חדשות

AKT פותחת ערוץ פעילות חדש בעולם ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלית בהובלת קרן שקד

החברה החדשה תיישם את פתרונות SAP בתחום ה-CX

קבוצת AKT, שותפת זהב של SAP, המתמחה בייעוץ אסטרטגי ויישום פתרונות בתחום ניהול המשאב האנושי בארגון ובתחום ניהול חווית לקוח, אשר הובילה מאות פרויקטים ליישום פתרון SuccessFactors של SAP לניהול ההון האנושי, חתמה על הסכם עם SAP להרחבת השותפות לתחומים ופתרונות נוספים בעולם חווית הלקוח הדיגיטלית.

את הפעילות תוביל קרן שקד, אושיה ומומחית עולמית בתחום ניהול חוויית הלקוח. AKT מוסמכת על ידי SAP להטמעת פתרונות ניהול חוויית לקוח רבים, ביניהם פתרון ניהול חווית הלקוח Qualtrics, פתרון ה-SAP Emarsys – Marketing Automation, פלטפורמת המסחר האלקטרוני בענן SAP Commerce Cloud, פתרונות ניהול קשרי הלקוחות SAP Service Cloud ו-SAP Sales Cloud וניהול נתוני לקוחות (SAP Customer Data Platform (CDP.

ההחלטה של  AKT להרחיב את הפעילות בעולמות ניהול חוויית הלקוח נובעת מן הביקוש הצומח בשוק הישראלי ליישום מהיר של טכנולוגיות מתקדמות לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בחוויית הלקוח וכן, מהרחבת סל הפתרונות של SAP התומכים בהוצאה לפועל של אסטרטגיות מיקוד לקוח בעידן הדיגיטלי, בין היתר, בעקבות רכישתן של חברות כמו Qualtrics ו-Emarsys על ידי SAP, כל אחת מהן נחשבת למובילה בתחומה.

השותפות בין SAP ל-AKT מבטיחה לארגונים את ההסתכלות המלאה הן ברמה העסקית והן ברמה הטכנולוגית, על כלל הצרכים בניהול הקשר עם הלקוח בערוצים הדיגיטליים. היכולת לקבל את כל הפתרונות מבית אחד מבטיחה כתובת אחת להצלחת הפרויקט, כמו גם אינטגרציה מובנת שמאפשרת יישום בלוחות זמנים קצרים.

בימים אלו מבצעת AKT מספר פרויקטים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית וחווית הלקוח, בין היתר, בארגונים כגון: רפא, תדהר, Kornit Digital, Au10tix, Ceragon, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

קרן שקד, צילום: יח״צ

קרן שקד, מנכ”לית חברת פתרונות ה-CX מקבוצת AKT, אמרה כי, “אני נרגשת לקדם ולפתח את הפעילות לשלב הבא. AKT ו-SAPישראל צועדות יחד יד ביד שנים ארוכות. החיבור בינינו וההסמכה שקיבלנו ליישום פתרונות נוספים מאפשרים לנו את היכולת להוציא לפועל בצורה מלאה חזון של טרנספורמציה דיגיטלית וחווית לקוח, תוך שימוש בפתרונות האינטגרטיביים של SAP. באמצעות שדרוג השותפות אנו יכולים להאיץ את אימוץ הטכנולוגיות בקרב לקוחותינו כדי לייצר קפיצה משמעותית בקשר שלהם עם לקוחותיהם”. 

שקד הוסיפה כי, “השוק צמא לפתרונות מתקדמים. אנחנו שומעים מנהלות ומנהלים של חברות מובילות שמדברים על הצורך לייצר אינטגרציה של דאטה שתאפשר להכיר את הלקוחות בצורה מלאה. הם מדברים גם על הצורך באוטומציה של תהליכים כדי להציע ללקוחות את המוצר הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון ולאפשר רכישה בקליק, וכמובן על הצורך לנטר באופן רציף את חווית הלקוח ולהניע פעולות מיידיות לתיקון ושיפור. קצב הגידול הצפוי בשוק בשנה הבאה בעולמות חווית הלקוח, השיווק הדיגיטלי והמסחר האלקטרוני הוא של עשרות אחוזים וארגונים רוצים פרויקטים מהירים שייצרו ערך עסקי. ל-AKT מתודולוגיות מתקדמות ומטען עשיר של הבנה מעמיקה בתהליכים העסקיים של חווית לקוח וניהול קשרי לקוחות והשילוב של זה עם יכולות היישום האג’ילי המוכחות שלנו ועם הגב החזק ש-SAP נותנת לנו כשותפה אמיתית, יוצרים ללקוחות שלנו חוויה ייחודית”.

סתוית נבון, מנכ”לית SAP ישראל, אמרה כי, “אנו מברכים על הרחבת השותפות עם קבוצת AKT בתחום ה- CX. הצוות המובחר של AKT מורכב מסוללת מומחים מרשימה, אשר כל אחד ואחת מהם מוביל בתחומו עם עשרות שנות ניסיון בליווי ארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ועסקית במגוון תחומים. לאחר עבודה משותפת ופורייה רבת שנים, אין לנו ספק כי החיבור של SAP עם הניסיון המוכח וההבנה המעמיקה של  AKT בהטמעה וייעוץ יניב ערך משמעותי ואסטרטגי ללקוחותינו ואף יתרום לקידום תחום ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלית בישראל”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן