חדשותעסקים

פרוטוקול Jet נרשם למסחר ב-AscendEX

AscendEX שמחה להודיע על הרישום למסחר של אסימון הפרוטוקול של (Jet (JET תחת צמד המסחר JET/USDT החל ב-14 באוקטובר, שעה 16:00 שעון ישראל. כדי לחגוג את הרישום של JET תערוך AscendEX שתי מכירות פומביות נפרדות שיתקיימו במקביל ב-13 באוקטובר, בין השעות 16:00 ל-17:00 שעון ישראל.

הפרוטוקול Jet יושק כפרוטוקול נתינת ולקיחת הלוואות מבוסס קוד פתוח, ללא פיקוח משמורת, שפועל בבלוקצ’יין של Solana. הוא מהנדס אפשרויות חדשות ליעילות, ביצועים והתאמת הגודל של הון. Jet מאפשר למשתמשים להשתתף במאגרי הלוואות בהם ניתן להפקיד אסימונים נתמכים כדי לקבל ריבית, או ‘תנובה’ לאורך זמן, כתמריץ להשתתפות. הפקדות אלו, הנשארות במאגר, משמשות להנפקת הלוואות למשתמשים אחרים כל עוד הנכסים נותרים מורשים.

ב-Jet מאמינים שפרוטוקולי הלוואות הינם חלק בלתי נפרד מהמערכת האקולוגית של DeFi. ההחלטה להיבנות על Solana התבססה על מהירות ביצוע העסקה שאין לה תחרות, ועל העמלות הנמוכות. השילוב של Solana יאפשר ל-Jet לצמוח ולתרום לשרשרת ההלוואות מבוססות DeFi ברשת. הפרויקט צופה שילוב הדרגתי המוביל להתעניינות רחבה יותר ולמסחר יעיל יותר. בנוסף להלוואות, Jet יציג מוצרי ריבית ושווקים משניים ב-Serum, ויסייע באופן שוטף למחקר ופיתוח מוצרי הלוואה המונעים בידי הקהילה. באמצעות שיטות אלה, Jet יקל על המשתמשים להרוויח ריבית באמצעות אסימוני ה-JET שלהם.

Jet יכלול בהשקה מערכת משילות ייעודית המנצלת את הניסיון הייחודי והנרחב של צוות המייסדים שלהם בניהול פרוטוקולים. גישה מכוונת משילות זו שואפת לעבוד עם הקהילה כדי ליצור תקדים ברור לגבי אופן פעולתו של הפרוטוקול. Jet יציע חדשנות שפועלת עם מודלי משילות בדוקים מפרוטוקולים קיימים תוך התמקדות בבעלות ובמעורבות של הקהילה. ההיבט החשוב ביותר בגישה זו הוא בניית קהילה מקיפה למחקר, תכנון והטמעה של מוצרי הלוואה שימושיים. זה אומר שלמחזיקי האסימונים תהיה זכות ביטוי בקביעת העתיד של הפלטפורמה. התמקדות זו בקהילה היא הליבה במשימה של Jet להביא את פרוטוקולי DeFi אל המיינסטרים.

עוד לפני ההשקה המוצלחת שתתבצע השבוע, Jet השלים לאחרונה סבב גיוס המשך שבין שאר השותפים כלל גם את AscendEX והכניס סך של 6.8 מיליון דולר לפרויקט. מימון אחרון זה הדגיש את התמיכה החזקה ב-Jet מצד מגוון בעלי עניין, כולל AscendEX.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן