חדשות

קבוצת קורטק תארח שיחת משקיעים ברבעון הראשון ב-29 אפריל, עם דגש על פיתוח סוללות

The Coretec Group, Inc (״OTCQB: CRTG״), מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, תארח שיחת בעלי מניות כדי לדון בפעילות הרבעון הראשון של 2022, ביום ששי, 29 באפריל 2022, בשעה 10 בבוקר ET.

קבוצת Coretec מפתחת סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון שתשפר את יציבות מחזור הסוללה, תאפשר זמני ריצה ארוכים יותר ותאפשר צפיפות אנרגיה גדולה יותר ביישומים כגון כלי רכב חשמליים, מכשירים ניידים וחקר החלל. שיחת בעלי המניות תספק רקע ועדכון על התקדמות החברה בפיתוח הסוללות שלה.

במהלך שיחת בעלי המניות, החברה תדון בפעילויות העכשוויות ובהתקדמות, לרבות התפתחויות הקשורות לסוללת הליתיום-יון שלה עם אנודת הסיליקון, הפטנט המלא שהבקשה עבורו הוגשה לאחרונה במלוא התועלת על הפטנט הזמני שלה לפיתוח אנודות סיליקון מתקדמות באמצעות (cyclohexasilane (CHS וסילאנים אחרים, התקדמות בסינתזה של (Cyclohexasilane (CHS במעבדה הרטובה משלה, וכן מצגת שהוכנה לאחרונה לכנס סוללות ביתי שאירחה המעבדה הלאומית של משרד האנרגיה בארצות הברית בארגון.

המנכ”ל מתיו קפרס, סמנכ”ל הכספים מתיו הופמן, והיו”ר המשותפים ויקטור קיין וסיימון קלטון ידונו בהישגים האחרונים של החברה ובתוכניות העתידיות שלה, וכן יענו על שאלות שיוגשו מקהילת ההשקעות ומהמדיה החדשותית.

כדי לשלוח שאלות לשיחת בעלי המניות, אנא שלחו דוא”ל אל IR@thecoretecgroup.com עד השעה 17:00 ET ביום שלישי, 26 באפריל 2022.

משתתפים/קהל:

מספר חיוג בקנדה (חיוג חינם): +1 833 950 0062

מספר חיוג בארצות הברית (חיוג חינם): +1 833 927 1758

מספר חיוג בבריטניה (חיוג חינם): +44 808 189 6484

כל המיקומים האחרים: +1 929 526 1599

קוד גישה:  365871

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן