חדשות

סיטי תשנה את מטה EMEA בשיפוץ גדול בלונדון

*פרויקט מגדל סיטי מפגין אמון בלונדון כמרכז פיננסי גלובלי

*אחד השיפוצים הגדולים ביותר במקום העבודה באירופה

*סיטי רכשה מגדל משרדים בקנרי וורף בשנת 2019

סיטי (Citi) הודיעה היום על כוונתה לשנות את המטה שלה בלונדון, ביתם של פעילותה בבריטניה וב-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). שיפוץ מגדל סיטי האייקוני בקנרי וורף ייצור מקום עבודה מדהים לעתיד, המשלב את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ואת הסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב סביבתי. עם חללי עבודה ושיתוף פעולה גמישים, לצד אזורי רווחה לעובדים, הטרנספורמציה של מגדל סיטי מייצגת את המחויבות המתמשכת של סיטי לאנשיה, ללונדון, ולהעניק מצוינות ללקוחותיה ברחבי העולם.

“המטרה שלנו היא ליצור מקום עבודה בר קיימא לסביבה, חדשני ומרגש, המשלב עיצוב מודרני, טכנולוגיה חדשנית ביותר, ושיטות עבודה מומלצות בחללי עובדים ולקוחות”, אמר דיוויד ליווינגסטון, מנכ”ל EMEA של סיטי. “מגדל סיטי הוא השקעה משמעותית באנשים שלנו ובעסקים הגדלים שלנו בבריטניה ובאזור EMEA הרחב יותר”.

סיטי רכשה את מגדל המשרדים בן 42 הקומות בכיכר קנדה 25 בשנת 2019, בהדגמה למחויבותה ללונדון כמטה EMEA שלה ומרכז גלובלי חיוני עבור הבנק.

מגדל סיטי ישופץ כדי לשקף את אופי העבודה המשתנה, עם דגש גדול עוד יותר על חללים משותפים שבהם עמיתים יכולים להתאחד. “אנחנו עסק של אנרגיה ורעיונות, ואנחנו משגשגים בזכות כינוס אנשים יחדיו”, אמר ליווינגסטון. “המטה המחודש שלנו ב-EMEA תוכנן למקסם חללי עבודה משותפים, הנתמכים על ידי הטכנולוגיה, כדי לאפשר לנו לעבוד בגמישות ובזריזות מרבית”.

השיפוץ צפוי להסתיים בשנת 2025.

ג’ון גלן, המזכיר הכלכלי של שר האוצר והעיר, אמר: “אנו מספקים את מפת הדרכים שלנו כדי להבטיח שבריטניה תישאר מובילה עולמית בשירותים פיננסיים על ידי הפיכתה ליותר פתוחה, תחרותית יותר, מתקדמת יותר מבחינה טכנולוגית ובת קיימא יותר. השקעה מבורכת זו של סיטי במפקדתה בלונדון היא הצבעת אמון נוספת בסיטי ותפקידה כאחד ממרכזי המימון הבינלאומיים הבולטים”.

ההשפעה הסביבתית של מגדל סיטי החדש הייתה מרכזית בתכנון ובעיצוב. ההחלטה לשפץ את הבניין ולהביאו לתקני יעילות וסביבה מודרניים במקום להרוס את המבנה הקיים צפויה לחסוך שחרור של כ-100,000 טון פחמן מגולם, שווה ערך להפעלת כמעט 22,000 מכוניות משפחתיות למשך שנה.* עדכון התשתיות ויישום צעדי התייעלות יצמצמו גם את צריכת החשמל ויפחיתו את צריכת המים ב-20%.

Citi Tower הוא בין הפרויקטים הגדולים ביותר לשיפוץ מקום העבודה באירופה והבנק יגיש בקשה לפרויקט שיפוץ המשרדים הגבוה ביותר בבריטניה כדי לקבל אישורי LEED, WELL ו- BREEAM ברמה גבוהה.**

יסמין אל-אני ספנס, מנהלת משרד האדריכלים וילקינסון-ייר, המעצבת הראשית של הפרויקט, אמרה: “סיטי איתגרה אותנו להפוך מגדל בן 20 שנה לתואם את החזון שלו לעתיד העבודה. ההתערבויות האדריכליות שלנו עוררו השראה הן בצוות והן במבקרים בסיטי. הישגי רווחה יהיו בלב הפרויקט על ידי מיקום חללי שיתוף פעולה חדשניים, חיבור משופר, שירותים חדשניים ביותר וגישה לאזורים ירוקים, קידום biophilia. הפריסות הפנימיות מעוגנות סביב מספר מבנים אנכיים, אשר מפרידים את לוחות הרצפה המסורתיים ומעודדים חיבור בין רמות, ויוצרים מקום עבודה מגרה ומרגש”.

השיפוץ גם ייצור שטח ציבורי נוסף בקנרי וורף. קומת הקרקע החדשה תאפשר למבקרים לעבור בין כיכר קנדה לפארק היובל, שניים מהשטחים הירוקים המשמעותיים בתוך האחוזה.

Citi Tower Images, קרדיט: Business Wire

שובי חאן, מנכ”ל קבוצת (Canary Wharf (CWG אמר: “אני שמח שסיטי מתחייבת לטווח ארוך לקנרי וורף כסביבה עירונית דינמית ובת קיימא שבה ניתן לעבוד, לחיות ולשחק. עם המחויבות שלנו לקיימות והרקורד שלנו כמפתח הגדול ביותר בבריטניה של שטח בר קיימא, מרגש לראות את היוזמה של סיטי לשינוי האתר שלה”.

* על פי פליטות הפחמן השנתיות של המשרד לאיכות הסביבה EPA  למכונית משפחתית ממוצעת הן 4.6 טון בשנה.

** LEEDWELL  ו- BREEAM  מובילות, תשתית צד שלישי גלובלית ודירוגי בנייה ושיטות הערכה המאשרות נכסים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בקריטריונים מרובים. אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, יעילות אנרגיה ומים, השפעה על מערכות אקולוגיות, שימוש במשאבים ובריאות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן