חדשות

צוות התמיכה של INVNT® Higher Ed מקבל בברכה את פניו של ג’וש ג’ונס כסגן נשיא לאסטרטגיית הקריאייטיב

סגן הנשיא לשעבר לאסטרטגיה ב-August Jackson מביא למעלה מ-10 שנים של ניסיון ותובנות בתעשייה ל-INVNT Higher Ed

INVNT® Higher Ed, חטיבת סיפורי ההשכלה הגבוהה הנושמת והחווייתית של INVNT וארגון המטרייה הגלובלי ®[INVNT GROUP], מכריזה על ג’וש ג’ונס כסגן נשיא חדש לאסטרטגיית קריאייטיב.

ג’ונס בילה את עשר השנים האחרונות בהובלת אסטרטגיות מיתוג, תקשורת והשקה ליוזמות וקמפיינים חדשים לטובת גיוס כספים עם רבות מהאוניברסיטאות המובילות, מערכות בריאות ומוסדות ללא מטרות רווח ברחבי ארצות הברית. לאורך הקריירה שלו, ג’ונס עזר למוסדות להשיק קמפיינים לגיוס כספים בהיקפים של 500 מיליון עד 5 מיליארד דולר עבור מוסדות להשכלה גבוהה ומוסדות בריאות.

לפני שהצטרף לצוות של INVNT Higher Ed, ג’ונס מילא את תפקיד של מנהל הקריאייטיב הראשי ב-Feats Inc, והוביל אסטרטגיות מיתוג, תקשורת והשקה עבור מספר רב של מוסדות יוקרתיים, כולל אוניברסיטת דיוק, בית הספר לעסקים של הרווארד, INSEAD, אוניברסיטת קליפורניה, אירווין, אוניברסיטת ניו יורק ו-M.I.T. ג’ונס עבד גם כמנהל קריאייטיב בשוק הסרטים ובפרסום, ושימש בתפקידי ניהול שיווק מוצרים בסטארטאפים באינטרנט וברחבי תעשיית התוכנה.

תוך שימוש בחבילה רבת עוצמה של אסטרטגיות מעורבות מרובות ערוצים, כיוון יצירתי, ועם רשתות עמוקות בתחום ההשכלה הגבוהה, ג’ונס ימנף את המומחיות שלו כדי להרחיב את טווח הפעילות של INVNT Higher Ed.

“אחד הכישרונות המרשימים ביותר של ג’וש הוא היצירתיות והמחויבות שלו לאתגר את הדרך שבה מכללות ואוניברסיטאות מתקשרות עם הקהל שלהן בכל הפלטפורמות. המנהיגות המחשבתית והידע העמוק שלו בתעשייה עולים בקנה אחד עם מעמדה של INVNT Higher Ed כשותפת הבחירה עבור בתי הספר שחושבים קדימה”, אמרה שרה וינקלר, סגנית נשיא בכירה ב-INVNT Higher Ed.

INVNT Higher Ed מחויבת לספק לאוניברסיטאות ולמכללות חוויות פיזיות ווירטואליות עם הובלה אסטרטגית ויצירתית המאתגרת את המוסכמות, תוך יצירת מעורבות ואיחוד בקהילות. החטיבה – חלק מ-INVNT, סוכנות הסיפורים החיים של המותגים – מנוהלת בידי ותיקי התעשייה שרה וינקלר, כסגנית נשיא בכירה, וג’ואן פרוטקה, כסגנית נשיא. כל אחת מהן מביאה יותר מ-25 שנות ניסיון לסוכנות. במהלך הקריירה שלהן, הן עיצבו והעבירו בהצלחה אירועים רבים בתחום ההשכלה גבוהה, כולל השקות של קמפיינים, סיורים אזוריים, חגיגות מאה ומאה חמישים שנה, והעברת נשיאות במוסדות בעלי שם בינלאומי.

“הצגנו לראשונה את הפתרון INVNT Higher Ed שלנו בתקופה שבה העולם חווה שינוי סיסמי באופן שבו התחברנו זה לזה. ברחבי העולם ראינו את האוניברסיטאות, המכללות והמוסדות שלנו מתמודדים עם דאגות עולמיות – שרבים מהן ממשיכות להתפתח. הרחבת חטיבת INVNT Higher Ed היא עדות לכוח הממיר של היכולת לספר סיפורים ולבנות קהילה. אנו גאים בשותפויות העמוקות והמטפחות לצד מותגים ‘שמאתגרים את הכל’ והמוסדות הגלובליים שנותנים בנו את אמונם “, אמרה קריסטינה מקוברי, מנכ”לית INVNT ו-COO ב-[INVNT GROUP].

כסגן נשיא לאסטרטגיית קריאטייב, ג’ונס יביא לידי ביטוי את החזון של INVNT Higher Ed באמצעות קמפיינים שמניעים מעורבות באופן אסטרטגי, ומונחים על ידי המנטרה ‘לאתגר את הכל’ של INVNT, כדי לספק סיפורי מותג משכנעים, חדשניים ואותנטיים.

“Higher Ed עוברת תקופה של שינוי אדיר, ויש הרבה הזדמנויות למוסדות לחשוב ולדמיין מחדש איך הם מספרים את הסיפורים שלהם. אני נרגש להיות מסוגל למנף את המומחיות והיצירתיות ברחבי קבוצת INVNT כדי לחקור מודלים חדשים למעורבות ולפרוץ דרך חדשה לאוניברסיטאות שישתמשו בחדשנות ובטכנולוגיה כדי להגיע לקהלים החשובים ביותר שלהן”, אמר ג’וש ג’ונס.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן