חדשות

בומברדייה מכריזה על מינויים חדשים לצוות המכירות

בומברדייה הודיעה היום על שינויים אסטרטגיים בצוות הנהלת המכירות הבינלאומי שלה. השינויים, שנכנסים לתוקף לאלתר, נועדו לייעל עוד יותר את חוויית המכירות העולמית של בומברדייה ולנצל את הביקוש החזק למטוסי העסקים המובילים שלה בשוק.

בעקבות החלטתו לפרוש מהחברה כדי לחפש הזדמנויות אישיות, כריסטוף דגומואה, סגן נשיא לענייני מכירות בינלאומיות משאיר צוותי מכירות מרובים ומיומנים. כריסטוף, מוביל מכירות מוכשר, משאיר אחריו בסיס איתן שעליו בומברדייה בנתה את הערכים הממוקדים בלקוחות שלה.

“אנו אסירי תודה על 17 שנות השירות המסור של כריסטוף בבומברדייה, כמו גם על הצוות שבנה, המוכנים כעת לקחת על עצמם אחריות רחבה יותר”, אמר פיטר ליקוראי, סגן נשיא בכיר, לענייני  מכירות של  מטוסים חדשים. “כריסטוף מילא תפקיד חשוב ביצירת חוויה חיובית עבור הלקוחות שלנו והטמעת תרבות מכירות שבה צרכי הלקוחות הם מרכזיים במה שאנחנו עושים. אנו מודים לו על מנהיגותו המדהימה ומאחלים לו כל טוב במיזם החדש שלו”.

עמנואל בורנד, המבטיח מעבר חלק, ייקח על עצמו את תפקיד סגן הנשיא של המכירות באזורי אירופה, רוסיה, המזרח התיכון ואפריקה. מאז שהצטרף לבומברדייה בשנת 2008, עמנואל ביסס רקורד חזק. מבסיסו באירופה, הוא ימשיך למנף את ניסיונו הרב בתפקידי הנהלה שונים כדי לחזק עוד יותר את הקשרים עם הלקוחות ולהרחיב את פעילות בומברדייה באזור.

סטפן לירוי ייקח אחריות על המכירות באסיה פסיפיק ובסין בנוסף לתפקידו הנוכחי כסגן נשיא לענייני מכירות של מטוסים מיוחדים. הוא בעל ותק של  20 שנה עם בומברדייה. הידע של סטפן ומומחיותו בתעשייה יאפשרו לו להמשיך לספק תוצאות חזקות במנדט המורחב החדש שלו. סטפן בילה שמונה שנים באסיה ומצטבר מעל 30 שנות ניסיון בפעילויות מכירות לגורמי ממשל.

מייקל נקנר יוסיף לאחריותו מכירות באמריקה הלטינית בנוסף למכירות צי ותאגידים בתפקידו החדש כסגן נשיא וגם מכירות לציי חברות בארה”ב ומטוסים מיוחדים. מייקל, שעובד עם בומברדייה כבר 11 שנה והיה בעבר מנהל מכירות באמריקה הלטינית, ימשיך למנף את ניסיונו הנרחב בצי והידע שלו באזור כדי להגדיל עוד יותר את המכירות באמריקה הלטינית ולהרחיב את קשרי הלקוחות ברחבי העולם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן