חדשות

נפתח עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית

המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Awards – פרסיStevie® , מארגני הפרסים העסקיים המובילים בעולם, פתחו תחרות בינלאומית תשיעית: פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית. תוכנית חדשה זו של פרסי Stevie חוגגת את ההישגים יוצאי הדופן של אנשים, צוותים וארגונים המעצבים את עתיד הטכנולוגיה בכל מגזרי התעשייה. 

אנשים וארגונים ברחבי העולם זכאים להצטרף – ציבוריים ופרטיים, למטרות רווח וללא כוונת רווח, גדולים וקטנים. התוכנית תכיר את אנשי הטכנולוגיה, הארגונים, ההישגים, המוצרים והשירותים הטובים בעולם מאז תחילת 2022.

המועד האחרון לכניסה מוקדמת, עם דמי כניסה מופחתים, הוא 2 במאי. המועד האחרון לכניסה הוא 30 במאי, אך כניסות מאוחרות יתקבלו עד 28 ביוני בתשלום אגרה מאוחרת. פרטי הכניסה זמינים בכתובת www.StevieAwards.com/tech.

צילום: The Stevie Awards

מייקל גלאגר (Michael Gallagher), מייסד ויו”ר פעיל של פרסי Stevie, הביע התלהבות מאבן דרך משמעותית זו בפרסי סטיבי, “אנו נרגשים להכריז על פתיחת תחרות פרסי סטיבי האחרונה שלנו, פרסי סטיבי למצוינות טכנולוגית. בעודנו חוגגים 22 שנים מאז הקמתה של תחרות פרסי Stevie הראשונה בשנת 2002, השקה זו מגשימה את החזון המיוחל. עם קטגוריות שונות מהתוכניות הקיימות שלנו, תחרות זו מספקת הזדמנות ייחודית לסטארט-אפים, עסקים קטנים, תאגידים ואנשים החושבים קדימה לשים זרקור על הישגיהם הטכנולוגיים על במה יוקרתית וגלובלית”.

התוכנית כוללת יותר מ -250 קטגוריות על פני 20 קבוצות בתעשיית הטכנולוגיה, עם קבוצה רחבה יותר של קטגוריות עבור טכנולוגיית המידע. קבוצות הקטגוריות כוללות:

*פרסום, שיווק ויחסי ציבור בטכנולוגיה
*טכנולוגיית תעופה וחלל
*טכנולוגיה חקלאית
*טכנולוגיה אדריכלית
*בינה מלאכותית
*טכנולוגיה מסייעת
*ביוטכנולוגיה
*טכנולוגיה עסקית
*טכנולוגיית תקשורת
*טכנולוגיה חינוכית
*טכנולוגיית אנרגיה
*טכנולוגיית בידור
*טכנולוגיה פיננסית
*טכנולוגיה ממשלתית
*טכנולוגיה ירוקה ונקייה
*טכנולוגיית בריאות
*טכנולוגיית מידע
*טכנולוגיית ייצור
*טכנולוגיה ימית
*טכנולוגיית תחבורה

בכל שנה, תחרויות Stevie Awards מקבלות יותר מ-12,000 מועמדויות מארגונים מכל הסוגים והגדלים ביותר מ-70 מדינות. זוכי פרס Stevie בעבר כוללים את Cisco Systems, Inc , DP DHL, EY Global Services Limited, CLTech, IBM Corporation, LLYC, פרוקטור אנד גמבל, סמסונג, טויוטה, ורייזון, Viettel Group ורבים אחרים.

חבר שופטים הכולל יותר מ -100 מנהלים ברחבי העולם יקבע את הזוכים בפרס Stevie זהב, כסף וברונזה. הזוכים יוכרזו בפומבי ב-7 באוגוסט וייחגגו בגאלה משותפת עם פרסי Stevie® השנתיים התשיעיים למעסיקים גדולים ב-16 בספטמבר במלון מריוט מרקיז, ניו יורק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן