חדשות

תרו ממנה מנהל כספים ראשי חדש

תרו תעשייה רוקחית בע”מ (NYSE:TARO) (“תרו”) הודיעה היום על המינוי של ויליאם ג’יי קוטלסגן נשיא, מנהל כספים ראשי ומנהל חשבונאות ראשי, בתוקף מהיום.

למר קוט ניסיון ניהולי פיננסי משמעותי של למעלה מ- 25 שנה; לאחרונה שימש עוזר סגן נשיא, לענייני כספים ועסקים, גזבר וקשרי משקיעים.

לפני שהצטרף לתרו, מר קוט מילא תפקידים אחראיים בהדרגה עם מגוון חברות גלובליות כגון Bowne & Co, פרודנשלי נדל”ן, מריל לינץ’, וארנסט אנד יאנג. לאורך הקריירה שלו, הוא היה אחראי לתחומים כגון: חשבונאות, כספים, תקצוב, תכנון וניתוח פיננסי, רכישות, קשרימשקיעים, דיווח פיננסי ו- SEC.

בנוגע למינוי, מר עודאי בלדוטה, מנכ”ל תרו, אמר: “אני נרגש שביל יוביל את הצוותים הפיננסייםוהחשבונאיים שלנו בתרו. ביל הוא מנהיג תרו מצליח; הוא מביא רקורד חזק של הישגים וניסיוןמגוון, בשילוב עם המשכיות, כפי שאנו מבצעים על האסטרטגיה שלנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן