חדשות

סקיי טכנולוגיות מספקת עדכון תאגידי לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2021

סוגרת הנפקה מוצלחת של 23.1 מיליון דולר ומתחילה את המסחר בנאסד”ק

SQL Technologies Corp. (נאסד”ק: SKYX) (Sky Technologies או ‘החברה’), חברה שמשפרת באופן משמעותי את הבטיחות בבתים ובבניינים, כמו גם את אורח החיים בבית החכם, עם טכנולוגיות למוצרי פלטפורמה חכמה עם יכולת שינוי שוק גבוהה, עם למעלה מ-60 פטנטים ובקשות ממתינות לפטנטים ברחבי העולם, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2021.

רבעון רביעי 2021 ונקודות עיקריות תפעוליות עוקבות:

*ב-10 בפברואר 2022 הושלמה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) של 23.1 מיליון דולר בשוק ההון בנאסד”ק, ונמכרו לציבור 1,650,000 מניות רגילות במחיר של 14 דולר למניה.

*הכריזה על ההשקה המתקרבת של SkyPlug אוניברסלי חדש, אפליקציית SkyHome וה-SkyPlug המחובר החכם, כמו גם שורה נלווית של מאווררי תקרה וגופי תאורה חכמים תחת המותג GE, במחצית הראשונה של 2022.

*מיצוב לקראת ההשקה הציבורית של פלטפורמת Sky, פתרון הבית החכם All-in-One של החברה, במחצית השנייה של 2022.

*נכון ליום 31 בדצמבר 2021, המזומנים ושווי המזומנים של החברה עמדו על כ-10.4 מיליון דולר, שאינו כולל רווח נקי מהנפקתה בפברואר 2022.

הטקסט המלא של הדו”ח השנתי של החברה לשנת 2021 בטופס 10-K  הוגש ל- SEC ב- 8 במרץ 2022 וניתן למצוא אותו כאן.

פרשנות ניהולית

“הרבעון הרביעי של 2021 מייצג תקופה של שינוי עבור Sky Technologies, ובונה את הבסיס לשינוי שלנו לחברה ציבורית – והוא מואץ עוד יותר עם הזרמת הון חדש מההנפקה שלנו כדי לזרז את התנועה בנתיב ההתמסחרות שלנו”, אמר רני כהן, היו”ר הביצועי של Sky Technologies. “אנו מאמינים שהרישום שלנו בנאסד”ק יעזור לשפר את הפרופיל הציבורי של החברה, להרחיב את בסיס בעלי המניות שלנו, לשפר את הנזילות ולהגדיל את הערך עבור בעלי המניות. התמורה נטו מההנפקה עבור Sky Technologies הסתכמה ב-20 מיליון דולר.

“השקת קווי המוצרים SkyPlug ו-Sky Platform מהדור הבא שלנו מתקדמת, ואנו צופים להגיע לשוק עם שני המוצרים השנה. SkyPlug מאפשר לצרכנים להתקין אביזרי בית חכם בתצורת ‘התקן והפעל’ בכלי קיבול במהירות ובבטחה ללא צורך במתקין מקצועי, ו-Sky Platform היא פתרון בית חכם מוכלל המשלב מספר מאפייני בית חכם ובטיחות כגון חיישן תנועה, מצלמת אבטחה ומרחיב טווח Wi-Fi. אנו מאמינים כי לטכנולוגיית הפלטפורמה פורצת הדרך שלנו יש את היכולת להפוך לסטנדרט עבור אביזרי בית ומשרד חכם, עם אינספור יישומים והתקנות פוטנציאליות שניתן לטפל בהן עבור מיליארדים ברחבי העולם.

“במעבר לשנת 2022 אנו מצפים להשיק את ה-SkyPlug האוניברסלי החדש שלנו, את אפליקציית SkyHome שלנו ואת ה-SkyPlug החכם שלנו, כמו גם שורה נלווית של מאווררי תקרה וגופי תאורה חכמים הממנפים את המותג GE באמצעות שותפות המיתוג והרישוי שלנו עם ג’נרל אלקטריק, במהלך המחצית הראשונה של 2022. לאחר מכן, ההשקה של פלטפורמת המוכללת במחצית השנייה של 2022, לה קיימת צפייה רחבה בשוק. בהתאם לצפייה הזו אנו ממפים מחדש את אסטרטגיית היציאה לשוק שלנו כדי לכלול יחסי ציבור וקמפיינים שיווקיים המדגישים את לימוד המוצרים שלנו וכיצד ניתן להשתמש בהם ליצירת בתים בטוחים וחכמים יותר. אנו מצפים לספק הודעות נוספות לגבי ציר הזמן של השקות המוצרים שלנו בחודשים הקרובים – שיסייעו ליצור ערך בר-קיימא לטווח ארוך עבור בעלי המניות שלנו”.

תוצאות כספיות לשנת 2021

הוצאות מכירה, כלליות ומנהליות בשנת 2021 הסתכמו ב-5.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.7 מיליון דולר בשנה הקודמת.

ההפסד הנקי ב-2021 ירד ל-5.9 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 9.4 מיליון דולר בשנה הקודמת.

מזומנים ושווי מזומנים הסתכמו ב-10.4 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2021, לא כולל הכנסות נטו מהנפקתה שהושלמה בפברואר 2022.

לא תתקיים שיחת רווחים הקשורה לדו”ח השנתי של החברה לשנת 2021.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן