HEVĒ, חלק מ-[INVNT GROUP], תשיק את ORIGINS

heve logo

יוצרי BrandStory הגלובליים ממנים את סגן הנשיא לאסטרטגיות צמיחה, ביל סטאמפ, להוביל את ORIGINS by HEVĒ במטרה להשיק, להאיץ או לאתחל BrandStories מתעוררים בתעשיית הבריאות, הרווחה והכושר החדשנית

HEVĒ, מבוטא ‘הווי’, היא סוכנות יצירתית וסטודיו להפקה גלובלית וייחודית שנבנתה כדי ליצור BrandStories. מאז השקתה לפני 3 שנים, HEVĒ חווה צמיחה מהירה במגזרי התעשייה שמובילים את ה-BrandStories לגבהים חדשים. ההכרזה החדשה היא אודות סוכנות חדשה בשם ORIGINS by HEVĒ המוקדשת לסטארט-אפים חדשניים בתחום הבריאות, הרווחה והכושר. למה ORIGINS? כי כל סיפור גדול מתחיל בהתחלה.

השוק של 2021 נסגר עם שיא של 44 מיליארד דולר שגויסו ברחבי העולם עבור חדשנות בתחום הבריאות, הכפלת המימון במונחים של שנה לשנה, ועלייה של פי 20 בעשר השנים האחרונות (מקור: Startup Health Insights). הבריאות הדיגיטלית חווה צמיחה היסטורית כקטגוריה, אבל יש עדיין פער לסוכנויות. בתגובה, HEVĒ פיתחה פתרון ייעודי לחברות בשלבים מוקדמים להיכנס לשוק באופן משמעותי. סוכנות המשמשת כמגנה על מותגים כדי לפתח את הזהות, לעצב את הסיפור ולקנות מדיה אפקטיבית, וסטודיו פנימי המשמש יוצרי מותגים להפקת תוכן מקורי, איכותי ויעיל עבור החברות הללו.

בראש ORIGINS by HEVĒ יעמוד מומחה ותיק בתחום הבריאות ואיכות החיים, ביל סטאמפ, שישמש כסגן נשיא בכיר לאסטרטגיות צמיחה. לסטאמפ יש למעלה מ-20 שנות ניסיון מעמיק בעבודה במדיה ובסוכנויות, ורקע נרחב בייצוג לקוחות באמצעות תפקידו כמנכ”ל וחבר דירקטוריון של מותג הפיזיותרפיה הדיגיטלית Egoscue Inc. בתוך שלוש שנים, סטאמפ הוביל את החברה בתהליך מיתוג מלא מחדש שהכפיל את ההכנסות והגדיל את שווי ב=500% ויותר ללא השקעה חיצונית. באמצעות ניסיון זה, סטאמפ צבר ידע רב ערך על האתגרים וההזדמנויות שעומדים בפני חברות המפתחות טכנולוגיות בשוק הרפואה בשלב המוקדם, ומה הן צריכות כדי לצמוח.

“ההצטרפות לצוות HEVĒ כדי להמשיך במיזם הצמיחה הזה עם עסקים בראשות המייסדים היא בדיוק מה שמותגי בריאות, רווחה וכושר מתפתחים צריכים כיום. HEVĒ מרחיבה את מומחיות הסיפור ההיסטורית שלה עם מותגים בולטים גם אל עסקים קטנים יותר שיש להם שאיפות גדולות, מה שיכול להיות משנה משחק בולט עבור המותגים המתפתחים הללו”, אמר סטאמפ.

בעבר, סטאמפ הוביל בתפקידים בכירים ב-Men’s Health, Women’s Health ו-Prevention. הוא פיתח והשיק 26 מהדורות בינלאומיות של Men’s Health באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. סטאמפ גם חנך והפעיל את צוות פיתוח המוצרים החדשים הראשון אי פעם של Rodale Inc שהציע חממה, בנייה, בדיקה ועוד כדי להביא מותגים ומוצרים חדשים לשוק – עם הצלחות שכוללות את YogaLife ו-Women’s Health.

מנכ”ל HEVĒ, כריס הרקיק, אמר על ההתמקדות החדשה כי, “כיחידים ומותגים, סיפור המוצא שלנו הוא הדבר היחיד שייחודי ומקורי עבורנו. סיפור המקור של HEVĒ התחיל ברעיון שלסיפורים גדולים יש משקל רב, ואם יש לכם את השילוש הנכון של כישרון, אתם באמת יכולים להתמקד בלספר BrandStories יותר מקוריים וליצור השפעה משמעותית לעסק שלכם. כעת, אנו מרחיבים את אותה שיטה לסיפורי מקור של מצטרפים חדשים לשוק הרפואה הדיגיטלי”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version