חדשות

פורטינט משיקה פתרון הגנה מובנה לסביבות ענן עבור ניהול סיכונים הזמין על AWS

פתרון ה-FortiCNP מפשט את אבטחת הענן, מאיץ את ניהול הסיכונים ומספק הגנה מפני איומים קרוב לזמן אמת באמצעות יכולות איתור תוכנות זדוניות ללא הרשאות

פורטינט®, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על FortiCNP, פתרון מובנה בענן אשר מקשר בין ממצאי האבטחה המגיעים מסביבות הענן של הארגון כדי לסייע בפעולות אבטחת ענן. טכנולוגיית ה-Resource Risk Insights (RRI) הבלעדית של FortiCNP מפיקה תובנות בעלות הקשר עשיר שניתן לפעול לפיהן, המסייעות לצוותים לתעדף תיקוני חולשות והפחתת סיכונים בעלי פוטנציאל ההשפעה הגבוה ביותר על אבטחת העבודה בענן מבלי להאט את הפעילות העסקית.    

כמו כן, פורטינט היא שותפה להשקה של Amazon GuardDuty Malware Protection של AWS, המספק יכולות איתור תוכנות זדוניות ללא סוכן על פני מאגרי הנתונים ומאגרי האחסון בסביבות AWS. פתרון ה-FortiCNP תומך ב- Amazon GuardDuty Malware Protectionומספק איתור איומים קרוב לזמן אמת עם יכולות zero-permission כדי לסרוק באופן אקטיבי עומסי עבודה פעילים ללא השפעה או עיכובים.    

הקצב המהיר של אימוץ הענן כחלק מארכיטקטורת ה-IT ההיברידית מאפשר לארגונים להשיג זמן השקה מהיר יותר והיענות מוגברת לצרכי הלקוחות. יחד עם זאת, עבודה בסביבות ענן יכולה גם להגביר את סיכון האבטחה הכולל, אשר לרוב מטופל באמצעות הוספת פתרונות אבטחה חדשים לתשתית הקיימת של הארגון. 

פתרון ה-FortiCNP מתממשק עם מוצרי ושירותי האבטחה של AWS ומארג האבטחה של פורטינט (Fortinet Security Fabric), מה שמסייע לארגונים לאבטח בצורה יעילה יותר את סביבות הענן שלהם ולמקסם את ההשקעות באבטחת ענן.  

FortiCNP on AWS, קרדיט: יח״צ

“אנחנו ב-AWS מספקים ללקוחותינו את הכלים החכמים ביותר כדי לנקוט בפעולות בקלות ולהפחית סיכונים במהירות”, אמר ג’ון ראמזי, סמנכ”ל AWS Security. “פתרון ה-FortiCNP של פורטינט, המשמשת כשותפת אבטחה שלנו, הבנוי על AWS ומתממשק עם שירותי אבטחה כמו ה-Amazon GuardDuty, מספק ללקוחות אפשרות לפשט ולהאיץ את מסע הענן שלהם באמצעות שירותי אבטחה מובנים בענן”. 

FortiCNP מספק את המאפיינים הבאים, המאפשרים לצוותי האבטחה לנהל ביעילות סיכונים בענן: 

