חדשות

ריסקיפייד מעדכנת משקיעים

דוחות שיא לביצועי רבעון השני והמחצית הראשונה, מאיצה הדרך לרווחיות בשנת 2022

החברה מעלה תדרוכי רקע ותחזית הפיננסית לשנת 2022.

חברת Riskified Ltd. (NYSE: RSKD), פלטפורמת ניהול הונאות המאפשרת חווית מסחראלקטרוני חלקה, הודיעה היום על תוצאות פיננסיות לשלושה וששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2022. החברה תערוך שיחת משקיעים כדי לדון בתוצאות אלו היום בשעה 8:30 בבוקר שעון החוף המזרחי.

“אני מאוד מרוצה מכך שבששת החודשים הראשונים של השנה הפקנו הכנסות שיא ו-GMV(היקף מחזור ברוטו) כשהעסק ממשיך לצמוח, לכבוש נתח שוק ולהתרחב. ההישג הזה מרשים עוד יותר בנוף הכלכלי המאתגר הנוכחי”, אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ”ל ריסקיפייד.

“ככל שאני מרגיש חיובי לגבי הביצועים בשורה העליונה שלנו, אני גם נרגש מההתקדמות שעשינו כדי להוריד ולמטב את בסיס העלויות שלנו. זה איפשר לנו להעלות את תחזית ה-EBITDA המתואמת שלנו לשנת 2022, ולהאיץ את דרכנו לרווחיות, תוך כדי שמירה על תחזית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו ללא פגע”.

דגשים עסקיים ברבעון השני של 2022

*עדכון הכנסות מוגבר לשנת 2022: ביצועי שיא במחצית הראשונה וצבר  פעילות סוחרים יציבה במחצית השנייה הביאו לתחזית ההכנסות לשנה כולה של החברה מתוקנת כלפי מעלה.

*האצת הדרך לרווחיות באמצעות תחזית EBITDA משופרת: באמצעות משמעת פיננסית מתמשכת והערכה ממוקדת של ההוצאות התפעוליות של Riskified, החברה עשתה צעדים משמעותיים בצמצום בסיס ההוצאות המתוקצב שלה תוך שמירה מלאה על תחזית הצמיחה שלה. כתוצאה מכך, Riskified הצליחה לשפר את תחזית ה-EBITDA המתואמת לשנת 2022 בכ-18% ולהאיץ את דרכה לרווחיות.

*צוות מנהיגות מחוזק עם מינויו של נשיא פעולות שטח ברחבי העולם כדי להניע צמיחה: Riskified הודיעה לאחרונה על מינויו של ראווי קומאראסוואמי לנשיא פעולות השטח העולמיות. מר קומאראסוואמי, מוביל טכנולוגיה מוכח עם יותר מ-20 שנות ניסיון, יבנה על המומנטום הקיים ויוביל את אסטרטגיית ההמשך והתפעול של צוותי המכירות, השיווק והערוצים הגלובליים של Riskified, על ידי התמקדות בזיהוי הזדמנויות חדשות ושותפויות לקידום. להאיץ את הצמיחה שלנו.

*המשך גיוון עסקים עם הצטרפותם של סוחרים חדשים: ל-Riskified היה רבעון חזק של פעילות המונע בעיקר על ידי מכירות מוגברות בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו והצטרפות סוחרים חדשים. עשרת הסוחרים החדשים המובילים של החברה ייצגו חמש תעשיות שונות בשלוש גיאוגרפיות נפרדות, מה שלדעתנו מדגים את היכולת של Riskified לצרף סוחרים חדשים בסביבות מאקרו-כלכליות מגוונות. 

*מומנטום בקבוצת תעשיית הכרטיסים והנסיעות: כרטיסים ונסיעות הפגינו חוסן להתאוששות מרמות טרום-מגיפה והיו אחד מתחומי הצמיחה המשמעותיים ביותר במהלך הרבעון השני. אנו מאמינים שהחברה נותרה ממוקמת היטב ליהנות מהתעוררות מחודשת בנסיעות וחזרה לאירועים חיים כתוצאה ממגמות הפתיחה מחדש המתמשכות.

דגשים בביצועים פיננסיים ברבעון השני של 2022

הטבלה הבאה מסכמת את התוצאות הכספיות המאוחדות שלנו לשלושה וששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2022 וב-2021, באלפים למעט היכן שצוין:

“בהתבסס על המומנטום של רבעון ראשון חזק, המשכנו לראות את הרחבת המחזור המעודכן שלנו בכל הגיאוגרפיות וברוב התעשיות ברבעון השני. העסק שלנו נשאר מבוסס רחב ומגוון, ואני מעודדת במיוחד מהצמיחה האחרונה שלנו בתעשיית הכרטיסים והנסיעות”, אמרה אגליקה דובצ’בה, מנהלת הכספים הראשית של Riskified.

“ניתחנו ביסודיות את התקציב שלנו לשנת 2022 ונקטנו בפעולה נחרצת כדי לזהות תחומים של חיסכון בעלויות, מה שהביא לשיפורים חזקים בשורה התחתונה ברבעון השני, וליכולת שלנו לבצע עדכון משמעותי לתחזית ה-EBITDA המתואמת שלנו למחצית השנייה של הרבעון השני השנה. אנו מאמינים שמבנה העלויות המשופר שלנו צריך להגדיל את החזר ה-ROI של פרויקטים מסוימים, ואני מאוד נרגשת מההתקדמות שלנו בתחום זה”.

תחזית פיננסית

ביצועי השיא שלנו במחצית הראשונה ותזרים יציב של פעילות סוחרים במחצית השנייה הביאו לתחזית הכנסה מתוקנת כלפי מעלה עבור החברה. אנו מגדילים את תדריך ההכנסות שלנו לשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2022 באופן הבא:

*טווח הכנסות בין 255 ל-258 מיליון דולר, המהווה עלייה מ-254 ל-257 מיליון דולר

*בנוסף, באמצעות משמעת הוצאות מתמשכת והערכה ממוקדת של ההוצאות התפעוליות שלנו, עשינו צעדים אדירים בצמצום בסיס ההוצאות המתוקצבות שלנו תוך שמירה מלאה על תחזית הצמיחה שלנו. כתוצאה מכך, אנו מתדרכים על העלאת תחזית ה-EBITDA המתואמת שלנו לשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2022 באופן הבא: התאמנו את תחזית ה-EBITDAלשנת 2022, והאיצו את דרכנו לרווחיות, תוך שמירה על תחזית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו ללא פגע”. 

EBITDA  מתואם2 בין 57 מיליון דולר שלילי ל-54 מיליון דולר שלילי , המהווה שיפור לעומת בין 69 מיליון דולר שלילי ל-66 מיליון דולר שלילי.

GMV(1)  הוא אינדיקטור ביצועים מרכזי ו- Adjusted EBITDA הוא מדד non-GAAP. ראו “אינדיקטורים לביצועי מפתח ומדדי non-GAAP ” לקבלת מידע נוסף בנוגע למדד non-GAAP  זה ו”התאמה של מדדי GAAP למדדי non-GAAP ” להתאמה של מדד Non-GAAP זה למדדי GAAPהדומים ביותר באופן ישיר.

(2) איננו יכולים לספק התאמה של הנחיית ה-EBITDA המתואם לשנת הכספים המסתיימת ב-31 בדצמבר 2022 לרווח הנקי (הפסד) מכיוון שלא ניתן לחזות פריטים מסוימים שאינם נכללים ב- Adjusted EBITDA אך כלולים ברווח הנקי (הפסד), המדד הפיננסי הדומה ביותר ל-GAAP באופן ישיר, על בסיס צופה פני עתיד ללא מאמץ בלתי סביר או שאינם בשליטתנו. בפרט, איננו יכולים לחזות את גודל הוצאות התגמול מבוסס המניות והרווחים או ההפסדים של עסקאות במט”ח לפי העניין ללא מאמצים בלתי סבירים, ופריטים אלה עשויים להשפיע באופן משמעותי, בנפרד או במצטבר, על מדדי GAAP בעתיד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן