חדשותישראל

תא”ל במיל’ גיורא ענבר מונה ליו”ר דירקטוריון AIQHome

מייסד “פוינטר” מונה ליו”ר דירקטוריון חברת הטכנולוגיה הישראלית שפיתחה פלטפורמה לבעלי מקצוע וקבלנים הפועלים בשוק השירותים לבית בארה”ב

לפני מספר ימים פרסמה החברה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה של ניירות ערך לציבור (IPO) בבורסה בתל אביב.

חברת איי.איי.קיו הום ישראל בע”מ (AIQHome), חברה טכנולוגית ישראלית אשר פיתחה את AIQOO Marketplace, פלטפורמה לבעלי מקצוע וקבלנים הפועלים בשוק השירותים לבית בארה”ב, מודיעה על מינויו של איש העסקים והיזם החברתי תא”ל במיל’ גיורא ענבר לתפקיד יו”ר דירקטוריון החברה. 

לענבר ניסיון עשיר בניהול חברות ציבוריות, בכלל זה כדח”צ מטעם הגופים המוסדיים בחברות דוגמת “איי.די.בי פיתוח”, “תמר פטרוליום” ועוד. ב-1998 ייסד את “פוינטר”, חברת איתור ושירותי רכב בחרום בה גם שימש מנכ”ל מיום הקמה ועד 2004. מאז 2004 הקים וניהל את קבוצת “קמ”ן אחזקות”, חברה ציבורית השולטת ומנהלת 30 חברות בתחומי התעשייה, המסחר והתשתיות בישראל ובחו”ל, עם 1000 עובדים ועם מחזור שנתי של 2.4 מיליארד ₪. ענבר הוביל בתקופה זו שהתבטאה גם במשבר כלכלי עולמי גיוס הון ממשקיעים בסך 320 מיליון ₪ והוביל מיזוגים ורכישות ב-20 חברות. עוד שימש כיו”ר פעיל ב”תאת טכנולוגיות”, “בנטל תעשיות”, “קו מנחה”, “ישאל”, “שנפ” ו”ישראל מנדלסון”. בין 2010 ל-2012 הוביל את ביצועה של תכנית הבראה של חברת האופנה הבינ”ל “Elie Tahari” בניו-יורק. כיום משמש כיו”ר דירקטוריון “אי.די.בי תיירות ותעופה”, דירקטור ב”ישראייר”, יו”ר דירקטוריון “קבוצת מצר” ודירקטור חיצוני בקבוצת “גולף”, “שנפ תעשיות” ועוד.

ענבר, בעל תואר שני במנהל עסקים EMBA ותואר שני במדע המדינה וקרימינולוגיה מאוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה לביטחון לאומי של צבא ארה”ב – USA War College, שימש בעת שירותו בצה”ל במגוון תפקידי פיקוד בכירים ובהם מפקד אוגדה, מפקד עוצבת לבנון, מח”ט גבעתי, מפקד סיירת גולני ומפקד יחידת שלדג. כיום עדיין מתייצב לשירות מילואים פעיל במפקדת זרוע היבשה. ענבר מקיים גם פעילות התנדבותית כיו”ר עמותת ידידי בית החולים “העמק” ,סגן יו”ר עמותת יוזמה לאומית, דירקטור בקרן ליב”י ובעמותת “חינוך לפסגות”.

תא”ל במיל’ גיורא ענבר נכנס לתפקידו מספר ימים לאחר שאיי.איי.קיו הום פרסמה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה של ניירות ערך לציבור (IPO). איי.איי.קיו הום נערכת לגיוס של כ-35 מיליון שקלים לפי שווי של כ-360 מיליון שקלים. 

בהיותה חברה אשר הוכרה על ידי הרשות לחדשנות כחברת מו”פ, מכוונת איי.איי.קיו הום לגיוס הון מהציבור, שיאפשר חדירה משמעותית לשוק השירותים לבית בארה”ב, שוק יעד עצום אך לוקה בחדשנות טכנולוגית, דרך הגדלת היקף לקוחות החברה ופעילותה העסקית. בשל הטכנולוגיה החדשנית, השוק העצום בו פועלת החברה ופוטנציאל הצמיחה הגלום בה, מייסדיה רואים בהנפקה בתל אביב כצעד הראשון בדרך לרישום כפול בנאסד”ק ולקראת הפיכתה ליוניקורן הישראלי הבא בארה”ב כבר בעתיד הקרוב.

ה-Marketplace החדשני של החברה עתיד “לעצב מחדש” את השוק העצום וזאת באמצעות מתן מענה לאתגרים המרכזיים עמם מתמודדים בעלי המקצוע. היתרון המשמעותי של החברה אל מול מתחריה הינו הטכנולוגיה המבוססת בינה מלאכותית (AI) שפיתחה. הבינה המלאכותית  מייצרת שוק משוכלל שבו כלל הגורמים מרוויחים משיתוף המידע ביניהם וזאת באמצעות מודל Data Analytics חדשני שפיתחה החברה בשנה האחרונה השיקה החברה את הפלטפורמה לעשרות בעלי מקצוע ברחבי ארה”ב בדגש על מדינות קליפורניה ופלורידה ועד כה הניבה תוצאות חסרות תקדים. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן