®[INVNT GROUP] מרחיבה את Global BrandStory Project®
משיקה את INVNT.ATOM™ – חטיבת חדשנות דיגיטלית ממוקדת Web3
Global BrandStory Project™ של [INVNT GROUP] מרחיבה את הנוכחות והיכולות הגלובלית שלו, ומשיקה את חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת Web3, INVNT.ATOM כדי לתמוך במותגים וארגונים בניווט, הפעלה ויצירת הזדמנויות חדשות לסיפורים בחזית הדיגיטלית. צוות האסטרטגים, היוצרים ומומחי בניית הקהילה, שבסיסם בסינגפור, מתמחה בקמפיינים שמושקים קודם כל בדיגיטל, בטכנולוגיות פורצות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.
“המחויבות שלנו לסיפורי מותג ולחדשנות היא חסרת גבולות. אסטרטגיה, עיצוב וטכנולוגיה ממשיכים להניע את ה-Global BrandStory Project שלנו. הקמנו את INVNT.ATOM כדי לתמוך בלקוחות שלנו בזמן שהם חוקרים וממנפים את המהפכה הדיגיטלית המרגשת של Web3; להבטיח שהם יישארו רלוונטיים ויתקשרו עם הקהלים החשובים ביותר שלהם בעת שצצות הזדמנויות חדשות לספר סיפור. אנו שמחים לקבל את פני אלווין טאן, שמצטרף לצוות שלנו כדי להמשיך את ההתרחבות של הקבוצה ב-APAC, בדיווח ללאורה רוברטס, מנהלת [INVNT GROUP] ב-APAC”, אמר סקוט קולת’ר, נשיא ומנכ”ל [INVNT GROUP].
אלווין טאן מונה למנכ”ל INVNT.ATOM. טאן מצטרף ל-[INVNT GROUP] עם 20 שנות ניסיון בניהול בכיר באזור אסיה פסיפיק, החל מסטארטאפים בשלב מוקדם ועד לחברות טכנולוגיה גדולות עם תפקידים בגוגל, YouTube ולאחרונה וואווי. טאן היה גם יועץ של Goopal, חברת פינטק המניעה פרויקטים חדשניים של בלוקצ’יין באמצעות השקעה וחממה.
לאורה רוברטס מוסיפה, “אנו נרגשים לקבל את פני אלווין שיוביל את INVNT.ATOM והצוות הממוקד ב-Web3 ברמה עולמית שלנו בתחומי קריאייטיב, אסטרטגיה, ניהול פרויקטים, חשבונות ועיצוב למשפחת [INVNT GROUP] ההולכת וגדלה שלנו. אני התחלתי את דרכי בעסק הזה כחברת הצוות הראשונה ב-INVNT ב-2008. באותם ימים היינו ידועים אך ורק בשם INVNT, שצמחה לסוכנות גלובלית לסיפורי מותגים חיים. מאז, התפתחנו ל-Global BrandStory Project, הוספנו את Folk Hero, את משרד אסטרטגיית המותג שלנו, Meaning, את חברת ייעוץ הביצועים והתרבות שלנו, HEVĒ, אולפן התוכן הדיגיטלי שלנו, INVNT Higher Edהתומך במכללות ואוניברסיטאות ברחבי העולם, ועכשיו את INVNT.ATOM, חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת ב-Web3 שלנו, המובילה את לקוחותינו לעתיד של מעורבות במותג והקהילה הגלובלית”.
INVNT.ATOM כבר בונה על רשימה מגוונת של לקוחות ושותפים אסטרטגיים המשיקים נכסים דיגיטליים וחוויות בלעדיות הכוללים:
* BZAR – עתיד הקהילה: המטאברס המבוזר מבוסס התוכן והממתין לפטנט של [INVNT GROUP]; הוקם כשוק עבור IRL ועסקאות דיגיטליות, NFT, בידור, חוויות חברתיות וחוויות משחק.
*למבורגיני: המכירה הפומבית הראשונה בעולם של מכונית על כ-NFT 1:1 המצורפת ל-Lamborghini Aventador Ultimae Coupé הפיזית האחרונה, בשיתוף עם סטיב אאוקי, קריסטה קים ובית המכירות RM Sotheby’s. לתצוגה מקדימה בלעדית של ה-NFT בקר ב-marketplace.bzar.com.
* BlockTrust: הסמכות האמינה בשוק ה-NFT, המציעה דיגיטציה מאובטחת ופרטית של נכסים פיזיים, תוך סיוע ליוצרים ולמותגים להחזיק בנתוני הקהל וההכנסות שלהם.
* Circles.Life: החוויה הדיגיטלית התלת-ממדית פורצת הדרך והראשונה אי פעם באוסטרליה מחוץ לבתים, הממזגת טכנולוגיה ונתונים, והופכת משפיענים וצרכנים לאוואטרים.
* DayAway: ממוקם להפוך ליעד מקוון מס’ 1 להזמנת חוויות מלונות יוקרה מיוחדות במינה.
“אני מצטרף ל-[INVNT GROUP] בתקופה קריטית בהתפתחות האסטרטגית של Global BrandStory Project. עם התמקדות בהפיכה לסוכנות סיפורי המותג הטובה ביותר בעולם, ההשקה של INVNT.ATOM לא יכלה להגיע בזמן טוב יותר. אנו חיים בעולם המשתנה במהירות ומתפתח ללא הרף. יותר מתמיד, מותגים וארגונים צריכים להתחבר לצרכנים ולקהלים שלהם, בדרכים משמעותיות, אותנטיות ומרתקות. אנחנו כאן כדי לעשות את זה ב-INVNT.ATOM, ואני גאה להוביל את הצוות הזה לעידן הגדול הבא של סיפורי מותג, תוך מינוף כל מה שנוגע ל-Web3”, אמר אלווין טאן, מנהל INVNT.ATOM.