חדשות

שנת 2021 הייתה שנת שיא עבור Madison Realty Capital

שנת 2021 הייתה שנת שיא עבור Madison Realty Capital, עם נפח עסקאות של 6.4 מיליארד דולר שהתחלקו על פני 72 עסקאות, ועם גיוס קרן החוב הגדולה ביותר אי פעם בשיעור של 2.08 מיליארד דולר

דגשים נוספים כוללים השקת פלטפורמה חדשה להלוואות בתחום האירוח בסך 500 מיליון דולר.

Madison Realty Capital, חברת הון פרטי הפועלת באופן ורטיקאלי בשוק הנדל”ן ומתמקדת באסטרטגיות השקעה בחוב והון, הודיעה על השלמת אחת השנים הפעילות ביותר בהיסטוריה בת 17 השנים של החברה. הדגשים הבולטים ב-2021 כוללים:

  • סגירת עסקאות בהיקף שיא של 6.4 מיליארד דולר, בהיבט של נפח עסקאות כולל, במהלך 2021, בפריסה על פני 72 עסקאות. החברה ביצעה עסקאות בסכומים שנעו בין 10 ל-485 מיליון דולר בכל השווקים המטרופוליטניים העיקריים בארצות הברית. במהלך 2021, מדיסון הקימה ורכשה הלוואות עבור סוגים רבים של נכסים, כולל רב-משפחתיים, שימושים מעורבים, קמעונאות, משרדים, תעשייה, קרקע ומלונאות, השקיעה בהלוואות מעבר ובמצבים מיוחדים, וכן סיפקה מימון לפיתוח ובנייה מהבסיס. בחודשיים האחרונים של 2021 לבדה, החברה סגרה 26 עסקאות חדשות בהיקף של כמעט 2.7 מיליארד דולר.
  • גיוס 2.08 מיליארד דולר בהתחייבויות להון עבור Madison Realty Capital Debt Fund V LP) Fund V), מעבר ליעד של 1.75 מיליארד דולר של הקרן. Fund V, קרן החוב הגדולה ביותר של המשרד אי פעם, קיבלה תמיכה משמעותית ממשקיעים קיימים, שכן כ-70% מה-LPs המוסדיים בקרן הקודמת של מדיסון הצטרפו שוב ל-Fund V. בנוסף, 52% מההון שהובטח לקרן V הגיע משותפים מוגבלים חדשים, מקומיים וגלובליים.
  • החברה היוותה מקור ליותר ממיליארד דולר במימון של הלוואה על הלוואה עבור תריסר מלווים אלטרנטיביים כחלק מאסטרטגיית מימון המלווים שלה. החברה סיפקה פתרונות מימון למלווי נדל”ן אלטרנטיביים עבור פרויקטים בקליפורניה, פלורידה, נבדה, ניו ג’רזי, ניו יורק ואורגון באמצעות מכשיר השקעות החוב מכוון ההכנסה שלה, כשהיעד הוא עסקאות נדל”ן קלות יותר עם ערך מוסף בליבה ומעבר, עם התמקדות רבה יותר ביצירת הכנסה עם שיעורים של כ-4% עד 6%.
  • השקת פלטפורמת הלוואות למוסדות אירוח, Madison Newbond, עם יכולת הלוואות ראשונית של 500 מיליון דולר בשיתוף עם Newbond Holdings. Madison Newbond מציעה תוכניות מימון ייחודיות ללווים חדשים וקיימים בכל קשת האירוח, ממלונות ומפתחים בשירות מוגבל ועד לאתרי נופש יוקרתיים במיוחד, ומכוונת להזדמנויות כולל הלוואות מעבר ופיתוחים מהבסיס, כמו גם משכנתאות ראשונות, הלוואות ביניים והון עצמי מועדף, בשווקים מטרופוליטניים גדולים.
  • משיכת ושימור כישרונות ניהוליים. באפריל 2021, הודיעה Madison כי הבכיר הוותיק אוריאן יאפ הצטרף לחברה כמנהל כספים ראשי מ-The Blackstone Group, שם הוביל את צוות תפעול ההלוואות העולמי עבור Blackstone Real Estate Debt Strategies וצוות הדיווח הכספי של Blackstone Mortgage Trust Inc. Madison הרחיבה את הצוות שלה עם 12 אנשי מקצוע חדשים, ומרחיבה עוד יותר את הדיסציפלינות ואת יכולות ההשקעה בנדל”ן. בנוסף, Madison, שפתחה לראשונה את משרדיה בלוס אנג’לס ב-2018, המשיכה להגדיל את נוכחותה בחוף המערבי עם פתיחת משרד חדש בלוס אנג’לס,  בסנצ’ורי סיטי.

ג’וש זיגן, מנהל ומייסד שותף של Madison Realty Capital, אמר, “מדיסון ריאלטי קפיטל עוד יותר התבלטה בשנת 2021 על ידי מתן פתרונות מימון ממקור יחיד מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של הלווים וסיפק מהירות, ודאות ביצוע וחיתום חזק, למרות סביבת שוק דינמית ביותר אני גאה במה שהצלחנו להשיג, וזה עדות לצוות שלנו כמו גם לתרבות ולמומחיות שפיתחנו במהלך 17 השנים האחרונות. אנו מצפים להמשיך ולבצע בשמם של הלווים, המשקיעים והקהילות שאנו משרתים ב-2022 ואילך”.

עסקאות ראויות לציון עבור המשרד בשנת 2021 כוללות:

  • פריצת דרך לפיתוח מגורים מעורבים ובתי ספר ציבוריים בוודסייד, קווינס בשותפות ציבורית-פרטית עם רשות הבנייה של בתי הספר בניו יורק ומשרד החינוך;
  • מימון הלוואה על הלוואה בסך 34 מיליון דולר לפיתוח מחדש של נכס רב משפחתי בוודלנד הילס, לוס אנג’לס;
  • הלוואת בנייה בסך 106 מיליון דולר לחברות Arch ו- AB Capstone לפיתוח הקרקע של מירטל פוינט, בית מגורים מעורב שימושים בניו יורק;
  • הלוואת בנייה בסך 450 מיליון דולר ל-The Rabsky Group עבור פיתוח של 1,098 יחידות שימוש מעורב במרכז העיר ברוקלין; 
  • הלוואת בנייה בסך 278.5 מיליון דולר ל-Reger Holdings, LLC עבור פורטפוליו של 734 דירות רב משפחתיות, 1,264 יחידות מולטי-משפחתיות ו-117 בתי מגורים משותפים יוקרתיים בשלושה פרויקטים באוסטין, טקסס; 
  • הלוואת משכנתא ראשונה בסך 30 מיליון דולר ל- Metropica Development עבור מגדל דירות יוקרתי ואתר פיתוח של 10 דונם בסנרייז, פלורידה;
  • הלוואה של 79 מיליון דולר ל Vella Group-עבור פורטפוליו של חמישה נכסי משרדים תעשייתיים וגמישים בלוס אנג’לס, קליפורניה;
  • הלוואה של 395 מיליון דולר לפורטופוליו של 1,161 יחידות דיור בשלושה פרויקטים רב-משפחתיים בבאיון, רריטן ולינדן, ניו ג’רזי וכן אתר קרקע באצטדיון הדובים לשעבר עם תוכניות ל-4,200 יחידות דיור;
  • הלוואה של 110 מיליון דולר Harridge Development, Silverpeak Real Estate Partners, ושלוחה של Cerberus Capital Management עבור בתים צמודי קרקע בפיתוח דיור מתוכנן בסן פדרו ההיסטורית, לוס אנג’לס. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן