חדשותספורט

רוכשים/ות מוצר כחול-לבן? מגיעה לכם/ן מדליה!

משרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות מטה כחול לבן, השיק קמפיין לעידוד רכישת מוצרים תוצרת הארץ במטרה לתמוך בכלכלה והתעשייה המקומיים. הקמפיין בהשתתפות המדליסטית הג’ודוקא ירדן ג’רבי ישודר בערוצי הספורט לאורך שידורי אולימפיאדת טוקיו 

שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה (במיל’) אורנה ברביבאי: “בחירה במוצר ישראלי תורמת לכלכלה הישראלית, לחדשנות הישראלית, ליצירת משרות חדשות במשק, לשגשוג התעשייה לקידום הפריפריה ולהרבה גאווה לאומית. בחירה במוצר ישראלי היא הבעת תמיכה, סולדריות ואמון בתעשייה הישראלית, בעובדות והעובדים בה. חפשו את התו “מיוצר בישראל”

זה הזמן לבחור כחול לבן! במסגרת פעילות מטה כחול לבן לחיזוק התעשייה הישראלית ולעידוד העדפת מוצרים המיוצרים בישראל, יוצא מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף הסתדרות העובדים החדשה, בקמפיין לעידוד רכישת מוצרים מיוצרים בישראל באמצעות לפ”ם. 

הקמפיין, בהשתתפות המדליסטית ירדן ג’רבי, משולב בשידורי האולימפיאדה בערוצי הספורט במסגרתו משודרים 3 סרטונים, בהם ירדן ג’רבי מעניקה מדליה לרוכשים מוצרים תוצרת כחול לבן. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לחשיבות התמיכה בכלכלה המקומית, ובחשיבות העדפת רכישת מוצרים המיוצרים בישראל.

מטה כחול לבן ממשיך לעודד את התמיכה בספורטאים והספורטאיות הישראלים וזהו שיתוף הפעולה השלישי לקידום כחול לבן בו לוקחים חלק ספורטאים ישראלים שהשתתפו במשחקים האולימפיים. השתתפותה של ג’רבי מגיעה לאחר קמפיינים קודמים בהם השתתפו הג’ודוקא אריק זאבי, הטניסאי אנדי רם, השחיין איתן אורבך והסייפת דלילה חטואל.

מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, פועל לקידום ומינוף רכישות מתוצרת הארץ לטובת הצמיחה הכלכלית ויצירת מקומות תעסוקה, באמצעות מגוון פעילויות בהן בדיקה יזומה של מכרזים של גופים המחויבים בתקנות העדפת תוצרת הארץ לוודא מימוש של התקנות; הפעלת פרויקטים חינוכיים לבני נוער, מגוון פרויקטים לחיזוק העסקים היצרנים כחול-לבן, שיתופי פעולה עם מגוון ענפים,  מבצעי הסברה שונים ועוד.

מטה כחול לבן פועל להענקת תו מיוצר בישראל ליצרנים ישראלים בהתאם לכללים ולתקנות “טובין מתוצרת הארץ” שעיקרן העדפה למוצרים שיוצרו בישראל בידי יצרן שהוא אזרח ישראלי או תושב קבע או תאגיד הרשום בישראל, ובלבד שעלות ייצור המרכיב הישראלי בהם מהווה 35% לפחות ממחיר המוצר וכתוצאה מכך התקבלו מוצרים ישראלים אחרים או שונים.    

כיום ישנם יותר מ 2,500 תעשיינים שמחזיקים בתו מיוצר בישראל ומדי שנה מצטרפים עשרות יצרנים חדשים לקבלת התו.

ממנהלת מטה כחול לבן, רונה קוטלר-ארויה, נמסר “אני משיקים את הקמפיין הנוכחי כחלק מהמאמצים המתמשכים של המטה לעודד צריכה של תוצרת הארץ כדי לתמוך בכלכלה שלנו ולהגביר את התעסוקה. המטה ימשיך לפתח ולאמץ אמצעים שונים לתמוך בכלכלה ובתעשיינים של המדינה.” 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן