חדשות

בואינג משיקה 3 קווי ייצור להסבת מטוסי מטען חדשים עם 11 הזמנות נוספות למטוס ה- BCF737-800

קווי היצור ייפתחו במתקני התחזוקה,KF Aerospace, קנדה ובמרכז התחזוקה, התיקון והשיפוץ, MRO, הממוקם בשדה התעופה Gatwick שבלונדון 

חברת הליסיניג אייסליס (Icelease) רוכשת 11 מטוסי BCF737-800, ותהיה הראשונה בקו הייצור להסבת מטוסים במרכז התחזוקה בלונדון.

הביקוש למטוס בואינג ה-BCF737-800 עומד כעת על 200 מטוסים חדשים מ- 19 לקוחות שונים.

בעוד הביקוש העולמי למטוסי מטען ממשיך לעלות, יצרנית המטוסים בואינג מוסיפה 3 קווי יצור להסבת מטוס ה-737-BCF800 המוביל בשוק ברחבי צפון אמריקה ואירופה. בואינג חתמה על הזמנת 11 מטוסי בואינג BCF737-800 עם חברת הליסינג אייסליס (Icelease), אשר תהיה הלקוחה הראשונה בקו הייצור החדש.

בשנת 2022, בואינג תפתח קו ייצור להסבת מטוסי מטען במתקן התחזוקה, התיקון והשיפוץ (MRO) של בואינג בלונדון, ההאנגר החדיש שלה בבריטניה ושני קווי הסבה בשנת 2023 ב-KF Aerospace MRO בקלונה, קולומביה הבריטית, קנדה.

“בניית רשת מגוונת וגלובלית של מתקני ייצור להסבת מטוסים חשובה לתמיכה בהתפתחות לקוחותינו ולעמידה בביקוש האזורי”, אמר ינס שטיינהגן, מנהל בואינג להסבת מטוסי מסחר. “ל-KF Aerospace ולחברינו בצוות בואינג הנמצאים בשדה התעופה גטוויק (Gatwick), לונדון, יש את התשתית, היכולות והמומחיות הנדרשות כדי לספק ללקוחותינו מטוסי מטען מובילים בשוק המסחרי של בואינג”.

“אנחנו מאוד נרגשים לשיתוף הפעולה עם בואינג”, אמר גרג אווג’ן, מנהל התפעול הראשי של מתקני התחזוקה KF Aerospace שבקנדה. “אנו עובדים עם בואינג כבר מעל ל-30 שנה. עם הניסיון שלנו בהסבת מטוסים, כוח העבודה המיומן שלנו והדרישות הטכניות שכבר קיימות, אנו מוכנים לעבוד ולעזור לשרת את הלקוחות של בואינג.”

חברת הליסינג אייסליס (Icelease), הרחיבה לאחרונה את שיתוף הפעולה עם חברת ההשקעות Corrum Capital  במיזם משותף בשם Carolus Cargo Leasing. ההזמנה של חברת הליסינג ל-11 מטוסי BCF737-800 תהיה הרכישה הראשונה של החברה מבואינג. חברת אייסליס תהיה הלקוחה הראשונה לקוו הייצור להסבת מטוסים במרכז התחזוקה, התיקון והשיפוץ, MRO בשדה התעופה גטוויק בלונדון.

“אנו בטוחים באיכות המוכחת של מטוס המטען של בואינג ה- 737-800 שעבר הסבה ושמחים להיות הלקוחות הראשונים של מתקן ה-MRO החדש של בואינג בלונדון”, אמר מגנוס סטפנסן, שותף בכיר בחברת הליסינג אייסליס (Icelease). “אנו מצפים לקבל את מטוסי המטען לצי המטוסים שלנו כדי לשרת את תנועת הנוסעים הגלובלית והמקומית המתפתחת.”

מוקדם יותר השנה הודיעה בואינג כי תסב מטוסי BCF737-800 נוספים במוקדים שונים, כולל קו ייצור שלישי ב-Guangzhou Aircraft Maintenance Engineering Company Limited (GAMECO), ושני קווי ייצור בשנת 2022 עם ספק חדש, Cooperativa Autogestionaria de Servicios Aeroindustriales (COOPESA) בקוסטה ריקה. ברגע שהקווים החדשים יהפכו לפעילים, לבואינג יהיו קווי ייצור להסבת מטוסים בצפון אמריקה, אסיה ואירופה.

בואינג צופה כי יידרשו 1,720 הסבות למטוסי מטען במהלך 20 השנים הבאות כדי לענות על הביקוש. מתוכם, 1,200 יוסבו למטוסים בעלי גוף סטנדרטי, כאשר כמעט 20% מהביקוש מגיע מחברות אירופה, ו-30% מגיעים מצפון אמריקה ואמריקה הלטינית.

מטוס בואינג ה-BCF737-800 בעל אמינות גבוהה, צריכת דלק נמוכה ועלויות תפעול נמוכות, מוביל בשוק הסטנדרטי של מטוסי המטען עם יותר מ-200 הזמנות והתחייבויות מ-19 לקוחות. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן