חדשותישראל

נקבע מותו של הלוחם סמ”ר בראל חדריה שמואלי

המפכ”ל: “בראל ז”ל היה לוחם אמיץ שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל”

משטרת ישראל ומשמר הגבול מרכינים ראש לזכרו של הלוחם סמ”ר בראל חדריה שמואלי ז”ל, שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

בראל ז”ל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג”ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ”ס) של מג”ב דרום. במהלך שירותו ביחידה עבר קורס צלפים ושימש כצלף בימ”ס. בראל ז”ל היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

ביום שבת, בתאריך 21.08.21, בפעילות בגדר בצפון רצועת עזה, נתקל הכוח בירי משטח הרצועה ובראל ז”ל נפצע באורח אנוש. בראל ז”ל פונה למרכז הרפואי סורוקה. לאחר כשבוע ימים שנלחם בגבורה על חייו, תוך ניסיונות של הצוות הרפואי של סורוקה להצלת חייו, נקבע מותו. בראל ז”ל, בן 21 בנופלו, תושב באר יעקב, הותיר אחריו אמא, אבא, שתי אחיות ואח.

מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יעקב (קובי) שבתאי: “בראל ז”ל היה לוחם במשך שנתיים, חמישה חודשים ותשעה ימים. שנתיים וחמישה חודשים לחם בטרור ובפשיעה ותשעה ימים נלחם על חייו. בראל ז”ל היה לוחם אמיץ עם יכולות פיקוד והובלה מרשימות, שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל. מפקדיו מספרים שהיו מתווכחים ביניהם עם מי הוא יצא לפעילות, כולם רצו אותו לצדם. תנחומים למשפחתו, למפקדיו ולחבריו לנשק שהיו במשך כל הימים האחרונים לצד מיטתו. בראל, שרצה תמיד להיות בחזית, בחר לשרת ביחידת המסתערבים של מג”ב מתוך שליחות גדולה ואהבת המדינה. על ערכים אלו נמשיך לחנך דורות של שוטרים ולוחמים שינציחו את דרכו במלחמה העיקשת וחסרת הפשרות של משטרת ישראל בטרור ובפשיעה”.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: “בראל ז”ל היה לוחם מלח הארץ, גדל וחונך לערכים של אהבת המולדת והתגייס לשירות במשמר הגבול בכדי לשרת ולתת ביטחון לאזרחי המדינה. אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה ומחזק את מפקדיו וחבריו ליחידת המסתערבים של מג”ב דרום. בכל משימה פעל בראל ז”ל במקצועיות ובנחישות רבה, תוך הובלה של חבריו לנשק. לצד זה היה החבר הטוב שתמיד נותן עצה טובה ומחזק את הסובבים סביבו – לוחם וג’נטלמן. משפחתו הינה משפחתנו לעד, גורלנו משותף ונמשיך ללוות אותה לעד. אני מצדיע לך בראל”.

יהי זכרו ברוך.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן