חדשות

עופר סגל, מונה לסמנכ”ל פיתוח עסקי ומכירות בחברת SOLYGANA מקבוצת בולטהאופ השקעות

במסגרת תפקידו בחברה המספקת מעטפת כוללת לכל הקשור לאנרגיה מתחדשת, סגל, יהיה אמון על פיתוח שווקים בארץ ופיתוח עסקי, שיתופי פעולה אסטרטגיים וניהול מערך המכירות בחברה. בנוסף, יהיה אחראי על פיתוח סגמנטים חדשים לפעילויות החברה בתחום האנרגיה והתשתיות.

SOLYGANA מקבוצת בולטהאופ השקעות, מציגה פתרונות אנרגיה ועמדות טעינה מתקדמות למגזר העסקי והפרטי עם תמהיל מוצרים המהווים את חוד החנית הטכנולוגית, תחת תקן אירופאי מחמיר (CE). החברה נמצאת בבעלות פרטית ומובילים אותה בכירים מוותיקי הענף: איש העסקים רן פרסברג – בעלים, ג’וי זוהר מהנדס ראשי- שותף, שלומי גבאי – מנכ”ל.

סגל (54), בעל ניסיון מצטבר של למעלה מ- 30 שנה בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות מובילות מענפי הרכב והבטיחות, טכנולוגיה ועוד. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ”ל בחברת הסטארט אפ InCarEye בעל מניות בחברה ונמנה על מקימי החברה. לפני כן, כיהן כסמנכ”ל סחר, שיווק ומכירות של יבואנית הרכב החשמלי  EV MOTORS. בעברו סגל מילא שורת תפקידים בכירים בחברות כמו טרפילוג, AWACS , דויד לובינסקי, הרץ, אלדן ועוד. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ויחסי ציבור מאוניברסיטת דרבי ותואר ראשון במנהל עסקים גם מאוניברסיטת דרבי וכן בוגר לימודי  NLP.

מהנהלת חברת SOLYGANA נמסר “אנו רואים בצירופו של סגל חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה, הפועל להצמחת החברה והצעדתה לשלב הבא בזירות המקומית והבינלאומית. סגל מביא עמו רקורד עשיר בעולמות הטכנולוגיה והאנרגיה המתחדשת, כך שניסיונו וקשריו בהחלט עשויים לתרום בהעמקת מיצובנו כשחקן דומיננטי בענף. מגוון הפתרונות החדשניים שאנו מציעים, לצד תוכנת ניהול עמדות הטעינה שאנו מביאים לקהל צרכני האנרגיה שהופכת את חווית המשתמש לנוחה במיוחד ומעניקה לנו יתרון משמעותי בשוק צומח ותחרותי זה”.

עופר סגל, הוסיף “אני שמח להצטרף לשורותיו של ארגון מוערך וחדשני זה המפתח את חוד החנית הטכנולוגית לעולמות הטעינה החשמלית, בדגש על אנרגיה ירוקה ותשתיות של הקמת איים אנרגטיים ברחבי ישראל ופריסת עמדות טעינה מנוהלות בשיתוף פעולה עם חברת  QUANTEX GLOBAL. הבשורה שאנו מביאים משמעותית וצפויה להותיר חותם בזירה הגלובלית, בדומה ליתר מותגי הקבוצה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן