×
בטחוןחדשות

עין שלישית מרחיבה את פעילותה בענף האבטחה באמצעות רחפנים

התקשרה בהסכם עם חברת ‘רשת ביטחון’ לביצוע פיילוט במוצרי החברה כחלק מהעבודה השוטפת של רכזי ביטחון

טכנולוגיות החברה יסייעו למאבטחים בזיהוי פעילות לילית באזורים מאוימים ויספקו יכולת אחיזת שטח מתקדמת.

תחום האבטחה והבטיחות העולמי בעזרת רחפנים הינו שוק בהיקף של כ- 500 מיליון דולר בשנה, שלפי הערכות צפוי לגדול בקצב שנתי של 34% עד 2027.

ליאור סגל, מנכ”ל עין שלישית: “הסכם הפיילוט עם ‘רשת ביטחון’ תואם את המשך התרחבות החברה בתחומי הליבה שלה, תוך מינוף יתרונותיה הטכנולוגיים בתחום הבינה המלאכותית ומערכות אחיזת השטח המתקדמות שלה. תחום האבטחה והביטחון באמצעות רחפנים הוא תחום רחב היקף וצומח ובכוונתנו לקחת חלק בשוק זה, כאשר שיתוף הפעולה עם חברת ‘רשת ביטחון’, לה אלפי עובדים ופריסה ארצית נרחבת, עשוי להוביל, לאחר השלמת הפיילוט בהצלחה, לקבלת הזמנות של ציוד מהחברה בהיקפים משמעותיים וכן להוביל ליצירת התקשרויות עם גורמי ביטחון נוספים”. 

חברת עין שלישית מערכות (ThirdEye Systems) מעדכנת היום על התקשרות עם חברת האבטחה הישראלית ‘רשת ביטחון’ לביצוע פיילוט לשילוב מוצרי החברה, בתחום האנליטיקה והמערכות האלקטרו-אופטיות באמצעות בינה מלאכותית, במערך האבטחה והביטחון שוטף של רשת ביטחון.

בשלב הראשון, שלהערכת החברה יימשך כחודשיים, ישמשו מוצרי החברה לצורך אבטחה יישובית כחלק ממערך ההגנה של רכזי הביטחון של שני ישובים באזורים מאוימים בנגב או באיו”ש, בהם ישולבו המערכות ותיבחן יעילותן במסגרת העבודה השוטפת של רכזי הביטחון. בשלב השני יבחנו החברה ורשת ביטחון שילוב טכנולוגיית החברה במתארי פעילות נוספים אחרים שהינם חלק מהפעילות השוטפת של רשת ביטחון. טכנולוגיות החברה יסייעו למאבטחים בזיהוי פעילות לילית באזורים מאוימים ויספקו יכולת אחיזת שטח מתקדמת, ויאפשרו כיסוי שטח נרחב למניעת פעילות פלילית וחבלנית באזורים מאוימים בענפים שונים החל מביטחון אישי ועד לסיוע במלחמה בפשיעה החקלאית.

בכפוף להשלמת הפיילוט בהצלחה, הצדדים יפעלו להתקשרות בהסכם שיתוף פעולה מלא, כאשר להערכת החברה, השלמת הפיילוט בהצלחה עשויה להוביל לקבלת הזמנות של ציוד מהחברה בהיקפים משמעותיים. 

להערכת החברה, תחום האבטחה והבטיחות בעזרת רחפנים הינו כיום שוק עולמי בהיקף של כ- 500 מיליון דולר בשנה, אשר לפי הערכות צפוי לגדול בקצב של 34% בשנה עד 2027*. כמו כן, החברה מעריכה כי שימוש ברחפנים לשיפור איכות האבטחה וכן הפחתה של מספר המאבטחים בפועל טומן בחובו פוטנציאל כלכלי משמעותי שעשוי לבוא לידי מימוש בהמשך לפיילוט מוצלח כאמור.

לאחרונה עדכנה עין שלישית כי חתמה על מזכר הבנות לשת”פ עם חברת איירובוטיקס בתחום הרחפנים לשימוש הדדי בטכנולוגיות של החברה ושל איירובוטיקס לצורך יצירת פתרונות משותפים. שיתוף הפעולה נועד עבור הרחבת הפעילות הקיימת של כל אחד מהצדדים באמצעות מינוף הטכנולוגיות של שני הצדדים. ההסכם הסופי, ככל שייחתם, יכלול יעדים שמטרתם להניב לצדדים הכנסות משותפות בסך כולל של לפחות 10 מיליון דולר עד לסוף שנת 2024.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן