חדשותסטארטאפ ניישן

נובוסנס בחרה בטאואר לייצור סדרת חיישנים מגנטיים חדשנים לשוק הרכב

טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, בשיתוף עם נובוסנס Novosense, יצרנית מובילה לרכיבי מוליכים למחצה לשוק הרכב בסין, הודיעה היום (ד’) על פיתוחו של חיישן מגנטי לשוק הרכב המבוסס על פלטפורמת ה-180 ננומטר של טאואר. החיישן החדש ישולב ביחידת הטעינה(On-Board Charging – OBC)  של רכבי פלאג-אין היברידיים (PHEV hybrid plug-in) וברכבים חשמליים (EV). שוק זה צפוי להגיע להיקף של כ – 30 מיליון רכבים ב 2024.  

החיישן החדשני מציע מגוון רחב של יתרונות בהשוואה למוצרים מתחרים בשוק ביניהם – חסינות גבוהה לרעשים, רוחב פס גדול, דיוק ורמת ביצועים גבוהה בטמפרטורות גבוהות שהם תנאים הכרחי בענף הרכב. 

“בחרנו בטאואר לפיתוח וייצור חיישן זה בשל הטכנולוגיות המבוססות של החברה ומגוון התכונות והיתרונות שהיא מאפשרת המותאמים לדרישות ענף הרכב,” אמר שאנג יון, סמנכ”ל הפיתוח של נובוסנס. ” שיתוף הפעולה עם טאואר מאפשר לנו לפתח ולייצר מגוון של מוצרים המותאמים לדרישותיהם של ייצרני הרכב המובילים (Tier-1) בשוק המקומי”. 

“אנו שמחים לדווח על שיתוף הפעולה עם נובוסנס בתהליך הפיתוח המקצועי של מוצר חדש וייחודי זה,” אמר מר קין ליי, סגן נשיא תפעולי של טאואר בסין. “תהליך הפיתוח התנהל באופן יעיל ומהיר ומהווה בסיס לפיתוחים עתידיים נוספים אשר יתנו מענה לדרישות ההולכות וגדלות של ענף הרכב הצומח בסין, בדגש על המעבר לשימוש באנרגיה נקייה”. 

למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן