולל פלטפורמת הכדורגל העולמית, 90min, שגם חוגגת השנה עשור של סיפורים.
Minute Media מסתכלת מבעד לעדשה גלובלית כדי לבנות מוצרים ושירותים לעסקי ויוצרי תוכן דיגיטלי, המגדירים מחדש כיצד סיפורים מסופרים לקהלים נלהבים ברחבי העולם, ומה החוויה שלהם. מאז הקמתה, התמקדה החברה בשינוי האקו סיסטם של תחום יצירת התוכן, בפיתוח קהל, במעורבות משתמשים ובמסחור באמצעות חדשנות מתמשכת של הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו, Voltax. עד כה גייסה Minute Media מימון של למעלה מ-200 מיליון דולר ממשקיעים מהדרג העליון, כולל Battery Ventures, Goldman Sachs, Dawn Capital, Qumra Capital, Gemini Ventures, Hamilton Lane, Vintage Partners, Anson Funds, Union Tech, Remagine Ventures, FanDuel, ProSieben ו-Wynn Resorts. מאז דצמבר 2018, המותג ראה עלייה של 400% במספר הצפיות הממוצע בסרטוני הווידאו חודשיות בפלטפורמה שלה וגידול בהכנסות ג. 100% מדי שנה מאז 2015.
ב-2021 בפני עצמה, Minute Media שחררה כלים מובילים בתעשייה והשיקה מגוון קמפיינים ושותפויות עם מותגים גלובליים המתמקדים במעורבות המעריצים במותגי המסוימים שלהם. ההישגים כוללים:
- שיפורים ושותפים חדשים הוכרזו עבור Voltax Video, פלטפורמת הווידאו המקוונת המקיפה המספקת למפיצי תכנים חבילה של כלים טכנולוגיים וידאו שנועדו להגדיל מעורבות, תוכן, קהל ומוניטיזציה.
- Minute Media העמיקה את שיתוף הפעולה של פלטפורמת Voltax Site שלה עם FanDuel והכריזה על שותפות חדשה לשיווק תוכן ופלטפורמה עם WynnBet.
- The Players’ Tribune הושק ביפן ובברזיל, והרחיב את העברת סיפורי הספורטאים שלו בשווקי ספורט מסיביים ברחבי העולם.
- Minute Media הרחיבה את טביעת הרגל שלה בשוק הימורי הספורט באמצעות השקת BetSided, פלטפורמת התוכן הראשונה בבעלותה המציעה תכנים לשוק זה.
- 90min, כחלק מהמאמץ המתמשך שלה להגביר את עוצמת קולות הכדורגל הנלהבים ביותר בעולם, הבטיחה שותפות תוכן רשמית עם נבחרת כדורגל הנשים של בריטניה כמו גם עם ליגת ה-Major League Soccer.
“מאז הקמתה של Minute Media לפני עשר שנים, זה היה מסע מדהים של העצמת מפרסמים גלובליים, יוצרי תוכן ומותגים באמצעות המוצרים החדשניים שאנו בונים וסיפורי הספורט והתרבות המגוונים שאנו מספרים”, אמר אסף פלד, מייסד ומנכ”ל Minute Media. “הגישה הטכנולוגית של Minute Media לפרסום תכנים, כמו גם ההתמקדות המתמשכת שלנו ברכישות אסטרטגיות, שותפויות הימורי ספורט וחוויות וידאו חדשניות, היו המפתח לצמיחה הגלובלית שלנו כמו גם לשותפים שלנו. אנו נרגשים לראות מה יביאו 10 השנים הבאות לחברה בעודנו ממשיכים להתפתח ולהצעיד את התעשייה קדימה”.