חדשותעסקים

״Falcon’s Beyond Global״ משיקה מיזם פיתוח משולב במלואו עם פארקים, אתרי נופש, מדיה וסחורה מבוססת קניין רוחני

המיזם החדש מביא את ״קטמנדו״ הקניינית וקניין רוחני של שותפים אחרים לשווקים הגלובליים באמצעות פארקי שעשועים, אתרי נופש, סרטי קולנוע, פרקים בסדרות, מוצרים צרכניים ומעבר

מיזם משותף עם רשת המלונות הבינלאומית Meliá  מספק גישה לנדל”ן איכותי במיוחד ונוכחות תפעולית גלובלית ביעדי תיירות מובילים ב-40 מדינות.

עם הצלחה מוכחת בפארקי שעשועים ברחבי אירופה, צוות יצירתי עטור פרסים, טכנולוגיות קנייניות וגישה לשטחי נדל”ן ביעדי תיירות מובילים ברחבי העולם, פלקונ’ס ביונד גלובל (Falcon’s Beyond Global LLC) השיקה מיזם משולב במלואו להנעת בידור חווייתי מונע סיפורים באתרים גלובליים.

עד עתה הוכח כי כמעט בלתי אפשרי, עבור מרבית זכיינות הקניין הרוחני, לבצע פריסה מהירה ומקבילה במדיה, מוצרי צריכה, והקשה מכל, באתרי בידור מבוססי נושא.

המיזם החדש, המבוסס על שיתוף פעולה עם רשת המלונות הבינלאומית מליה (Meliá Hotels International), יהיה מעצמת הבידור הוורטיקאלית והמשולבת היחידה שתוכל להפעיל קניין רוחני לאורך כל ספקטרום הטרנסמדיה – עם פוטנציאל לשנות את קטגוריית האירוח והבידור ששוויה מוערך ב-440 מיליארד דולר.

מליה, קבוצת מלונות הפנאי המובילה בעולם עם יותר מ-390 נכסים ב-40 מדינות, רבים מהם ביעדי חוף מובחרים, מפתחת במשותף עם פלקונ’ס ביונד שילובים של פארקי שעשועים עם נופש בנכסי דגל במספר יבשות.

פלקונ’ס ביונד הפכה לגוף רשמי כשחברת עיצוב ותכנון האטרקציות קבוצת פלקונ’ס קריאייטיב (Falcon’s Creative Group) התאחדה עם חברת הבידור מבוסס הנושאים קבוצת קטמנדו (Katmandu Group).

שילוב רב עוצמה זה יצר מייד את המקור המשולב היחיד עבור פעילויות בידוריות מבוססות קניין רוחני באופן סימולטני – מפיתוח הזרמות מדיה ועד רכישות אתרים להקמת פארקי שעשועים; תכנון ראשי עבור פרויקטים פיזיים; עיצוב מלא של אטרקציות ומתקנים ועד ליצירת סחורות מתאימות; וכן תפעול ברמה עולמית של פארקים ואתרי נופש.

הרחבה ופיתוח של הקניין הרוחני של קטמנדו

המיקוד העיקרי הראשון של פלקונ’ס ביונד יהיה יישום המודל IP ExpanderTM לפיתוח מהיר של הקניין הרוחני המקורי של קטמנדו שנמצא בבעלותה המלאה – שכבר הפך לפופולרי בקרב מיליוני אירופאיים שכבר ביקרו בפארקים ובאתרי הנופש של סול קטמנדו במיורקה, ספרד, ורשימה הולכת וגדלה של קייטנות לילדים תחת המותג של קטמנדו במלונות סול של מליה.

הקהל מהדהד את הסיפורים הנצחיים והשזורים זה בזה מהעולם של קטמנדו – עולם בו דמויות מיתיות קמות לתחייה בהרפתקאות פראיות, מעוררות פליאה ודמיון המתנהלות בממלכות סוחפות, עם יצורים מסתוריים כמו היטי, ועם צוות הרפתקנים שמגיעים כל אחד מתרבות אחרת.

הקניין הרוחני המוכח של קטמנדו, עם דמויות חדשות, סדרות וידאו בהזרמה, ומוצרי צריכה, יעבור הרחבה פיזית. באמצעות יכולות טכנולוגיות ייחודיות, פלקונ’ס ביונד תבסס את קטמנדו כפארק השעשועים ברמה עולמית הראשון בו כל מתקן ואטרקציה יותאמו לסיפור המרכזי “כמו פרקים באותה אגדה”, והם יקושרו באופן דיגיטלי לחוויות האישיות של כל אורח.

הפיתוח כבר החל בפארקים נוספים של קטמנדו באדמות שברשות אתרי הנופש של מליה בפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית, בטנריף שבספרד, ובעוד אתרי תיירות חשובים.

לאפשר את הבלתי אפשרי

“פלקונ’ס ביונד גלובל מייצגת את השילוב המוחלט בין פוטנציאל בלתי מוגבל לסיפור סיפורים, היכולת הגמישה והזריזה להתאמות נדל”ן, והתרחבות מלאת דמיון למספר רב של קטגוריות”, אמר ססיל ד. מגפורי, מנכ”ל פלקונ’ס ביונד גלובל והמייסד של הקבוצה המקורית פלקונ’ס קריאייטיב. “אנו מפתחים חוויות מכילות, מונעות סיפור שאנו יכולים להביא לשוק במהירות חסרת תקדים, תוך שאנו מסירים את כל האתגרים העצומים שעומדים בפני זכייניות קניין רוחני ומפתחים כאשר הם מנסים בעצמם לבצע זאת”.

“אנחנו באמת מאפשרים את הבלתי אפשרי”, אמר סקוט דמראו, יו”ר ההנהלה של פלקונ’ס ביונד גלובל ומייסד שותף של קבוצת קטמנדו. “באמצעות השותפות שלנו עם מליה, יצרנו ספר מהלכים חדש לבנייה חסכונית של פארקי שעשועים המציעים ‘חוויה גדולה, טביעת רגל קטנה’, מקהילות נופש על חוף הים ועד מרחבי בילוי מעורבים. פלקונ’ס ביונד גלובל מביאה למשוואה שילוב מלא של טכנולוגית, עיצוב ומומחיות מדיה. יחד, אנו מציעים משהו שפשוט מעולם לא היה נגיש לחברות לפני כן. זהו יתרון עצום למפתחים, קבוצות קניין רוחני מתפתחות ואפילו ענקיות בידור”.

יצירת פארקים שמציעים “חוויה גדולה, טביעת רגל קטנה”

מלונות מליה וקבוצת קטמנדו הקימו במקור את המיזם המשותף ב-2012 כדי להשיק את הפארק ואתר הנופש הנושאי סול קטמנדו במיורקה, וכדי לספק השלמה לחוויית החופשה על החוף בדמות “בידור עם חדרים”. הוכחת הקונספט שלהם זינקה לראש הפורטפוליו של מליה סול, והוא נבחר, מקרב יותר מאה אלף מלונות, כמלון מספר 1 באירופה בהיבט של חדשנות בשירות, וזאת בכנס פרסי האירוח האירופאי. Trivago Global בחר בפארק ואתר הנופש כמלון מספר 1 בספרד לטיולים עם ילדים. TripAdvisor סיפר שפארק קטמנדו הוא אחד משלושת הפארקים המובילים בספרד, שלוש שנים ברציפות, והוא גם זכה בפרס Best of the Best של Travelers ב-2020.

פלקונ’ס ביונד תביא כעת את המודל הייחודי והמוכח הזה של פארקי שעשועים הציעים “חוויה גדולה, טביעת רגל קטנה” עבור קטמנדו וזיכיונות קניין רוחני אחרות ברחבי העולם, והיא תמנף את המיזם המשותף עם מליאה, שנוכחותה התפעולית העולמית מאפשרת צמיחה בכל יעד תיירותי ברחבי האמריקות, אירופה, אסיה ומעבר לכך. הזכויות עבור קניין רוחני נוסף וחשוב כבר הובטחו, ופלקונ’ס ביונד נמצאת בדיונים עם אחרים לפריסת ביטויי טרנסמדיה מלאים במהירות שטרם נשמע עליה. החברה עובדת על פרויקטים לתכנון אב ועיצוב בהיקף כולל של למעלה מ-100 מיליארד דולר וזכתה בפרסי עיצוב רבים עבור האטרקציות והחוויות שהיא מעניקה בקנה מידה עולמי.

חלופה מהפכנית למגה-פארקים

“מגה פארקים נושאיים” מסורתיים דורשים בדרך כלל לפחות 6-8 שנות תכנון, מיליארדים בהשקעות, רכישות נדל”ן קשות, תשתיות תעבורה חדשות, תכנון אורבני, ו-5-7 שנות בנייה. פלקונ’ס ביונד מספקת חילופה מהפכנית.

המתקנים והאטרקציות הקנייניים של פלקונ’ס הם ברמה עולמית, מעודכנים, מונעי סיפור והראשונים מסוגם. הטכנולוגיות מוגנות הפטנט הייחודיות שלה מאפשרות לה ליצור חוויות של מגה פארק בפארקים שמציעים “חוויה גדולה, טביעת רגל קטנה” – הממנפים שטחים לא מנוצלים מספיק במתקני נופש קיימים בנקודות החמות של התיירות הצפופה. הפארקים של פלקונ’ס ביונד ניתנים לפריסה בזמן קצר, בחלון של 24-36 חודשים, בעלות מזערית מהעלות של בניית מגה-פארק, כשפלקונ’ס מספקת את המומחיות ואת התפעול השוטף.

שינוי אמיתי

“מליה מחויבת להביא חוויות יוצאות דופן לאורחים שלנו ברחבי העולם”, אמר אנדרה ג’רונדו, מנהל התפעול הראשי של רשת המלונות הבינלאומית מליה. “לפארקים ואתרי נופש תחת הנושא של קטמנדו יהיה חלק חיוני בהתקדמות שלנו, ואנחנו מרגישים שיוזמה זו מציבה אותנו חמש שנים לפני שאר תעשיית האירוח כי היא תספק ‘בידור עם חדרים’. כולם במליאה נרגשים לעבוד עם המוחות היצירתיים ומומחי הפיתוח מנוסים בפלקונ’ס ביונד”.

“מודל ההפעלה חסר התקדים, רב הדמיון והקניין הרוחני שכבר נפרס שמציעה פלקונ’ס ביונד משנה לחלוטין את הפרדיגמה הקיימת של תעשיית הבידור”, אמר קן פייר, ממובילי התעשייה ומייסד Epic Story Media, חברת בידור לילדים מונעת יצירה המציעה שירות מלא. “ראינו ממקור ראשון מה פלקונ’ס יוצרת ואנחנו ממש נרגשים לחקור עמה שיתוף פעולה אפי. יש ביקוש גדול למשפחות המחפשות חוויות מרגשות סביב קניין רוחני נהדר”.

עם המומחיות שלה בהרחבה, רישוי וחוויות סוחפות מבוססות קניין רוחני, יש לפלקונ’ס ביונד גלובל עוצמה חסרת תקדים המאפשרת לה להפוך עולמות מדומיינים למציאות – לעורר פליאה בקרב קהל ואורחים, ולהציע זיכרונות לכל החיים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן