חדשות

המאבק בין ענקי המדיה עולה מדרגה

טכנולוגיה חדשה תאפשר לאתרי החדשות להחזיר מלחמה לרשתות החברתיות

טאבולה מציגה את Homepage For You – טכנולוגיית AI המאפשרת לאתרי החדשות להתאים את עמודי הבית להעדפות הגולשים, בדומה לפלטפורמות החברתיות.

הטכנולוגיה שהוטמעה באתרי חדשות מובילים העלתה את ה-Click Through Rate בין 30%-50%.

טאבולה, המובילה הבינלאומית בתחום המלצות התוכן ברחבי הרשת הפתוחה (Open Web), הכריזה היום על מהלך אסטרטגי שעתיד להשפיע על אתרי החדשות והתוכן המובילים בארץ ובעולם במלחמה מול הפלטפורמות החברתיות. המהלך כולל טכנולוגיה חדשה המאפשרת, באמצעות AI, התאמה אישית של תכנים חדשותיים בעמוד הבית להעדפות הגולשים. בין אתרי התוכן שהחלו לעבוד עם הטכנולוגיה של טאבולה The Independent ,McClatchy ועוד.

החברה ביצעה השקה שקטה עם אתרי תוכן מובילים ובהם נרשמו עליות של 30%-50% בשיעור ההקלקות באזורים בעמוד הבית שעברו התאמה אישית בעזרת טאבולה.

אתרי חדשות ותוכן מהמעלה הראשונה הממשיכים בפועלם לייצר עיתונות מהימנה ואיכותית, נמצאים בתחרות מתמדת על קשב הגולשים מול הרשתות החברתיות. הטכנולוגיה החדשה שמשיקה טאבולה מציידת את העורכים של אתרי התוכן בכלים טכנולוגיים לניהול וחיזוק האזור המשמעותי ביותר של האתר – עמוד הבית. Homepage For You משכללת את היכולות הקיימות של טאבולה הכוללות התאמה אישית של חלקים אחרים באתר. 

טאבולה משקיעה כמאה מיליון דולר מדי שנה במחקר ופיתוח. טכנולוגיה חדשנית זו מצטרפת למגוון היכולות שמציעה טאבולה וביניהן טאבולה Newsroom, כלי המבוסס AI שפיתחה טאבולה ומסתמך על סט נתונים עצום שנאסף מכ-500 מיליון משתמשים פעילים ביום כדי לעזור לאתרי חדשות לייעל את החלטות העריכה שלהם, להגדיל את מספר הקוראים ולמשוך מנויים חדשים.

הטכנולוגיה החדשה מהווה רובד משלים לתפקידם של העורכים בבחירת התוכן עבור עמוד הבית של האתר, על ידי תוספת של שכבת המלצות מבוססת AI, המציעה לגולשים תוכן חדש שעשוי לעניין אותם. כך יכולים צוותי המערכות לשמור על צביון עמוד הבית, ובו-בזמן להרוויח מיתרונות הבינה המלאכותית ולמקסם את מעורבות הגולשים. 

Adam Singolda, קרדיט: Taboola PR

“כשיותר מ-89% מהעסקים אונליין משקיעים היום בפרסונליזציה, ורשתות חברתיות כמו טיק-טוק משתמשות ב-AI כדי למשוך קהלים צעירים לגלות סרטונים חדשים, ברור שאנשים רוצים חוויות מותאמות אישית עבורם.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״כשאתה נכנס לאחת הרשתות החברתיות שלך, מיד מוצג לך תוכן שאתה באמת רוצה לראות. עבור הפאבלישרים שלנו, הקוראים הכי נאמנים הם אלו שנכנסים ישירות לעמוד הבית. הם מסתמכים על העורכים שיכוונו אותם למה שבאמת חשוב להם לדעת. טאבולה שואפת להביא את הטכנולוגיה שלה לכל עמודי הבית של כל אתרי התוכן בעולם, כדי לעזור להם לחזק את נאמנות הקוראים. אני מאמין ש-Homepage For You שמתווספת לפלטפורמה שלנו, תאפשר לשותפים שלנו  ול-Open Web לגדול מהר יותר ולהצליח.״

“ככל שיותר אנשים מסתמכים על הנכסים שלנו כאשר הם רוצים להתעדכן בחדשות, אנחנו מצידנו רוצים לוודא כי לקוראים תתאפשר חווית גלישה אופטימלית ורלוונטית עבורם. השילוב בין צוות העורכים המנוסה שלנו לבין גישה מונעת-דאטה להתאמה אישית של עמודי הבית שלנו, באמצעות יכולות ה-AI המתקדמות של טאבולה, יהווה פתרון שמשנה את כללי המשחק עבורנו.״ אמרה קריסטין רוברטס, סגנית נשיא בכירה בחטיבת החדשות של מקלאצ’י.

“טאבולה הינה שותפה אסטרטגית, במלוא מובן המילה, בתהליך הצמיחה שלנו״, אמר כריסטיאן ברוטון, דירקטור מנהל בעיתון האינדיפנדנט. ״כשמדובר בהתעניינות ומעורבות הקוראים, אין גישה אחת נכונה. היכולת של טאבולה להתאים אישית אזורי מפתח בעמוד הבית שלנו לצד מיקומים נוספים באתר, הדאטה העצום אודות קהל הקוראים שמספק תובנות פרקטיות, והעבודה המשותפת עם צוות העורכים שלנו –  אלו הם אבני הבניין בהצלחה המשותפת שלנו.״”כשקוראים מבקרים בעמוד הבית שלנו, הם מצפים להיחשף לחדשות מעניינות ורלוונטיות לתחומי העניין שלהם,״ אמרה מיירה סוואזה, מנהלת מוצר ושיווק, אסטאדו דה מינאס. ״בעבר, ניהול התוכן נעשה אך ורק על ידי עורכי האתר, אך עם צמיחתו הטכנולוגיה של טאבולה הפכה רכיב מרכזי בפרסונליזציה של חווית הגלישה. כך הגדלנו את קבל הקוראים ושיפרנו את חווית הגלישה באתר.״

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן