חדשות

ראובן כהן מונה למנכ”ל איילון נאמנים

כהן בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-17 שנה בתחום הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ”ל מכירות במנורה מבטחים

ראובן כהן מונה למנכ”ל סוכנות הביטוח איילון נאמנים. הסוכנות מספקת שירותים מגוונים לעשרות אלפי לקוחות ומתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים עבור מעסיקים במשק הישראלי.

כהן (44) בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-17 שנה בתחום הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ”ל מכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל, שם ניהל את מערך המכירות הישיר, הכולל כ-500 עובדים ו-7 מנהלי חטיבות עסקיות. קודם לכן, שימש כסגן מנהל אגף שיווק ומכירות וכמנהל מכירות ארצי  במנורה מבטחים וכמנהל שיווק מכירות באיילון פנסיה וגמל.  

כהן הוא בעל תואר ראשון בניהול עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני מהמכללה למנהל, ובוגר קורס דירקטורים של BDO.

ראובן כהן: “אני נרגש להצטרף לקבוצת איילון ולהוביל את סוכנות הביטוח איילון נאמנים. אני מאמין כי הניסיון הרב שצברתי בענף הביטוח והפיננסים, יחד עם החזון והאסטרטגיה של קבוצת איילון, יאפשרו לנו להמשיך ולהצמיח את פעילות הסוכנות ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו.”

שרון רייך, מנכ”ל איילון ביטוח: “אנו שמחים לצרף את ראובן להנהלת קבוצת איילון. ניסיונו העשיר של ראובן, יחד עם יכולותיו הניהוליות המוכחות, יתרמו רבות להמשך הצמיחה והפיתוח של איילון נאמנים. אני משוכנע כי תחת הנהגתו, הסוכנות תמשיך לחזק את מעמדה בשוק ולהוביל בתחומה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן