חדשות

פורטינט משיקה התקני אבטחה חדשים בסדרת FortiGate

התקני FortiGate משמשים כבסיס של הפלטפורמה המשולבת המקיפה ביותר בתעשייה, המופעלת באמצעות מעבדי ASIC מותאמים אישית, שירותי אבטחה משולבים המופעלים על ידי בינה מלאכותית ומערכת ההפעלה FortiOS

פורטינט®, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על דגמים חדשים של התקני FortiGateהכוללים האצת ביצועים מבוססת-ASIC ושירותי אבטחה משולבים מבוססי בינה מלאכותית של FortiGuard כדי לתמוך בקמפוסים, סניפים ארגוניים וסביבות מרכזי נתונים היברידיות. כל התקני ה-FortiGate 600F, FortiGate 3700F ו-FortiGate 70F החדשים כוללים דירוג מחשוב אבטחה המציע ביצועים טובים יותר מהמתחרים. המשמעות היא כי ארגונים אשר בוחרים ב-FortiGate, מממשים החזר עבור השקעה (ROI) טוב יותר, יכולה גדילה גבוהה יותר להגנה מפני איומים מתקדמים וחווית משתמש טובה יותר באמצעות פלטפורמה המשלבת בין רשת ואבטחה.    

המפתח הוא התכנסות עקבית בין רשת ואבטחה

בעולם ה-IT ההיברידי של ימינו, התקשורת חשובה יותר מתמיד כדי לחבר משתמשים, התקנים, אתרי קצה וסביבות מרובות עננים. כאשר ההאצה הדיגיטלית מניעה אף יותר ביזור של עובדים, התקנים ונתונים – שטח התקיפה הדיגיטלי ממשיך להתרחב. היכולת של ארגון לשלב בין רשת ואבטחה באופן עקבי במיקומים הפיזיים שלו ובענן תכריע את הצלחתו באבטחת ההתרחבות המהירה של קצוות חדשים אלו.

התקני האבטחה החדשים ממשפחת FortiGate משמשים כבסיס של פלטפורמת הרשת והאבטחה המשולבת המקיפה ביותר בתעשייה, המופעלת על ידי מערכת ההפעלה FortiOS כדי לספק אבטחה מתקדמת המשולבת בצורה רציפה עם יכולות רשת מתקדמות כמו SD-WAN, ZTNA, בקרי קצה LAN ותמיכה ב-5G. היות ו-FortiOS תוכננה מתוך מחשבה גם על תקשורת וגם על אבטחה, יכולת זו זמינה בכל התצורות, כולל התקנים, מכונות וירטואליות עבור פריסות מרובות עננים, קונטיינרים ו-SaaS. דבר זה הופך את ה-FortiGateמבוסס ה-FortiOS לפתרון מאפשר רב עוצמה של מודרניזציית רשת עם אבטחה המשולבת לאורך כל חלקי הרשת.  

התקני האבטחה מסדרת FortiGate החדשים מספקים תקשורת ואבטחה משולבים עבור סניפים ארגוניים, קמפוסים וסביבות מרכזי נתונים היברידיות

FortiGate 600F תומך בקמפוסים הדינמיים של ימינו – סדרת FortiGate 600F מספקת פתרון רשת ואבטחה משולב עבור פריסות קצה בקמפוסים כדי לתמוך באסטרטגיית Zero Trust Edge. כאשר ארגונים מאזנים את החזרה שלהם למשרד ותומכים בכוח עבודה היברידי, שירותי מדיה עשירים – כמו גישה לתכני וידאו ויישומים שונים – חייבים להיות כלולים כדי לתמוך ביוזמות צמיחה חדשות במודל ה-IT ההיברידי. כדי לתפעל את הקמפוס החדש והדינמי מאוד של ימינו, פורטינט מספקת יכולות ברמת מרכז נתונים לקו מוצרי הביניים שלה, כולל תמיכה בחיבורים הגבוהה בממוצע פי 7 לשנייה מפתרונות מקבילים בתעשייה. חידושים אלו מונעים על ידי ה- Network Processor 7 (NP7) ASICוכוללים ממשקי 25GbE מובנים כדי לעצור תנועה רוחבית של האיומים. FortiGate 600F מציע גם בחינת SSL של 7Gbps עם שירותי אבטחה מבוססי בינה מלאכותית המאפשרים למנוע נקודות עיוורות ברשת.      

FortiGate 3700F מספק חיבורים במהירות גבוהה בין מרכז הנתונים וריבוי העננים – ה-FortiGate 3700F מאבטח מרכזי נתונים שהינם חלק מרשתות IT היברידיות, הקריטיים עבור מסע ההאצה הדיגיטלית של הארגון. כהתקן פיירוול הרשת הקומפקטי היחיד בתעשייה בעל ממשקי 400GbE מרובים, FortiGate 3700F תומך בחיבורים במהירות גבוהה בין מרכז הנתונים וריבוי העננים כדי לספק חוויה דיגיטלית מיטבית עבור לקוחות, בכל מקום בו היישומים מאוחסנים. עם זמן שיהוי נמוך של כמעט 2 מיקרו-שניות, הפתרון תומך גם ביישומי מסחר בתדירות גבוהה. אכיפת ZTNA המשולבת באופן מובנה ב-FortiGate 3700F מאפשרת לארגונים לחוקק גישה מפורשת ליישומים כדי להבטיח כי הנתונים והיישומים נשארים מוגנים. בשילוב עם שירות ה-sandboxing המובנה החדש של פורטינט, FortiGate 3700F מספק מניעה בזמן אמת של מתקפות שלא נראו בעבר, תוך השפעה מינימלית על הפעולות.      

FortiGate 70F תומך בטרנספורמציית של קצה ה-WAN עבור סניפים ארגוניים – באמצעות FortiGate 70F, פורטינט ממשיכה להעצים את מומחי ה-IT לשנות את קצה ה-WAN שלהם באמצעות SD-WAN, אבטחה מתקדמת, ניתוב מתקדם ויכולות אכיפת ZTNAבהתקן אחד המותאם בגודלו לסניפים ארגוניים. FortiGate 70F תוכנן מחדש כדי לאפשר מקורות חלקים חלופיים כחלק מהאסטרטגיה של פורטינט לשמור על עמידות מול אילוצי שרשרת האספקה.  

FortiGate ושירותי אבטחה מבוססי בינה מלאכותית של FortiGuard

ההתקנים החדשים משתלבים עם כל שירותי האבטחה מבוססי הבינה המלאכותית של FortiGuard אשר הוצגו במערכת ההפעלה FortiOS 7.2, כולל ה-Sandboxing המובנה הראשון בתעשייה, הגנת התקנים מתקדמת לסביבות OT ו-IoT, איתור התפרצויות המספק התראות מיידיות ותרחישי ציד איומים להתפרצויות, SOC-as-a-Service המספק ציד ואוטומציה ברמה 1 עם אפשרויות לתמיכה ברמה 2 ורמה 3, מערכת ייעודית למניעת חדירות (IPS) ו-CASB מובנה. כל שירותי האבטחה של FortiGuard מופעלים על ידי למידת מכונה מהימנה, בינה מלאכותית ומחקר עצמאי של FortiGuard Labs ומשתלבים לאורך מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט כדי להגן בצורה טובה יותר נגד מתקפות מודרניות ידועות ולא ידועות לאורך שטח התקיפה המורחב של ימינו. 

FortiGate 600F בהשוואה למתחרים

לפניכם השוואה של מספרי הביצועים בגיליון הנתונים עבור התקני אבטחת המידע המובילים בשוק מול מספרי ביצועי היעד של סדרת FortiGate 600F. דירוג מחשוב האבטחה הוא קריטריון (מכפיל ביצועים) אשר משווה בין ביצועי FortiGate לעומת הממוצע בתעשייה של פתרונות מקבילים במגוון קטגוריות הנמצאות באותו טווח מחיר/ביצועים.  

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “FortiGate הוא יותר מהתקן פיירוול הרשת הנפרס ביותר בעולם. מדובר באחד מפתרונות ה-SD-WAN המובילים בשוק, בקר קצה LAN עוצמתי ובקר 5G, המספק את אכיפת ה-ZTNAהאוניברסלית היחידה בתעשייה. חשוב מכל, זהו הבסיס של פלטפורמת הרשת והאבטחה המשולבת היחידה הזמינה כיום. מדובר בשילוב המתרחש על פני למעלה מ-20 שנה, אשר התאפשר בזכות ASICs מותאמים אישית, שירותי אבטחה משולבים ו-FortiOS – מערכת הפעלה יחידה אשר פותחה בצורה אורגנית המשותפת לאורך מארג האבטחה של פורטינט בצורה עקבית, בין אם באתרים המקומיים או בענן”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן