חדשותסטארטאפ ניישן

מובילים טכנולוגיים משיקים את SustainableIT.org כדי לטפל בשינויי האקלים

מובילים בשוק הטכנולוגיה הגלובלי מצטרפים ל-Delphix בהקמת עמותה לקידום הקיימות

צוות חשיבה של מובילים טכנולוגיים גלובליים ו-Delphix, המובילה בתעשייה לניהול נתוני בדיקות DevOps, הכריזו על הקמת SustainableIT.org, ארגון ללא מטרות רווח המתמקד בקידום קיימות גלובלית באמצעות מנהיגות טכנולוגית.

“קיימות היא המגה מגמה של המאה”, אמר ג’דידיה יוה, מנהל מייסד של SustainableIT.orgומייסד ומנכ”ל Delphix. “במשך זמן רב מדי, קיימות הייתה בעיה שמישהו אחר היה צריך לפתור. היום, אנחנו משלבים כוחות עם מובילים בשוק הטכנולוגיה מהארגונים הגדולים בעולם כדי להפוך את הקיימות לבעיה הקולקטיבית שאנחנו צריכים לפתור”.

במהלך העשור הבא, מערכות טכנולוגיות יגדילו באופן דרמטי את צריכת האנרגיה ובמקביל תגדל ההשפעה הסביבתית, עם הפחמן הקשור לכך. כמו כן, באותו הזמן, תוכניות ההמרה הדיגיטלית מסכנות יותר ויותר את פרטיות הנתונים של הצרכנים, חשש מרכזי עבור הממשל.

עם זאת, רוב הארגונים מגדירים באופן עצמאי את הגישה שלהם לקיימות, ללא מדדים או דיווחים מתוקננים עבור שלושת העמודים הראשיים של הקיימות: סביבתיות, חברתיות וממשל.

SustainableIT.org יאחד מנהיגי ומומחי IT מרחבי העולם כדי להגדיר שיטות עבודה מומלצות מתוקננים עבור כל שלושת עמודי הקיימות על מנת להניע שקיפות והתקדמות לקראת עתיד בר קיימא.

“מנהיגי וצוותי IT רוצים להשפיע יותר על יוזמות קיימות. השקת SustainableIT.org מייצגת רגע חשוב בזמן להעצמת ה-IT למלא את הבטחתו – לא רק לחדש עבור העסק והלקוחות שלנו אלא לעזור להציל את העולם”, אמר בריאן קירקלנד, מנמ”ר Choice Hotels.

SustainableIT.org הוא ארגון ללא מטרות רווח המנוהל בידי מובילים טכנולוגיים גלובליים בתמיכה של שותפים ועם ייעוץ טכני של Delphix. הדירקטוריון המייסד כולל את:

*אמיר דסאי,  CIO, Molina Healthcare

*כריס גייטס , CTO,אולסטייט

*ברנרד גאוגאני, מנהל מערכות מידע גלובלי, BNP Paribas

*ג’וש הארברט, CMO, Delphix, נשיא SustainableIT.org

*בריאן קירקלנד, CIO, Choice Hotels International

*ראלף לורה, CIO ו- CTO, Lumentum

*בריאן מולברגר, CIO, The Beachbody Company

*ויפול נגראת, סגן נשיא בכיר, ADP

*ניל ראמסאמי, מנהל מערכות מידע גלובלי, Cognizant

*אנדי סנטקרוצ’ה, סגן נשיא וסגן מנהל מערכות מידע, Tokio Marine North America

*מיהיר שאה ,ראש תחום דאטה ארגוני, Fidelity Investments

*סודה סוברנה , מנהלת פתרונות גלובליים, דלויט

*קתרין וטמור , CTO,מורגן סטנלי

*ג’דידיה יואה, מייסד ומנכ”ל דלפיקס

כחלק מהמנדט שלו, SustainableIT.org יגדיר תוכניות המרה מבוססת עתיד בר-קיימא לפי תעשיות, יגדיר שיטות עבודה ומסגרות מומלצות, יקבע סטנדרטים והסמכות, יספק חינוך והכשרה, ויעלה את המודעות לתוכניות סביבתיות וחברתיות שהופכות את הארגונים שלנו ואת העולם לבר-קיימא עבור הדורות הבאים.

“ב-Delphix, קיימות היא ליבת העסקים והערכים שלנו. פלטפורמת נתוני ה-DevOps שלנו מפחיתה את ההשפעה הסביבתית של היישומים עד פי 10, ואנו שולטים ומגנים על פרטיות נתוני הצרכנים עבור רבים מהמותגים הגדולים בעולם”, אמר יוה. “אבל אנחנו יכולים לעשות יותר. SustainableIT.org היא ההזדמנות שלנו לעורר את הארגונים הגדולים בעולם לנקוט בפעולות ברורות ושקופות שיובילו לעולם בר קיימא.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן