מרק ומודרנה מכריזות על מימוש אופציה של מרק לפיתוח ומסחור משותף של חיסון ניסיוני מותאם אישית לסרטן

Moderna Inc

החברות בדרך לדווח על נתונים מניסוי שלב 2 המתמשך של mRNA-4157/V940 בשילוב עם KEYTRUDA® כטיפול משלים  במלנומה בסיכון גבוה ברבעון הרביעי של 2022

merck-logo

מודרנה (Moderna, Inc.)(נאסד”ק: MRNA), חברת ביוטכנולוגיה פורצת דרך בטיפולים וחיסוני messenger RNA (mRNA), ו-(Merck (NYSE:MRK, הידועה בשם MSD מחוץ לארצות הברית וקנדה, הודיעו היום כי מרק מימשה את האופציה שלה לפתח ולמסחר במשותף חיסון מותאם אישית לסרטן (PCV (mRNA-4157/V940 בהתאם לתנאי הסכם שיתוף הפעולה והרישיון הקיים שלה. mRNA-4157/V940 נבדק כעת בשילוב עם KEYTRUDA, הטיפול anti-PD-1 של Merck, כטיפול משלים לחולים עם מלנומה בסיכון גבוה בניסוי קליני שלב 2 שנערך על ידי מודרנה.

“אנחנו משתפים פעולה עם Merck על PCVs מאז 2016, ויחד עשינו התקדמות משמעותית בקידום mRNA-4157 כטיפול ניסיוני מותאם אישית לסרטן המשמש בשילוב עם KEYTRUDA”, אמר ד”ר סטיבן הוגה, נשיא מודרנה. “עם הנתונים הצפויים ברבעון זה על PCV, אנו ממשיכים להיות נרגשים מהעתיד ומההשפעה שיכולה להיות ל-mRNA כפרדיגמה טיפולית חדשה בניהול סרטן. המשך הברית האסטרטגית שלנו עם Merck הוא אבן דרך חשובה כאשר אנו ממשיכים להגדיל את פלטפורמת ה-mRNA שלנו עם תוכניות קליניות מבטיחות בתחומים טיפוליים מרובים”.

על פי ההסכם, שנקבע במקור ב-2016 ותוקן ב-2018, מרק תשלם למודרנה 250 מיליון דולר כדי לממש את האופציה שלה לחיסונים מותאמים אישית לסרטן, כולל mRNA-4157/V940, ותשתף פעולה בפיתוח ומסחור. את התשלום תוציא מרק ברבעון השלישי של 2022 וייכלל בתוצאותיה על בסיס Non-GAAP. מרק ומודרנה יחלקו את העלויות ואת כל הרווחים באופן שווה במסגרת שיתוף הפעולה העולמי הזה.

“שיתוף הפעולה ארוך הטווח הזה, המשלב את המומחיות של מרק באימונו-אונקולוגיה עם טכנולוגיית ה-mRNA החלוצית של מודרנה, הניב גישה חדשנית של חיסון מותאם אישית”, אמר ד”ר אליאב בר, סגן נשיא בכיר וראש הפיתוח הקליני העולמי, מנהל רפואי ראשי, מעבדות המחקר של מרק. “אנו מצפים לעבוד עם עמיתינו במודרנה כדי לקדם את mRNA-4157/V940 בשילוב עם KEYTRUDA מכיוון שהוא מיישר קו עם האסטרטגיה שלנו להשפיע על מחלה בשלב מוקדם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version