חדשותעסקים

ננוקס חותמת על הסכם MSaaS לפריסת מערכות בדרום אמריקה

ננוקס ממשיכה להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה ולקדם את חזונה לדמוקרטיזציה של שירותי הבריאות באמצעות שותפות עם ״קבוצת המרפאות הבינלאומית״


NANO-X IMAGING LTD
” ״Nanox או “החברה״, נאסד”ק: NNOX), חברת הדמיה רפואית חדשנית, חתמה על הסכם עם קבוצת מרפאות בינלאומיות – International Clinics Group, מפיצת ציוד רפואי המשרתת בתי חולים ציבוריים ופרטיים, מערכות בריאות, בתי חולים צבאיים ומרכזים רפואיים בצ’ילה, בוליביה ופרו.

בכפוף לאישור רגולטורי Nanox וקבוצת המרפאות הבינלאומיות תפרוס את מערכת Nanox ושירותי ענן נלווים הן במתקני בריאות פרטיים והן במתקני בריאות ציבוריים, כדי לשפר את הזמינות של הדמיה רפואית עבור האוכלוסייה הכוללת של צ’ילה, בוליביה ופרו.

מערכת Nanox מורכבת מ- Nanox.ARC, מערכת הדמיה רפואית חדשנית עם טביעת רגל קטנה יותר ובעלות נמוכה יותר מטכנולוגיית רנטגן מדור קודם, Nanox.CLOUD, תוכנה מבוססת ענן נלווית שנועדה להשלים אתNanox.ARC  ולספק שירותי הדמיה רפואית מקצה לקצה. Nanox.CLOUD צפוי לכלול ניתוח ומאגר תמונות, התאמת רדיולוגים, סקירת אבחון מקוונת ולא מקוונת, הערות, חיוב ודיווח.

מערכת Nanox נועדה גם לתמוך במערכות אבחון ותמיכה מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית ותמיכה בהחלטות שצפויות לספק שירותי רדיולוגיה לאוכלוסיות מרוחקות ולהקל על המחסור החריף ברדיולוגים ברחבי העולם.

על פי ארגון הבריאות העולמי (WHO), כשני שלישים מאוכלוסיית העולם אינם נהנים מגישה למערכות הדמיה רפואיות, ורבים מהם עומדים בפני זמני המתנה משמעותיים לסריקה. לדוגמה, בצ’ילה יש כ -24 מכונות סריקה למיליון אנשים. עם זאת, רוב המכשירים ממוקמים בשלוש הערים הגדולות בצ’ילה, בעוד שלאוכלוסייה הכפרית אין כמעט גישה למכונות סריקה.

“אנו נרגשים מאוד לחתום על ההסכם עם NANO-X Imaging Ltd. לפריסת מערכות הדמיה רפואיות ברחבי צ’ילה”, אומר פרנסיסקו ג’יי אסבדו, מנכ”ל קבוצת המרפאות הבינלאומיות. “למרות שלצ’ילה, בוליביה ופרו יש שיעור אימוץ גבוה יחסית של CT למיליון אנשים, הרוב המכריע של מכונות אלה ממוקמות בערים הגדולות ביותר ומשרתות בעיקר את המבוטחים הפרטיים, בעוד אנשים המתגוררים בקהילות כפריות סובלים מחוסר שירותי סריקה. עם שותפות זו אנו שואפים לאפשר לכל האנשים מכל רחבי צ’ילה, בוליביה ופרו לגשת להדמיה רפואית מבלי לנסוע במשך שעות לבית החולים הקרוב ביותר”.

“אנו שמחים מאוד להעמיק את נוכחותנו בדרום אמריקה”, אומר רן פוליאקין, יו”ר ומנכ”ל Nanox. “מערכות הדמיה רפואיות הן כלי אבחון חשוב שאנו מאמינים שהם המפתח להגדלת הגילוי המוקדם ולתוצאות טובות יותר של מטופלים ברחבי העולם. קבוצת המרפאות הבינלאומית חולקת את החזון שלנו להביא סריקות רפואיות לכל הקהילות בצ’ילה בסטנדרט הרפואי והטכנולוגי הגבוה ביותר”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן