חדשות

מעבדות דנטה חושפת את דנטה גנומיקה, שוק עסק אל עסק העולמי המקוון של החברה

הוא מספק פתרונות גנומיים לאנשי מקצוע בתחום הרפואה, המחקר והרוקחות

ללקוחות הסיטונאיים ברחבי העולם ישנה כעת גישה קלה לשירותים גנומיים מתקדמים ומותאמים אישית, אשר יתנו מענה לצרכים ספציפיים.

חברת Dante Labs, מובילה עולמית בגנומיקה וברפואה מדויקת, הכריזה היום על השקת Dante Genomics, פורטל שוק מקוון המיועד באופן ספציפי לנותני שירותי טיפול ובריאות, מרפאות, חוקרים וממשלות, אשר יציעו שירותים גנומיים מתקדמים ליישומי מחקר ומרפאה.

שוק ייחודי זה יהיה הראשון מסוגו בתעשייה, ויעניק חוויה אינטואיטיבית ודינמית ללקוחות ברחבי העולם. ללקוחות תהיה הזדמנות לבחור מבין מספר טכנולוגיות ריצוף ואפשרויות, וכן לקבל פתרונות ייעודיים ומותאמים.

“בדנטה, אנחנו עובדים בהתמדה על מנת לספק ללקוחותינו פתרונות גנומיים טובים יותר”, אמר אנדראה ריפוסאטי, מנכ”ל מעבדות דנטה. “עם השקת שוק מקוון חדש זה, Dante Genomics תהפוך את השלמת הפרויקטים הגנומיים עבור אנשי מקצוע וחוקרים לקלה כמו רכישת ספר או מכשיר באמזון”.

כמנהל מוצר בכיר בסיאטל, אנדראה ריפוסאטי השתייך לצוות אמזון מקורי שפיתח את אמזון עסקים, פורטל עסק לעסק (Amazon.com  ($AMZN, אשר חולל מהפכה תעשייתית בכל הנוגע לציוד תעשייתי ומדעי בשנת 2014.

Dante Genomics מספקת גם מודל תמחור שקוף על מנת לעודד את השותפים לקבל הצעת מחיר אישית, ובמקביל לרכוש באופן מקוון תוך בחירת העסקאות הטובות ביותר, אשר יתאימו לצרכיהם הספציפיים.

הפורטל מציע מגוון רחב של שירותים גנומיים, החל בריצוף גנומי מלא וכלה באבחוני טרום-לידה בלתי פולשניים. כל השירותים המוצעים מתאימים הן למחקר והן ליישום קליני.

Dante Labs מכירה בכך שחווית הקניה המקוונת בין עסקים בתעשיית הבריאות מהווה צורך בקרב מיליוני ארגונים. Dante Genomics  מתכוננת ליצירת חוויה ידידותית למשתמש, לרבות ניווט קל למחשבים נייחים וניידים. הפלטפורמה מאפשרת הצגת שאילתות מקוונות לגבי הזמנות ונתמכת על ידי שיטות תשלום בטוחות. זאת ועוד, הפלטפורמה פועלת בהתאם לתקנות הגנת הנתונים הכלליות (GDPR).

ללקוחות Dante Genomics B2B  יש גישה לשירותי פרימיום הכוללים:

*תוצאות לבדיקות תוך שבוע.

*בדיקות ריצוף סרטן ושורת הנבט.

*פרויקטים בהתאמה.

*ריצוף מרובה-פלטפורמות.

לקוחות קליניים ומחקריים ייהנו מתכונות B2B, כולל:

* בקשות להצעת מחיר.

* בקרת נראות של אמצעי תשלום (כולל אפשרות תשלום בהזמנה).

* לוח הזמנות מהיר (כולל העלאת CSV).

*הנחה בתפזורת.

*הפקת חשבונית ותשלום באמצעות העברה בנקאית.

*מספר מטבעות.

*ניהול משתמש גמיש בצד הקונה: מספר רבדים של תפקידים והרשאות (כולל סופר אדמין, מנהל חברה, קונה ראשי, קונה ג’וניור).

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן