חדשות

סקירה טכנית של ESG מדגישה את היתרונות ואת החיסכון בעלויות אחסון הגיבוי

סקירה טכנית חדשה של ESG מדגישה את היתרונות ואת החיסכון בעלויות אחסון הגיבוי בשימוש בשכבות הייחודיות של ExaGrid עבור סביבות Commvault עם עלייה של 3:1 במניעת שכפול נתונים.

הסקירה של ESG מגלה ש-ExaGrid מספקת שיפור פי 3 במניעת שכפול נתונים וניהול קל עם Commvault.

ExaGrid®, ספקית פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה כי סקירה טכנית של ESG שפורסמה לאחרונה, ExaGrid with Commvault: Maximum Deduplication Savings with Easy Management שנכתבה בידי קרי דולן, אנליסט בכיר לאימות פתרונות IT ובידי קרייג לדו, אנליסט לאימות פתרונות IT, מתעדת את תהליך הבדיקה של ExaGrid שבוצעה בידי ESG, והיא מדגימה את החיסכון בקיבולת וגם את קלות השימוש הנובעים מפתרון הגיבוי המשולב של ExaGrid ו-Commvault. יכולת מניעת שכפול הנתונים מ-Commvault יכולה להישאר פעילה, ו-ExaGrid מקדמת עוד יותר את מניעת השכפול של Commvault ביחס של 3:1.

מתוך דו”ח ESG:

“ידוע היטב ש-ExaGrid וגם Commvault מציעות פתרונות גיבוי קלים לשימוש שיכולים לעזור לכם לאחסן נתונים בצורה יעילה יותר עם מניעת שכפולים. מה שאולי פחות ידוע הוא שפתרון משולב של ExaGrid ו-Commvault יכול להשיג מניעת שכפול גדולה עוד יותר: עד 20:1 במקרים רבים. הפחתה של פי 20 בעלויות אחסון הגיבוי יכולה להיות דחיפה משמעותית לכל תקציב.

ESG אימת את זה:

  • הפתרון המשולב של ExaGrid/Commvault כיווץ מערך נתוני גיבוי בנפח של 123 טרה-בייט, שנבנה ב-15 ימים של נתוני קבצים, מכונות וירטואליות של VMware וגיבוי בסיסי נתונים מסוג SQL ל-8.66 טרה-בייט, הפחתה בשיעור של 14:1, בסביבת בדיקה מציאותית אך שמרנית במתכוון.
  • הפריסה והניהול של הפתרון המשולב היו פשוטים, אינטואיטיביים ומהירים”.

פתרון הגיבוי והאחסון השכבתי של ExaGrid דורש אינטגרציה הדוקה בין תוכנת הגיבוי לאחסון הגיבוי. ביחד, Commvault ו-ExaGrid מספקות פתרון גיבוי חסכוני שמתרחב לפי הצורך כדי לענות לצרכים של סביבות ארגוניות תובעניות. ExaGrid משפרת את כלכלת האחסון של סביבות Commvault על ידי עבודה עם מניעת השכפולים של Commvault פעילה על כדי לספק הפחתה של עד 20:1 בצריכת האחסון – חיסכון של עד פי 3 באחסון לעומת שימוש בשכפול הנתונים של Commvault בלבד. שילוב זה מוזיל באופן דרמטי את העלות של אחסון הגיבוי באתר ומחוצה לו.

את הנתונים, לאחר תהליך ניקוי השכפולים, ניתן לשלוח מ-Commvault להתקני ExaGridלמניעת כפילות נוספת. הפתרון של ExaGrid משפר את יחס מניעת השכפולים הממוצע של Commvault, שעומד על 5:1, ומביא אותו עד 15:1, מה שמפחית את טביעת הרגל של האחסון ב-300%. זה מקטין במידה ניכרת את עלות אחסון הגיבוי, ועם מאפשר להשאיר ללא שינוי את התצורה של Commvault, מכיוון שמניעת השכפולים של Commvault יכולה להישאר פעילה. בדוגמה זו, ExaGrid יכולה לשעתק את הנתונים, עם שיעור מניעת השכפול של 15:1, אל אתר שני כדי לבצע שמירה ארוכת טווח מחוץ לאתר ולשחזור מאסון. תהליך מניעת השכפולים הנוסף חוסך רוחב פס בנוסף לחיסכון באחסון בשני האתרים.

“ExaGrid ממשיכה לחדש כדי לייעל את האינטגרציה עם יישומי הגיבוי שאנו תומכים בהם, ומספקת ללקוחותינו הטבות ייחודיות עבור יישומי הגיבוי בהם הם משתמשים. אנו מצליחים לצמצמם את שכפול הנתונים מעבר לביטול שכפול הנתונים בנתוני Commvault כבר זמן מה כדי להביא לידי מרב את החיסכון באחסון, והדוח החדש הזה מדגיש עד כמה זה באמת עובד, כל זאת מבלי לדרוש ממשתמשי Commvault הנוכחיים לבצע שינויים בתצורה שלהם”, אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ”ל ExaGrid. “אנו מקווים שמשתמשי Commvault הנוכחיים, ומי מאלה שמתכננים להתחיל להשתמש ב-Commvault יעיינו בדיווח הזה וישקלו את החיסכון באחסון ש-ExaGrid יכולה להביא לסביבת הגיבוי שלהם. בנפרד, ExaGrid יכולה לשפר מאוד את הגיבוי של Commvault ולשחזר את הביצועים אם ביטול שכפולח הנתונים הכפילויות של Commvaultכבוי. במקרה זה, ExaGrid מספקת את אותו חיסכון באחסון אך עם ביצועי גיבוי ושחזור משופרים מאוד. ExaGrid מעניקה ללקוחות Commvault את האפשרות להשאיר את מניעת השכפולים של Commvault פעילה, או לבחור לכבות אותה לטובת שיפור הביצועים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן