חדשות

מרי קיי בע”מ מכריזה על הזוכים באתגר החדשנות של אליפות העולם ב-NFTE

האתגר ביקש מיזמים צעירים לפתור שוויון מגדרי במקום העבודה כדי לסייע בקידום יעדי פיתוח בר קיימא של האו”ם

Mary Kay Inc, תומכת תאגידית מובילה בהעצמת נשים ויזמות, הכריזה היום על אתגר החדשנות השני שלה (WSI) בשיתוף עם רשת להוראת יזמות (NFTE). החוויה החינוכית העולמית מזמינה צעירים בגילאי 13-24 לתעל את החשיבה הביקורתית שלהם ואת כישורי פתרון הבעיות שלהם כדי למצוא פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני העולם כיום ולעזור לקדם את יעדי פיתוח בר קיימא של האו”ם (SDGs) תוך טיפוח חשיבה יזמית.

אתגר החדשנות העולמי של מרי קיי מעודד צעירים מרחבי העולם להגיש פתרונות חדשניים כדי להתמודד עם יעד 5 פיתוח בר קיימא: שוויון מגדרי. באופן ספציפי, אתגר זה ביקש מהסטודנטים לחשוב על דרכים לקדם שוויון במקום העבודה ולהבטיח גישה שווה להזדמנויות כלכליות לנשים ונערות. לפני הקורונה, עשרות שנים של נתונים המחישו את עלייתן של נשים בכוח העבודה. למרות שפער השכר נמשך, יותר נשים הצטרפו לשוק העבודה מדי שנה. אבל אובדן משרות במגפה, השפיע באופן לא פרופורציונלי על נשים, ומאז 2020, העלייה במעלה ההר לשוויון בכוח העבודה גדלה עוד יותר.

“ברכות לזוכים באתגר החדשנות של אליפות העולם השנה! מרי קיי יודעת את החשיבות של יזמות ואת התפקיד שהיא ממלאת בעולם היום ובעתיד, ולכן אנו משקיעים מדי שנה בתוכניות ויוזמות כדי לעזור להעצים נשים ונערות ברחבי העולם”, אמרה דבורה גיבנס, מנהלת תפעול ראשית במרי קיי בע”מ. “אנחנו נרגשים מאוד עבור המתחרים והמנצחים שהתמודדו עם האתגר הזה והפגינו חשיבה מתקדמת וזיהו הזדמנויות נהדרות להשגת שוויון מגדרי במקום העבודה”.

NFTE היא עמותה חינוכית גלובלית המתמקדת בהבאת כוחה של יזמות לבני נוער בקהילות בעלות הכנסה נמוכה. אתגר אליפות העולם בחדשנות (WSI) מזמין אתגרים בחסות תאגידית כדי להתמודד עם יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו”ם.

NFTE, המגיעה ליותר מ-50,000 בני נוער ברחבי העולם, ראתה יותר מ-3,000 תלמידים מרקעים מגוונים מגישים רעיונות באתגרי WSI השנה. יותר מ-400 תלמידים השתתפו באתגר בחסות מרי קיי. שלושת הזוכים באתגר 2021 של מרי קיי הם:

*מקום ראשון: STEMinists יצרו פורטל מקוון המחבר בין נשים מקצועיות לסטודנטיות STEMצעירות כמנטוריות כדי לחזק את ההצלחה הנשית בתחומי STEM. פותח על ידי מיסאקי נגוין בן ה-15 מתיכון סילבר קריק בסן חוזה, קליפורניה.

*מקום שני: רפידות לשלום (Pads for Peace), שירות מנוי למוצרים נשיים, תורם קופסה למקלטים לחסרי בית עבור כל קופסה שנרכשה. פותח על ידי בנות ה- 14 אשלי כהן, אוליביה מוני ואשלי סימוניאן מבית הספר ברנטווד בלוס אנג’לס.

*מקום שלישי: בנות שחורות אומרות עסקים ((Black Girls Mean Business, תוכנית עסקית וירטואלית לקיץ לנערות תיכון שחורות, מתאימה לאנשי מקצוע צעירים עם מנטורים מעסקים מובילים בתעשייה. פותח על ידי בנות ה- 17 בריאנה הולמס, אליסה טורס, רייצ’ל הולמס, וצ’רי ג’אנג בת ה -18 מתיכון סילבר קריק בסן חוזה, קליפורניה.

“בכל שנה, צוותים של צעירים מכל רחבי העולם מגיבים לקריאה של WSI על ידי הקשה על היצירתיות שלהם לפתרונות חדשניים לכמה מהבעיות הדחופות ביותר בעולם”, אמר ד”ר ג’יי.די לה-רוק, נשיא ומנכ”ל NFTE. “אנשים צעירים הם נועזים ושאפתנים ולעתים קרובות מונעים על ידי מה שהם נלהבים. WSI מציעה להם הזדמנות לפתח את הרעיונות שלהם ומתגמלת אותם על חשיבה יצירתית על נושאים כמו עוני, שוויון והכלה, וצדק חברתי וסביבתי”.

אליפות החדשנות העולמית של NFTE לשנת 2021 מוצגת על ידי קרן סיטי וכוללת אתגרים מבנק המערב, קרן סיטי, ארנסט אנד יאנג LLP (EY ארה”ב), מרי קיי בע”מ, מקסאר טכנולוגיות, PIMCO וסנט-גוביין.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן