97212 Ventures השלימה גיוס קרן ניו יורקית להשקעות בחברות סיד ישראליות

Eyal Bino, צילום: אוהד קב

הקרן בסך 20 מיליון משקיעה בסטארטאפים ישראלים בשלב של פרה-סיד וסיד ותספק גישה ישירה לאקוסיסטם בניו יורק

Ventures 97212 מודיעה על סגירת קרן בסך 20 מיליון דולר, המשקיעה בסטארטאפים ישראלים בשלבי פרה-סיד וסיד. בתחומי תוכניות ארגוניות B2B, בריאות דיגיטלית, פינטק, פרופטק ולוגיסטיקה. הקרן צפויה להשקיע בכ- 25-30 חברות, סכום ממוצע של 200-500 אלף דולר. עם התחייבות להשקעות המשך בחברות הפורטפוליו, ועבודה אישית עם יזמים על כניסה מהירה לשוק האמריקאי ובניית החברה בניו יורק.

הקרן כבר השקיעה ב-14 חברות סטארטאפ, בהן חברת התרופות ההיברידיות Remepy, שהקימו מיכל צור, מייסדת ולשעבר נשיאת קלטורה ואור שובל. Beti פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת לחברות בנייה לפקח ולתאם ביעילות את תהליכי העבודה ובטיחות עובדים באתרי הבניה ו-Ritual פלטפורמה אינטרנטית לטיפול זוגי. כמחצית מהחברות גייסו סבבי המשך ופתחו משרדים בארה״ב. 

97212 Ventures שבסיסה בניו יורק היא חיבור של אזורי החיוג של ישראל (972) וניו-יורק (212), ומתמקדת בהשקעה בחברות ישראליות המתכוננות לקבוע את מרכז פעילותן בניו יורק. הקשרים הענפים של הקרן במגזר העסקי והטכנולוגי האמריקאי, מספקים ליזמים הישראלים גישה מהירה לאקוסיסטם הטכנולוגי של ניו יורק. עם חיבור ללקוחות ראשונים מהשוק האמריקאי, משקיעים עתידיים, שותפים מקומיים לשיווק ופיתוח עסקי, ורשת יועצים ייחודית המסייעת להאיץ חברות למעבר לצמיחה מוקדמת ואת תהליכי פיתוח המוצר והיציאה לשוק.

קרן Ventures 97212 הוקמה על ידי אייל בינו, יזם ומשקיע ישראלי שחי בניו יורק שייסד לפני השקת הקרן את המאיץ ICONYC labs, שבין השקעותיו ניתן למנות את החברות Connecteam, Dataloop, Leal Health, Duve, SecuriThings, Copyleaks ורבות נוספות אשר גייסו למעלה מחצי מיליארד דולר בטוטאל.

“בישראל יש אינספור יזמים מוכשרים עם רעיונות מקוריים, שרבים מהם נתקלים בקשיים בגיוס כסף ממשקיעים אמריקאיים בשלב מוקדם ובהגעה ללקוחות, שותפים, יועצים ועובדים בשוק האמריקאי. אנחנו מציעים להם הזדמנות ייחודית לחבור לקרן ופלטפורמה שבנויה מקבוצת משקיעים מנוסה שכל אחד מהם בעל רקורד של זיהוי חברות יוניקורן כבר מתחילת דרכן, בנוסף לתשתית אופרטיבית שמקלה על היכולת להגיע להיתכנות שוק”, אומר אייל בינו, שותף מייסד ב- 97212 Ventures. “היזמים שאנו משקיעים בהם יהנו מעבודה צמודה וגישה מיידית לאקוסיסטם הטכנולוגי והעסקי של ניו יורק שמשמש כמרכז לטכנולוגיה ישראלית עם 30 יוניקורנים ו-450 סטארטאפים שמרכזם בעיר, ובשלה לקלוט רבים נוספים.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version