  • FortiCNP Resource Risk Insights (RRI)TM משתמש באלגוריתם ניקוד סיכונים בלעדי כדי לספק הקשר עבור ממצאי אבטחה המגיעים מפתרונות אבטחת הענן של פורטינט, המוצרים והשירותים של AWS כדי לספק לצוותים תובנות והקשר עשיר שניתן לפעול לפיהם בנוגע למשאבים המציגים את הסיכון הגבוה ביותר ואשר זקוקים להתייחסות מיידית. 
  • ניתוח, תיאום ומציאת הקשר עבור ממצאי אבטחה משירותי אבטחת הענן של AWS באמצעות FortiCNP, מאפשרים ללקוחות למקסם את הערך והיתרונות מיכולות פריסה פשוטות המוצעות על ידי Amazon GuardDuty Malware Protection, Amazon Inspector, AWS Security Hub, AWS CloudTrail ו-AWS Organizations.   
  • התממשקות עם Amazon GuardDuty Malware Protection משתמשת בגישת zero-permission, ללא סוכן לאיתור תוכנות זדוניות באמצעות שרשרת אספקת הנתונים על ידי סריקה של מאגר נתוני הענן, נפחי הדיסק ותמונות עומס העבודה. 
  • התממשקות עם פתרונות תהליכי עבודה דיגיטליים הופכת את ה-FortiCNP RRIs למשימות תהליכי עבודה הניתנות לפעולה אינטואיטיבית כחלק ממחזור החיים של תשתית הענן. 
  • עבור לקוחות המשתמשים בפתרונות אבטחת הענן של פורטינט כמו FortiGate-VM ו-FortiWeb, RRIs יהיה מסוגל להפעיל stop-gap remediations כדי לחסום איומים בעלי השפעה גבוהה. 
  • FortiCNP סורק ומנטר בקביעות שינויים של נתוני הענן באמצעות מודיעין איומים מוביל בתעשייה וסריקה של תוכן המופעלים על ידי FortiGuard Labs

FortiCNP ימשיך להתרחב בקביעות כדי לכלול סוגים נוספים של ממצאי אבטחה בענן ולספק הקשר רחב יותר של עומסי עבודה רבים יותר בענן. מתן האפשרות של תהליכי עבודה קבועים המגדילים את האבטחה על פני הענן הציבורי מסייעת לצוותים לשפר את כיסוי האבטחה, היעילות הארגונית והפחתת סיכונים. ההתממשקות המובנית בענן מאפשרת חיכוך מופחת בין היישומים מהפריסה ועד התפעול. כאשר תהליכי העבודה משתמשים בקביעות בשירותי ענן, צוותי האבטחה לא יצטרכו יותר לשלוט במורכבויות של כל מודל תפעול שירותי אבטחה של פלטפורמת הענן. דבר זה יסייע לצוותי האבטחה להגביר את היעילות דרך עבודה יעילה באמצעות אבטחת הענן ייעודית, הפחתת סיכונים ושיפור כמותי של אבטחת הענן לאורך זמן.    

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “FortiCNP זוהי הדוגמה העדכנית למחויבותה של פורטינט לספק פתרונות מארג אשר מרחיבים את אבטחת הארגון באמצעות התממשקויות מובנות בענן. אנחנו גאים להמשיך לספק פתרונות המאפשרים למומחי אבטחה לעבור מבדיקות גוזלות זמן ותהליכי ניתוח ידניים לאבטחה יזומה של עומסי העבודה שלהם בענן והבנה פשוטה של סיכוני אבטחת הענן שלהם”.   

ההכרזה הנוכחית בנויה על הקשר בין פורטינט ו-AWS הנועד לתמוך בלקוחות בהאצת המסע שלהם ל-AWS. פורטינט קיבלה את התואר AWS Security Competency Partner, כאשר FortiCNP משמש כדוגמה העדכנית של מחויבותה של פורטינט לספק פתרונות אבטחה ייעודים מובנים בענן המתממשקים עם הפתרונות והמוצרים של AWS. פורטינט מספקת סט כלים מקיף של מקרי שימוש באמצעות אבטחה מקיפה עבור עומסי העבודה של AWS, כולל התקני אבטחה רשתיים (FW), קישורים מאובטחים, מניעת חדירות ואבטחת יישומי רשת. באמצעות אפשרויות רכישה גמישות ב-AWS Marketplace ומגוון מודלים של שימוש, כולל תוכנה-כשירות (SaaS), מכונות וירטואליות (VM), קונטיינרים והגנה מבוססת ממשק תכנות יישומים (API), לקוחות יכולים להתמודד עם מגוון רחב של דרישות אבטחה ורכש של AWS כדי להגן על עומסי העבודה שלהם על AWS.    

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן