חדשות

Cloudbeds רוכשת את Whistle, מהלך שנועד לפתור חיכוכים במסע האורח

מספר 1 בתחום המערכות לניהול נכסים ופלטפורמת הודעות האורחים מספר 1 משלבות כוחות כדי להטמיע באופן חלק פתרונות מעורבות אורחים בפעילות העסקית היומיומית של שוק ההלנה

קלאודבדס (Cloudbeds), פלטפורמת ניהול האירוח המאפשרת יותר הזמנות ואורחים מאושרים יותר לעסקי ההלנה ברחבי העולם, הודיעה במהלך כנס HITEC 2022 על רכישת הפתרון המוביל בתעשייה למעורבות אורחים, Whistle. יחד, החברות ישלבו את הטכנולוגיות המובילות שלהן כדי להסיר נקודות חיכוך במסע האורח באמצעות פלטפורמה אחת.

“המונח ללא מגע הופך להיות שם נרדף מדי לאירוח”, אמר ריצ’רד קאסל, מנהל תפעול ראשי ומייסד שותף של Cloudbeds. “אנחנו רוצים יותר מגע בין בתי העסק בתחום ההלנה והאורחים שלהם כדי ליצור נקודות מגע תכליתיות, לענות על שאלות ולספק הדרכה לאורך כל מסע האורח. מחקרים מראים שאורחים מעורבים מוציאים יותר, משאירים ביקורות טובות יותר והרוב מעדיפים לתקשר בערוצים דיגיטליים – Whistle מאפשרת הכל. בין אם מדובר בשיחה במנוע הזמנות או בקשה טקסטואלית בדלפק הקבלה, Whistle מאפשרת ללקוחות Cloudbeds להיות חלק מהמסע של האורחים, מהגילוי ועד אחרי השהות, תוך הסרת מחסומים שעלולים להפריע להזמנה או להשארת ביקורת חיובית”.

Whistle מובילה את התעשייה במעורבות אורחים עם כלי תקשורת אחודים, חוויות הגעה ליעד דיגיטליות ועוד. הלקוחות הנוכחיים כוללים מותגי אירוח גדולים ומלונאים ברחבי העולם, לרבות Choice Hotels, Accor, IHG ו-Four Sisters Inns, בין היתר. החברה, שנוסדה ב-2015, דורגה כתוכנת הודעות האורחים מספר 1 של Hotel Tech Report במשך חמש שנים רצופות.

Whistle תמלא תפקיד חשוב בחזון החברה ליצירת פתרון שהינו לחלוטין נקי מחיכוכים ומאפשר לאורחים להשתמש בעסקי ההלנה בתנאים שלהם. במקביל, זה ייתן לעסקי ההלנה פלטפורמה אחודה לניהול יעיל יותר של נקודות מגע לאורך כל מסע האורח.

“המטרה שלנו תמיד הייתה לתת לעסקי הלנה פתרון ייחודי וקל לשימוש שמפשט ומייעל את הדרך שבה הם מתקשרים”, אמר כריסטופר הובנסיאן, מנכ”ל ומייסד משותף של Whistle. “ל-Cloudbeds יש חזון ברור לבניית חווית אירוח טובה יותר וללא חיכוכים באמצעות פלטפורמה אחודה. יחד נוכל להשפיע במידה רבה יותר על הענף באופן שמועיל לא רק לאורח, אלא גם לצוות של הנכס ולעסק ההלנה עצמו”.

בעקבות ההכרזה על מימון באמצעות סדרה D בנובמבר, Cloudbeds הכפילה את מחויבותה ל-“עוד הזמנות, אורחים מאושרים יותר” עם שלוש רכישות ושילוב מספר פתרונות ומוצרים חדשים כדי לטפל בנקודות הכאב העיקריות של המפעילים והן של האורחים. עם מפת דרכים אגרסיבית למוצר, החברה כמעט שילשה את גודלה בשנה האחרונה, כאשר פתרונות נוספים אמורים להיות מושקים ברבעון השלישי במטרה לעזור למלונאים להגדיל את העסקים שלהם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן