חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט ו-HashiCorp מכריזות על התממשקות עם Terraform לאבטחת ענן פשוטה ואוטומטית

ההתממשקות של פתרון ה-FortiManager עם HashiCorp Terraform מספקת ללקוחות יכולות פריסה, ניהול ואוטומציה יעילים של אבטחה גם בסביבות מרובות-העננים המורכבות ביותר

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על ההתממשקות בין פתרון ה-FortiManager של פורטינט ו-HashiCorp Terraform כדי להפוך את פעולות ההטמעה לפשוטות ואוטומטיות עבור פריסות של עננים היברידיים וריבוי עננים (multi-cloud), תוך מינוף מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט

אוטומציית אבטחה בסביבות ענן מורכבות 

למעלה מ-90% מהארגונים משתמשים בעננים היברידיים ובסביבות מרובות עננים, מה שעלול ליצור עומס על מנהלי הרשת מבחינת הצורך לנהל את התשתית והפריסות במגוון סביבות ענן שונות. ארגונים עומדים בפני האתגר של קישוריות בין יישומים ונתונים לאורך עננים, מרכזי נתונים וסניפי הארגון, כאשר פעמים רבות משמעות הדבר היא התפשרות על אבטחה והיעילות התפעולית. בו בזמן, תצורה שגויה מהווה את סיכון האבטחה המרכזי אשר משפיע על פריסות הענן, בעיקר בשל התהליכים הידניים.

כאשר ארגונים ממנפים את הענן ההיברידי וסביבות מרובות עננים כדי להתקדם בצורה מהירה יותר ולהשיג גמישות, הם מחפשים יכולות גדילה ואוטומציה עבור מחזור החיים של ה-DevOps באמצעות השימוש בתשתית כקוד (IaC) כדי לספק, להגדיר תצורה ולשנות את תשתיות הענן הדרושות לפי הצורך. 

התממשקות בין Terraform ומארג האבטחה של פורטינט

ההתממשקות בין פורטינט ו-Terraform מספקת ללקוחות דרכים רבות יותר לפרוס, לנהל ולהפוך את האבטחה לאוטומטית בצורה יעילה יותר אפילו בסביבות מרובות-העננים המורכבות ביותר. ההתממשקות כוללת:

  • ה-FortiManager Terraform החדש תומך בגרסאות 6.0, 6.2, 6.4 ו-7.0 של FortiOS. באמצעות ההתממשקות, צוותי ה-DevOps יכולים לפרוס ולמנף בפשטות את מארג האבטחה של פורטינט על התשתית-כקוד של Terraform בכל פריסות הענן. 
  • ארגונים יכולים להשתמש בגרסה האחרונה של FortiOS הנתמכת על ידי התממשקות ל-Terraform בעלת התצורה המשותפת הנמצאת בגרסאות 6.0 עד 7.0 של FortiOS, מה שמפחית משמעותית את המורכבות התפעולית ומאיץ את הפריסה של התקני FortiGate VM . התממשקות ה-FortiOS Terraform כוללת 38 קטגוריות, 587 משאבים, 226 מקורות נתונים, 378 מודלים לבדיקה עצמית ו-822 קבצי עזרה. הפתרון הוטמע מעל ל-56,000 פעמים על ידי לקוחות פורטינט. 
  • באמצעות ההתממשקות הרחבה אל ה-Terraform, מארג האבטחה של פורטינט מספק לארגונים את הגמישות לצאת לכל מסע של חדשנות דיגיטלית בענן באמצעות ניהול מרכזי ונראות בכל הסביבות. פתרונות אבטחת הענן האדפטיביים של פורטינט מאפשרים לארגונים לשלב בחופשיות את אבטחת הענן של פורטינט בכל סביבת ענן ותומכים בכל מקרי השימוש בענן לאורך רשת הענן, היישומים והפלטפורמות כדי לסייע ללקוחות לאבטח כל יישום על כל ענן. 

HashiCorp מסתמכת על התממשקויות קיימות באמצעות ה-Open Fabric Ecosystem

HashiCorp היא שותפה טכנולוגית מרכזית בתוכנית ה-Fabric-Ready כחלק ממרחב הפעילות הצומח במהירות של ה-Open Fabric של פורטינט. מרחב פעילות ה-Open Fabric כולל מעל ל-400 התממשקויות ומרחיב את מארג האבטחה מעבר למוצרים של פורטינט עצמה, מה שמאפשר נראות מלאה יותר של תשתית ה-IT וכתוצאה מכך, החזר השקעה כללי טוב יותר והגנה מקיפה לאורך כל שטח התקיפה הדיגיטלי של הלקוחות.

באמצעות ההתממשקות הנוכחית, פורטינט ו-HashiCorp מספקות אוטומציית אבטחה עמוקה וחזקה עבור פריסות עננים היברידיים ופריסות מרובות-עננים המונעות על ידי DevOps, תוך מינוף מארג האבטחה של פורטינט. פורטינט מציעה את אבטחה הענן המובנית המקיפה ביותר עם התממשקות הדוקה עם פלטפורמות ענן מרכזיות כמו Azure, Google Cloud ו-AWS, מה שמאפשר ללקוחות לנהל, לפשט ולהפוך את הפעולות שלהם לאוטומטיות בצורה מאובטחת בין כל פלטפורמות הענן הציבורי הגדולות, קצות הרשת ומרכזי הנתונים באמצעות ההתממשקות עם Terraform.

Terraform יכולה להשתמש בקוד כדי לנהל אובייקטים שונים והתקנים בענן ולנהל את האובייקטים בסביבות הללו, מה שמשפר משמעותית את גמישות הפריסה, מקצר את מחזור הפריסה והופך פריסות דינמיות בקנה מידה גדול למציאות בעלת משמעות רבה עבור הטמעות FortiOS בענן. התממשקות ה-Fortinet Terraform פועלת יחד עם Terraform Enterprise ו-Terraform Cloud ומאפשרת לארגונים שיתוף פעולה יעיל ואפשרות שימוש יחד עם ספקי Terraform אחרים. 

בורזין פאטל, סגן נשיא בריתות גלובליות ב-HashiCorp, אמר כי, “אנחנו נרגשים מההתממשקות החדשה בין פורטינט ו-Terraform. ספק ה-Terraform החדש והמאומת עבור FortiManager ו-FortiOS מאפשר למפעילים לספק את כל המשאבים של פורטינט כדי לנהל בצורה טובה יותר את תשתית ריבוי העננים שלהם, למזער את הבזבוז בענן ולשפר את האבטחה”.  

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “באמצעות ההתממשקות בין FortiManager ו-Terraform, פורטינט ו-HashiCorp מאפשרות לארגונים להפוך את ניהול האבטחה לאוטומטי – מה שמונע טעויות הנגרמות על ידי תצורה שגויה – ולפשט את ההשקה ושינוי הניהול של פוליסות אבטחה. התממשקות זו מספקת לארגונים ביטחון רב יותר להטמיע יישומים חדשים, תוך הפחתת המורכבות של התשתיות שלהם”.   

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן