חדשותחוץ

משרד עורכי דין גלובלי משיק משרד בוררים בינלאומי בקנדה

וואסל את וואסל שירותי בוררים בע”מ הוא המשרד הראשון שהוקם בקנדה ומתמקד בקידום בוררים בשווקים בינלאומיים

(Wasel & Wasel Arbitrator Services Inc. (WWAS היא הספקית הראשונה בעולם של בוררים המתמקדים בשווקים הקנדיים והמזרח תיכוניים, ומספקים גישה בלתי מוגבלת לבוררים ושירותים מתקדמים לבוררים.

ארגון WWAS, הפועל מחוץ לטורונטו, קנדה, הפך לביתם של בוררים מובחרים ומתמחים עם הסגל המורכב משופטים בהווה ובעבר, עורכי דין לבוררות ברמה עולמית, בוררי עדים מומחים ובוררים שניהלו מעל 500+ סכסוכים וייעוץ בסכסוכים העולים על חצי מיליארד דולר קנדי.

הצעת השירות ידידותית למשתמש ומתמקדת בהבטחת השוק לגשת לבוררים ופרטי בוררים ללא קושי. מי שזקוקים לבורר למחלוקות שלהם יכולים לעיין בסגלW&W Arb  ולבחור את הבוררים האופטימליים ביותר למחלוקת שלהם.

WWAS הוקמה על ידי Wasel &Wasel, אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בסכסוכים במזרח התיכון אשר משרת חברות רב לאומיות, ממשלות וחברות Fortune 500, והוכרה כמשרד עורכי הדין לבוררות של שנת 2021 (פיינליסטית) על ידי תומסון רויטרס שזכו בקבלת פרסים בינלאומיים יוקרתיים אחרים.

מוחמד אבוואסל, מנכ”ל ה-WWAS, התייחס להקמת ה-WWAS ואמר:

“הבוררות ראתה צמיחה אדירה והצלחה מהירה במגזר הציבורי והפרטי, מקומי ובינלאומי כצורה חלופית ליישוב סכסוכים. אנו נרגשים מאוד שקנדה תהיה הבית של השירות הגלובלי החדש ופורץ הדרך הזה ומצפים לקידום קנדה בעולם הבוררות הבינלאומי. אנחנו גם נרגשים לפעול מחוץ לטורונטו, השוק הפיננסי השני בגודלו בצפון אמריקה הנתפס יותר ויותר כאחת הערים המובילות בעולם לנהל בוררות”.

WWAS יעבוד עם ארגונים ממוקדי המזרח התיכון בקנדה, ועם עמיתיהם ארגונים קנדיים ממוקדים במזרח התיכון, כדי לגשר בין בוררים בין קנדה למזרח התיכון, לספק תמיכה וחשיפה לשוק הטובים מסוגם לבוררים, ותמיכה בקידום ההנפקות של קנדה וטורונטו בבוררות בינלאומית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן