חדשות

קבוצת קורטק מברכת על אישור חוק ההוצאה הפדרלי בארה”ב וההשפעה על כלי רכב חשמליים

(The Coretec Group, Inc. (OTCQB: CRTG, מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, משבחים את המעבר של חוק ההוצאה הפדרלי של ארה”ב לשנת 2022.

קבוצת Coretec שמחה לראות את הכללתן של תוכניות להרחבת היעילות האנרגטית, לשיפור תשתיות התחבורה ולקידום המדע הדרוש להשגת יעדים במעבר לאנרגיה נקייה ותחבורה. בפרט, הצעת החוק מספקת מימון למחקר ופיתוח לשיפור טכנולוגיית הסוללות לכלי רכב חשמליים.

בפרט, קבוצת Coretec מאמינה שההתקדמות שלה בפיתוח סוללת ליתיום-יון עם אנודה ייחודית מבוססת סיליקון תשפר את יציבות הרכיבה על אופניים של הסוללה, תרחיב את תוחלת החיים של הסוללה ואת היכולת להחזיק יותר אנרגיה. הגידול של פי 10 בקיבולת הטעינה בסיליקון בהשוואה לאנודת הגרפיט המסורתית היה המניע העיקרי לפיתוח סיליקון-אנודה. צפיפות האנרגיה הגדולה יותר הטבועה באנודות סיליקון וסיליקון מרוכבים תשפר את ביצועי הסוללה ביישומים כגון כלי רכב חשמליים, מכשירים ניידים וחקר החלל. קבוצת Coretec משתמשת ב- (cyclohexasilane (CHS ומולקולות דומות כדי להתאים באופן ייחודי את סוגי חומרי הסיליקון באנודה כזו.

“הצעת חוק זו הופכת מימון זמין לפיתוח סוללות”, אמר המנכ”ל מתיו קפרס. “אנו רואים הזדמנויות עבור קבוצת Coretec להשתתף בכמה מהתוכניות המודגשות בחלקו של משרד האנרגיה בהצעת החוק, לרבות קידום המדע הנחוץ לקידום כלי רכב חשמליים וכן אגירת אנרגיה בכלל”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן