שנת 2021 הייתה שנת שיא עבור Madison Realty Capital

Madison Realty Capital

שנת 2021 הייתה שנת שיא עבור Madison Realty Capital, עם נפח עסקאות של 6.4 מיליארד דולר שהתחלקו על פני 72 עסקאות, ועם גיוס קרן החוב הגדולה ביותר אי פעם בשיעור של 2.08 מיליארד דולר

דגשים נוספים כוללים השקת פלטפורמה חדשה להלוואות בתחום האירוח בסך 500 מיליון דולר.

Madison Realty Capital, חברת הון פרטי הפועלת באופן ורטיקאלי בשוק הנדל”ן ומתמקדת באסטרטגיות השקעה בחוב והון, הודיעה על השלמת אחת השנים הפעילות ביותר בהיסטוריה בת 17 השנים של החברה. הדגשים הבולטים ב-2021 כוללים:

ג’וש זיגן, מנהל ומייסד שותף של Madison Realty Capital, אמר, “מדיסון ריאלטי קפיטל עוד יותר התבלטה בשנת 2021 על ידי מתן פתרונות מימון ממקור יחיד מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של הלווים וסיפק מהירות, ודאות ביצוע וחיתום חזק, למרות סביבת שוק דינמית ביותר אני גאה במה שהצלחנו להשיג, וזה עדות לצוות שלנו כמו גם לתרבות ולמומחיות שפיתחנו במהלך 17 השנים האחרונות. אנו מצפים להמשיך ולבצע בשמם של הלווים, המשקיעים והקהילות שאנו משרתים ב-2022 ואילך”.

עסקאות ראויות לציון עבור המשרד בשנת 2021 כוללות:

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version