McKinsey & Company רוכשת את S4G Consulting

mck scriptmark

McKinsey & Company רוכשת את S4G Consulting כדי להאיץ את המרת הצמיחה מקצה לקצה של הלקוחות

עם רכישת S4G, McKinsey משלבת יחדיו את העוצמה של המיטב מתחומי האסטרטגיה, העיצוב והאנליטיקה יחד עם יכולות הטמעה מהירות של Salesforce CRM כדי לעזור ללקוחות להצית צמיחה.

McKinsey & Company הודיעה על רכישת S4G Consulting ממדריד. כשותפת פלטינה מובילה של Salesforce, S4G מתמחה בסיוע לחברות מכל הגדלים להרחיב את עוצמת פלטפורמת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce כדי לשפר את התוצאות של הלקוחות.

המסחר הדיגיטלי בשוק ה-B2B עובר מהפך גדול כאשר הקונים גמישים יותר למעורבות באמצעות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות, ומרחוק. הקונים של היום גולשים בעשרה ערוצים ויותר לפני שהם מבצעים רכישה בודדת, והם רוצים אינטראקציות נוחות, חלקות בריבוי ערוצים. כעת חברות יכולות לצפות מראש את הצרכים הללו ולעמוד בהם בכל שלב של מחזור חיי הלקוח, להשיג האצת מכירות בהתבססות על אנליטיקה, המרה של כל ערוצים ומסחר אלקטרוני, ושיפורי פרודוקטיביות המכירות.

עם רכישת S4G, McKinsey מוסיפה יכולות הטמעה מהירות של Salesforce CRM למיטב מתחומי האסטרטגיה, העיצוב וכוחות הסוס האנליטיים. המומחיות הטכנולוגית ב-Salesforce CRM של S4G, בשילוב עם פתרונות  הצמיחה של McKinsey, יאפשרו לחברות להאיץ את המרת הצמיחה מקצה לקצה.

עידן הצמיחה הבא ינוע קדימה עם טכנולוגיה

חברות יכולות להשתמש באנליטיקה לצרכים פרדיקטיביים ופרספקטיביים וביכולות העוצמתיות של הבינה מלאכותית כדי לקבל החלטות מונחות נתונים שעוזרות להן באופן עקבי לשמח את הלקוחות שלהן, לשפר ביצועים ולאפשר צמיחה.

“אנו מתמקדים ללא הרף בסיוע ללקוחותינו להשיג את שאיפות הצמיחה שלהם”, אמר גרג קלי, שותף בכיר ומנהל גלובלי של שיטות צמיחה, שיווק ומכירות ב-McKinsey & Company. “הלקוחות שלנו אמרו לנו שהם זקוקים לתמיכה גדולה יותר המתרחבת באמצעות הפיכת הטכנולוגיה שלהם לזו שתומכת בצורה חלקה במאמצי הצמיחה שלהם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים עם הרכישה הזו על ידי חיבור מומחי Salesforce ברמה עולמית, טכנולוגיה מובילה בתעשייה, מאיצים ואנליטיקה כדי לאפשר ללקוחות שלנו ללכוד ערך וצמיחה ללקוח באמצעות מידע בזמן אמת”.

קלי המשיך: “אנו נרגשים לקבל את פני עמיתינו ב-S4G למשרד, ואנו מצפים לעבודה הנהדרת שנעשה יחד כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו”.

האצת הצמיחה במהירות ובקנה מידה גדול

” McKinsey היא השותפה המשפיעה המובילה בעולם לעסקים המעוניינים לשמח לקוחות באופן עקבי ולהאיץ את הצמיחה”, אמר חוויאר הייץ, מנכ”ל ומייסד S4G. “הם ייחודיים בפיתוח אסטרטגיות המרה רב-שנתיות המשולבות ביכולות עיצוב, אנליטיקה ויישום, כמו גם האצת הביצועים המסחריים. אנו גאים להצטרף ל-McKinsey כדי לעזור ללקוחות לעצב את עתיד המכירות והשיווק באמצעות אסטרטגיות המרה המובילות צמיחה מהירה”.

לצד החוזק של McKinsey בבניית יכולות, S4G מביאה תרבות מונעת אנשים וממוקדת לקוח שמתאימה היטב לזו של McKinsey.

“הרכישה של S4G היא הדוגמה האחרונה להתמקדות המחודשת של McKinsey בהעמקת היכולות שלנו באמצעות מיזוגים ורכישות אקטיביות להאצת והרחבת ההשפעה עבור הלקוחות שלנו”, אמר פיטר דאהלסטרום, שותף בכיר ומנהל גלובלי לבריתות ורכישות ב-McKinsey. “S4Gתאפשר לנו להרחיב את היצע הפתרונות הטכנולוגיים שלנו כדי לעזור לארגונים לפרוס ולהרחיב את תהליך המרת הצמיחה שלהם מקצה לקצה, וכדי להעמיק עוד יותר את שיתוף הפעולה שלנו עם Salesforce כחלק מהאקו סיסטם הפתוח של McKinsey שמורכב ממשתפי פעולה מהימנים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version