חדשות

האו”ם יארח את אירוע יום האוקיינוסים העולמי השנתי

האו”ם יארח את אירוע יום האוקיינוסים העולמי השנתי (8 ביוני) עם הנושא התחדשות 2022: פעולה קולקטיבית למען האוקיינוס

מזכ”ל האו”ם, נשיא העצרת הכללית של האו”ם, פעילת הקיימות אמבר ולטה, האוקיינוגרפית סילביה ארל, הכלכלן ראלף צ’אמי, השייטת אלופת העולם ליסה בלייר ואחרים יישאו דברים באירוע שהופק בתרומת  Oceanic Globalוהתאפשר על ידי לה מר.

ביום רביעי ה-8 ביוני, האו”ם יארח את חגיגת יום האוקיינוסים העולמית השנתית שלו עם הנושא 2022 Revitalization: פעולה קולקטיבית למען האוקיינוס. הופק על ידי המחלקה לענייני אוקיינוסים וחוקת הים של המשרד לעניינים משפטיים בתרומת הארגון ללא מטרות רווח Oceanic Global, והתאפשר על ידי לה מר. יום האוקיינוסים העולמי של האו”ם 2022 (UNWOD) יכלול נאומים מרכזיים, פאנלים, מצגות והופעות שהתחילו על ידי המזכ”ל ונשיא העצרת הכללית. התוכניות של היום יכללו גם קולות מובילים כמו פעילת הקיימות אמבר ולטה, כלכלן קרן המטבע הבינלאומית ראלף צ’אמי, השייטת אלופת העולם ליסה בלייר, חוקרת הים העמוק שינה תלמה והשף כוכב המישלן שינובו נאמה, אם להזכיר כמה מהם. בעוד שיום האוקיינוסים העולמי של האו”ם היה וירטואלי לחלוטין מאז 2020, החגיגה השנה תפגיש שוב נציגים של האו”ם ומובילי דעה מרחבי העולם לכינוס פנים אל פנים במטה האו”ם בניו יורק. האירוע יהיה פתוח לציבור גם בשידור חי בין השעות 10:00-13:30 (EDT) באתר יום האוקיינוסים העולמי של האו”ם (www.unworldoceansday.org) עם התוכן המשותף מחדש בערוצים החברתיים @unworldoceansday.

האוקיינוס מחבר, מקיים ותומך בכל החיים על פני כדור הארץ, אך יציבותו נמצאת בנקודת מפנה. וכפי שהוכיחו לנו השנים האחרונות של המגפה, עלינו לעבוד יחד כאשר אנו מטפלים בנושאים המשפיעים על כולנו. הנושא של UNWOD 2022  של “התחדשות: פעולה קולקטיבית למען האוקיינוס” מעודד שיתוף פעולה לקראת איזון חדש עם האוקיינוס שכבר אינו מדלדל עוד את השפע שלו, אלא במקום זאת משחזר את החיוניות שלו ומביא לו חיים חדשים. התוכנית של היום תפנה את תשומת הלב לקהילות, לרעיונות ולפתרונות הפועלים להחייאת האוקיינוס ולכוכב הלכת הכחול שלנו בכללותו. היא תכנס מובילי דעה, סלבריטאים, שותפים מוסדיים, קולות קהילתיים, יזמים ומומחים חוצי תעשיות כדי להאיר אור חדש ומלא תקווה על מערכת היחסים של האנושות לאוקיינוס, להביא אנרגיה ורעיונות חדשים לאופן שבו אנו מטפלים בסוגיות מפתח, ולעורר השראה כמו גם להצית פעולה קולקטיבית לקראת שינוי חיובי.  

UNWOD 2022 ייפתח בהערות של מזכ”ל האומות המאוחדות, ואחריו הודעות מנשיא העצרת הכללית. ההערות המרכזיות יינתנו על ידי דוגלת הקיימות אמבר ולטה, נשיאה ויו”ר משותף שלMission Blue סילביה ארל, שר החוץ הפורטוגלי ז’ואאו גומס קראוויניו, ראלף צ’אמי מקרן המטבע הבינלאומית ולסלי קראוטר, סגן נשיא בכיר של La Mer. מפגשים נוספים לאורך היום כוללים סדרה של “פתרונות זרקור” בהשתתפות שינובו נאמה, שף  Relais & Châteaux, אדריכלית הנוף המובילה קייט אורף ואלופת העולם בשייט ליסה בלייר, פאנל בנושא “כלכלת האוקיינוס ​​המחודשת” בהשתתפות מרטין קוהרינג מהאקונומיסט ומנהלת הקיימות ב-Salesforce, וויטני ג’ונסטון, הודעות וידאו מהשחקנית נטלי קלי, aquanot Fabien Cousteau, והופעה של מארגנת פעילות סביבתית לנוער והמשוררת ג’ייד לוזאדה.  תכניות היום ינעלו בהופעה מוזיקלית של הזמרת והיוצרת מרגרט גלספי והגיטריסט ג’וליאן לאגה. הזוכים בתחרות הצילום השנתית התשיעית של האו”ם העולמית ליום האוקיינוסים יוכרזו גם על ידי האוצרת שלה לשנת 2022, אלן קוילארטס.

האירוע השנתי של יום האוקיינוסים העולמי של האו”ם מציין את פתיחת “שבוע האוקיינוסים העולמי” שבמהלכו ימשיכו האירועים הבאים, בהנחיית חברי פלטפורמת יום האוקיינוסים העולמי של האו”ם וחובבי אוקיינוסים אחרים מרחבי העולם, את השיחה סביב הנושא הרשמי של יום האוקיינוסים העולמי של האו”ם 2022 – התחדשות: פעולה קולקטיבית למען האוקיינוס.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן