חדשותחוץ

פרו מבססת את התחדשותה באמצעות אקספו 2020 דובאי

האירוע הענק יהווה נקודת מפנה מבחינת תהליך ההתחדשות הכלכלית ויאפשר לפרו להכנס לשווקים עם כוח רכישה גבוה

הוועדה לקידום ייצוא ותיירות, PROMPERU, הבטיחה את השתתפותה ב-Expo 2020 בדובאי, אשר הייתה אמורה להתקיים אשתקד, אך נדחתה בשל המגיפה וכעת תתקיים החל מה-1 באוקטובר ועד מרץ 2022.

“פיתוח Expo 2020 דובאי מהווה ציון דרך חדש בתהליך ההתחדשות הכלכלית, בכך שהפכה להזדמנות האידיאלית למדינה שלנו לבסס מחדש את מקומה בזירה הכלכלית, המסחרית והתיירותית, אשר תעמיד אותנו לנגד עיני העולם”, אמר אמורה קרבג’אל, נשיא חברת PROMPERU.

ההודעה נמסרה לאחר חתימת הסכם עם חברת DP World, מפעילה לוגיסטית בנמל, אשר תאפשר את שליחת מיטב המוצרים מפרו לדובאי, כך שמיליוני מבקרים מכל העולם יוכלו להנות מהם ולהכיר את פרו טוב יותר.

הזדמנות עסקית

הדוכן הפרואני יקדם פעילויות שונות, כגון שולחנות עגולים עסקיים, הקשורים לענף הטקסטיל. זאת, כדי לקדם את סיבי האלפקה ואת הכותנה הפרואנית. על מנת להראות את מגוון חומרי הגלם הטבעיים, יתקיימו ירידי מזון, בהם מזונות העל יתפסו מקום במרכז הבמה.

איחוד האמירויות הערביות מדורג חמישי במשלוחים מפרו לאסיה, אחרי סין, דרום קוריאה, יפן והודו. בשנת 2020, ייצוא בלתי מסורתי אל הענקית המזרח תיכונית גדל ב-6.1%, בהשוואה לשנת 2019. מאידך גיסא, במסגרת Expo 2020 בדובאי, פרסי המסע העולמי יחולקו בדרום אמריקה, שם פרו מועמדת ב-16 קטגוריות. זוהי הזדמנות נפלאה לקדם את יעדי התיירות העיקריים במדינה זו.

ההערכה היא שבזכות אירוע זה, פרו תזכה בשוק פוטנציאלי בהיקף של 2.14 מיליארד דולרים עבור מוצרי הייצוא שלה, לצד הכנסה של מעל 44 מיליון דולרים מהכנסות בגין תיירות, תוך שנתיים.

למידע נוסף בקרו http://peruexpodubai.com

צפו בסרטון האקספו של פרו בדובאי:   https://www.youtube.com/watch?v=3gKhgc1imPw

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן