חדשות

פרויקט רוח החג של מגן דוד אודם ברחבי הארץ

הרב יונתן שפיצר, נהג אמבולנס וחובש רפואת חירום במד”א, יזם בשנה שעברה פרויקט מיוחד נוכח משבר הקורונה – במסגרתו נע ברחבי הארץ עם אמבולנס-חנוכייה והנגיש את רוח החג. השנה, החליט שפיצר לשדרג את הפרויקט – וינדוד עם חנוכיית מד”א ברחבי הארץ, כשלצידו אופנועים, טרקטורונים ואנשי מד”א אשר יפיצו את רוח החג לעוברי אורח. אמש יצא לדרך הפרויקט בבאר שבע ובמהלך ימי החג יגיעו שפיצר והחנוכייה הנודדת ליעדים נוספים בארץ.

במסגרת הפרויקט, חנוכיית ענק תחובר לנגרר האמבולנס של מד”א – אותו יסיע שפיצר במוקדים שונים ברחבי הארץ, כשלצידו מתנדבים ועובדים של מד”א רכובים על כלים נוספים, במטרה להביא את רוח החג לציבור הרחב.

מלבד היותו חובש ונהג אמבולנס, שפיצר מנהל את בית חב”ד במד”א, מרכז את הפעילויות בארגון ונוהג לארגן ולחלק משלוחי מנות לעובדים בפורים, מצות בפסח ועוד. בסוכות יצר סוכה על גלגלים אשר נגררה ע”י אמבולנס והפיץ בעזרתה את רוח חג הסוכות בתחנות מגן דוד אדום השונות ברחבי הארץ.

חובש מד”א הרב יונתן שפיצר: “היה מאוד מרגש לעבור עם החנוכייה ברחובות באר שבע ולראות את האור שבוהק לא רק מהחנוכייה אלא מהעיניים של האזרחים. בשבוע הקרוב נגיע לערים נוספות על מנת להפיץ את האור ואת שמחת החג ברחבי הארץ.”

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “בין הדגימות, החיסונים ועבודת השגרה שלנו, מרגש מאוד לעצור ולפגוש את ההון אנושי המיוחד – שהופך את משפחת מד”א למה שהיא היום. היוזמה המקסימה של הרב שפיצר מקרבת לבבות, מנגישה את רוח החג ומעודדת חיוכים ברחבי הארץ – מהדרום ועד הצפון. בשם ארגון מגן דוד אדום, העובדים והמתנדבים ברצוני לברך את אזרחי ישראל בחג אורים שמח”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן