חדשות

ברבי ומותג Balmain בNFT

המותג האייקוני ברבי ובית האופנה הצרפתי Balmain יוצאים בשיתוף פעולה עם קולקציית Ready to wear, קולקציית אביזרים, וסדרת NFTs בלעדית

השותפות כוללת שלוש בובות NFTs של ברבי X Balmain במהדורה מוגבלת, שיימכרו במכירה פומבית תחת “יצירות מאטל”. כל אחת מהברביות תגיע עם מראה ייחודי של ברבי X Balmain,  אשר נועד לאחד בין העולם המסורתי לעולם הדיגיטלי.

חברת “מאטל” מכריזה הבוקר (חמישי 6.1) על השקת שותפות חסרת תקדים בין המותג ברבי למותג האופנה היוקרתי הצרפתי Balmain. השיתוף פעולה נולד מתוך הצורך לחגוג את שני המותגים אשר משלבים  אופנה עילית ותרבות גבוהה, משיקים קולקציית אופנה ייחודית גלובלית חדשה, מוכנה ללבישה.  

המיזם גם מסמן את הפעם הראשונה שברבי נכנסת לעולם האמנות הדיגיטלית. יחד, שני המותגים יוצרים שלוש בובות NFTs במהדורה מוגבלת של אווטרים ייחודיים, ברבי וקן. כל אחד מהם מעוצב במראה אקסקלוסיבי במהדורה מוגבלת של “בלמיין”, ומלווה במגוון ייחודי של יצירות בלמיין בגודל ברבי, אשר יוצר  אוסף אמנות דיגיטלי ופיזי ייחודי.  

קולקציות ברבי X Balmain יהיו זמינות באופן בלעדי תחת “יצירות מאטל”, באמצעות מכירה פומבית מקוונת באתר mintNFT . לקונים יובטח מקום ייחודי בהיסטוריית עולם האופנה, בזמן שהוא עובר לתחום הווירטואלי.

המותג ברבי, עם למעלה מ- 62 שנות היסטוריה, כבר מזמן נחשב למשפיען בעולמות של תרבות, אופנה ופופ,  ומשולב באמנות ובאספנות אצל רבים ברחבי העולם. בשנת 2020 השיקה חברת “מאטל” את “יצירות מאטל” (Mattel Creations), פלטפורמת מסחר אלקטרוני, המחברת בין ברבי, לבין הקטלוג האייקוני של “מאטל”, עם רשת של יצרנים גלובליים המשיקים יצירות במהדורה מוגבלת, חלקם לאמנות, וחלקם אמנות בהשראת צעצועים. עם ההתרחבות המהירה של ה- metaverse, “יצירות מאטל” הפכה פופולרית במיוחד במרחב הווירטואלי, ונוצרה פלטפורמה חדשה ומרגשת ליוצרי אמנות דיגיטלית.  

ריצ’רד  דיקסון, נשיא ומנהל התפעול הראשי של “מאטל”: “יחד, ברבי ובלמיין יוצרים פרק חדש במורשת של עולם הצעצועים והאופנה. כבית אופנה המחויב לחדשנות בדרכים בלתי צפויות ומשמחות, בלמיין, תחת הדרכתו היצירתית של אוליבייה רוסטיינג, הוא השותף המושלם לתרגם את האיקונוגרפיה הייחודית לברבי לאינטרפטרציה מודרנית של אמנות דיגיטלית ואופנה פיזית”.

קולקציית ברבי X Balmain נוצרה מלוגו ברבי נוסטלגי משנות ה-90 דרך פנטון “ורוד ברבי” ועד לאריזה האייקונית של ברבי, ואוסף 50 היצירות של צוותי Balmain משלב את חתימותיו עם סימני ההיכר של התווית, כמו דפוסי המארינייר והמבוך שלו. ברבי ובלמיין חולקים חיבה לאיקונוגרפיה בהירה ואופטימית, וכאן, הם מתאחדים במחווה של שניהם.

אוליבייה  רוסטינג, מעצב העל של מותג בלמיין: “כפי שתמונות הקמפיין שלנו מבהירות היטב, ברבי ובלמיין יוצאים לדרך הרפתקה רב תרבותית, מכילה ומלאת שמחה. עבור שיתוף פעולה זה, אנו בונים על הסגנון הצרפתי החדש של Balmain, כפי שנראו בקולקציות האחרונות שלנו. בלמיין דואגת להראות גיוון ויופי מרגש, אותו ניתן למצוא היום ברחובות פריז. מדובר בקולקציה של כמעט 100% יוניסקס. כי כמו שהמותג ברבי כבר הראה- אין מה שעוצר אותנו יותר!”

לקבלת מידע נוסף על שיתוף הפעולה של ברבי X Balmain כנסו לאתר NFT.MattelCreations.com
ברבי X Balmain יהיה זמין לרכישה בחנויות בלמיין ובאתר, balmain.com כמו כן גם תחת “יצירות מאטל” ואצל קמעונאים ברחבי העולם החל מה -13 בינואר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן