חדשותישראל

עו”ד ענת ברנשטיין-רייך תעמוד בראש בנקאות השקעות ופיתוח עסקי הודו-ישראל ב-BDO ישראל

חברת היעוץ  BDO ישראל ועו”ד ענת ברנשטיין-רייך ממזגים את הפעילויות המשותפות בתחום בנקאות השקעות ופיתוח עסקי הודו-ישראל. ברנשטיין-רייך, שתעמוד בראש הפעילות הממוזגת, פועלת למעלה משני עשורים לקידום קשרים עסקים עם הודו ומשמשת כיום כיו”ר לשכת המסחר ישראל – הודו, נפאל וסרי לנקה. וזאת לצד, היותה סגנית נשיא לשכת המסחר ישראל – אסיה ונשיאת הסניף הישראלי של ארגון היזמות ההודי העולמי TIE. 

בין היוזמות אותן הובילה לאורך השנים הקמת האגריבטור – המרכז לטכנולוגיות חקלאיות ישראליות בהודו, ניהול תוכנית גשר לחדשנות של רשות החדשנות ופרויקט ייזום שכונת מגורים בעיר מייסור בדרום הודו. ברנשטיין-רייך זכתה בפרס ״ידיד הודו״ על תרומתה לקידום הכלכלה.

במקביל היא פעילה בקידום נשים בעסקים ומכהנת כנציגת ישראל בארגוני נשים בינלאומיים. לאחרונה הוזמנה להיות מובילה גלובלית בתחום המימון במסגרת ארגון  G100 – ארגון מאה נשים מובילות בעולם. הצוות של ברנשטיין-רייך המצטרף לחברה החדשה כולל את דר׳ שירה שלוי המתמחה בחברות מוביליטי ואנרגיה, ומריה נמנמן, עד לא מזמן, סגנית הנספח המסחרי בניו דלהי. 

רו”ח יגאל טולדנו, שותף ומנהל BDO Consulting, ברך את ענת ואת צוותה, עם הצטרפותם לקבוצה: “ניסיונה רב השנים, הקשרים העמוקים שטוותה במגזר העסקי העצום של הודו וההכרות שלה עם התרבות המקומית יעצימו את מערך בנקאות ההשקעות ויביאו להרחבת כמות העסקאות של חברות ישראליות בתת היבשת והיקפן. פעילות עסקאות הודו ב-BDO ישראל תפעל לצד פעילות עסקאות סין, BDO SHENG בניהולו של אילן מאור, דסק וייטנאם בניהול עינת הלוי לוין ומחלקת בנקאות השקעות בניהול תמר בן דור והם יתרמו במשותף לחיזוק הפעילות העסקית של חברות מהארץ במדינות המזרח הרחוק ושאר חלקי העולם.”

עו״ד ענת ברנשטיין-רייך הוסיפה כי ציר העסקים ישראל-הודו צומח לצד היחסים בין שתי המדינות ומטרת החברה החדשה להנגיש את השוק ההודי, לחברות ישראליות, שעד כה חששו ממנו, וכיום מבינות כי הודו היא שוק שלא ניתן להתעלם ממנו. היכולות שלנו יחד עם סל היכולות של קבוצת BDO ייצרו את המרכז המוביל בישראל לעסקאות על ציר ישראל אסיה. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן