חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט מובילה את ההתפתחות של רשתות משולבות אבטחה

התכונות החדשות ב-FortiOS משלבות בין תקשורת ואבטחה כדי לאחד בין SD-WAN, ZTNA, SWG, NGFW ועוד ומאפשרות רמת אבטחה גבוהה ומסונכרנת בכל קצוות הרשת 

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, השיקה את מערכת ההפעלה FortiOS 7.2, הכוללת עדכונים חדשים למערכת ההפעלה המובילה של החברה, המשמשת כבסיס של מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט. המערכת החדשה כוללת מעל ל-300 תכונות חדשות המשפרות את היכולת של פורטינט לשלב אבטחה בכל קצוות הרשת, יחד עם ביצועים ויכולת גדילה הדרושים כדי לאתר ולמנוע איומים לאורך כל התשתית של הארגון.   

תמיכה ברשתות היברידיות והאצת ביצועים עסקיים 

צמיחה והרחבה של הארגון הדיגיטלי, תוך הגנה על תשתית מבוזרת, מעולם לא היו יותר קריטיות או מורכבות יותר. הרשתות כיום הן היברידיות בעיצובן – ומבוזרות על גבי האתר המקומי, בקצוות הרשת ובענן – והן ימשיכו להוות גורם המאפשר את ההאצה הדיגיטלית. לפי ברנדון באטלר, מנהל מחקר, רשתות ארגוניות ב-IDC, “הרשת היא הבסיס לשימוש מאובטח, בעל יכולת גדילה ויעיל של סביבת הענן, קצוות הרשת ויישומי IoT. ארגונים כיום זקוקים לרשתות היברידיות, המאפשרות ליישום ולתהליכי עבודה לנוע בצורה רציפה לאורך כל הרשת, כך שכל משתמש וכל התקן יהיו מסוגלים לגשת למידע קריטי מכל מיקום. ניהול משולב של רשת ואבטחה מתקדמות הופך לגורם מאפשר רב עוצמה של ההאצה הדיגיטלית”.

מערכת ההפעלה FortiOS 7.2 מספקת שירותי אבטחה חדשים מבוססי בינה מלאכותית של FortiGuard, שדרוגים בפלטפורמת הרשת והאבטחה המשולבת היחידה הזמינה כיום ואיחוד נוסף בין מוצרי אבטחה נקודתיים לאורך רשתות, נקודות קצה ועננים. שדרוגים אלו מאפשרים ל-FortiOS להמשיך להגן על הרשתות ההיברידיות של ימינו לאור נוף האיומים הגובר, תוך שהמערכת מסייעת לארגונים להשיג האצה דיגיטלית. 

שירותי אבטחה חדשים מבוססי בינה מלאכותית של FortiGuard

חבילת שירותי האבטחה המקיפה של FortiGuard של פורטינט מבוססת על המודיעין של מעבדות FortiGuard ומשולבת בטבעיות במארג האבטחה של פורטינט כדי לספק אבטחה אוטומטית ומתואמת בזמן אמת. השירותים של FortiGuard מופעלים על ידי מודלים של למידת מכונה ובינה מלאכותית המעודכנים באמצעות מערכי נתונים מאוחדים הניזונים מרשתות, נקודות קצה וסביבות ענן, מחקר עצמאי מקיף ושיתוף פעולה נרחב בתעשייה. במערכת ההפעלה FortiOS 7.2, פורטינט מרחיבה את ההיצע באמצעות מגוון רב של שירותים חדשים ושדרוגים במטרה לעצור איומים ידועים ולא ידועים במהירות וביעילות יותר מאשר בעבר. 

השירותים החדשים כוללים: 

Sandbox מוטמע – תכונה זו משנה את יכולת איתור האיומים על ידי ה-sandbox המסורתי למניעה בתוך הרשת בזמן אמת כדי לעצור תוכנות זדוניות ידועות ולא ידועות עם השפעה מינימלית על הביצועים. התוצאה היא הגנה טובה יותר מפני תוכנות כופר בהשוואה לפתרונות אשר מאפשרים לקבצים חשודים להיכנס לרשת ואז מוכרחים לרדוף אחר הנוזקות לאחר התקיפה. 

הגנת התקנים מתקדמת – השירות מנטר ומבצע הפרדה של התקני OT ו-IoT באופן אוטומטי בהתבסס על מאפייני הרשת הייחודיים שלהם, מאפשר זיהוי מלא ומשתמש בחוקה מותאמת על מנת לאכוף מדיניות מתאימה ולהפוך את תיקון החולשה לאוטומטי. השירות מוצע כחלק מפתרון ה-NGFW וב-LAN Edge באמצעות התממשקות עם FortiNAC, כולל מדיניות חוקה של NAC, אשר מאפשרת איתור ותגובה בקרבה להתקן המוגן. 

איתור התפרצויות – הגרסה החדשה מאפשרת תגובה מהירה יותר להתפרצות של מתקפות באמצעות התראות מיידיות ושימוש בסקריפטים אשר מזהים ומגיבים אוטומטית לאיומים חדשים כדי לספק לצוותי ה-SOC זמן מהיר יותר לאיתור ותיקון. 

SOC-as-a-Service – מאפשר לצוותי ה-SOC להתמקד בביצוע פעולות משמעותיות יותר באמצעות ניהול ובקרה על ידי צוות המומחים הגלובלי של פורטינט. שירות מצורף זה מתומחר בצורה נוחה בעלות קבועה עבור התקני NGFW.  

מערכת ייעודית למניעת חדירות – מנוע IPS מתקדם שתוכנן עבור ארגונים הדורשים רגולציה. פתרון זה מאפשר מעבר מחומרה נפרדת ל-NGFW, תוך שמירה על מדיניות הפעולות והתאימות. 

שירות CASB מוטמע – שירות חדש עבור FortiGate NGFW משולב עם סוכן ה-FortiClient כדי לאפשר בדיקת תעבורת ZTNAמוטמעת ובדיקת אבטחה של התקני קצה.  

השדרוגים המרכזיים במערכת ההפעלה החדשה כוללים: 

דירוג מארג האבטחה – השירות מדריך לקוחות בעודם מתכננים, מטמיעים וממשיכים לקדם את מדיניות האבטחה של הארגון שלהם, תוך התחשבות בבדיקות תאימות ורגולציה, זיהוי נקודות תורפה קריטיות וחולשות בהגדרת התצורה.

אבטחת גלישה לאינטרנט – שירותי URL, DNS וסינון ווידאו מבוססי בינה מלאכותית מספקים הגנה מקיפה מפני איומים כדי להתמודד עם מגוון איומים, כולל מתקפות כופר, גניבת פרטים אישיים, פישינג ומתקפות אחרות מבוססות-אינטרנט.  

שדרוגים בפלטפורמה היחידה הזמינה כיום המשלבת בין תקשורת ואבטחה 

הגישה של פורטינט של רשת המבוססת על אבטחה מתוכננת באופן ייחודי עבור סביבות מודרניות לאורך כל קצוות הרשת. דבר זה מבטיח כי פונקציות אבטחה אשר מופעלות על ידי בינה מלאכותית מאפשרות האצה דיגיטלית מאובטחת. מערכת ההפעלה FortiOS 7.2מאחדת אף יותר את השילוב בין תקשורת ואבטחה לאורך NGFW, SD-WAN, LAN Edge, 5G, ZTNA ועוד. 

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “פורטינט ממשיכה לדחוף את גבולות האפשרי בשילוב בין רשת ואבטחה כדי לאפשר ללקוחות ולשותפים להתחרות בצורה מוגנת ויעילה בשוק הדיגיטלי של ימינו. לא ניתן יותר להתייחס לתקשורת ואבטחה כאסטרטגיות נפרדות. ההווה והעתיד הנראה לעין מורכבים מרשתות היברידיות ורק באמצעות אבטחה בבסיסן, הרשתות הללו יסתגלו במהירות ובאופן מותאם כדי לאבטח את כל הקצוות. מעל ל-20 שנים של מחקר ופיתוח אורגניים מיצבו את פורטינט ככוח המניע מאחורי החדשנות בתחום אבטחת הסייבר. כעת, עם ההשקה של מערכת ההפעלה FortiOS 7.2, פורטינט קובעת סטנדרטים חדשים בתעשייה עבור רשת ואבטחה משולבות”.   

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן